Maat naald voor in bil

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maat naald voor in bil

Ik heb voor test prop de volgende naalden besteld:
    0.4 x 25 mm voor in been

Voor in de bil had ik het liefst ook 0,4 dik besteld en dan 40 mm lang, maar die dikte wordt met die lengte niet geleverd.
    Dus nu wil ik voor de bil bestellen:
    0,44 x 40 mm

Maar nu vraag ik me af of je voor in de bil een dikkere naald nodig hebt omdat ik heb begrepen dat hier de meesten 0,6 gebruiken voor in de bil.
    Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Ik denk dat de meesten hier 0.6 of 0.8 x 40 nemen omdat het het makelijkste afzet... de vloeistof is te dik om door die 0.4 naald te drukken dan heb je de kans dat je de naald van je spuit af drukt..

groeten
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

nope.
      test prop is erg vloeibaar. geen probleem met 0,4.
      de reden dat mensen dikkere naalden gebruiken is als ze die van GS bijvoorbeeld hebben, die doen pijn, maar als je er een beetje deca bij doet weer niet. en deca moet met dikkere naald.

viromones zijn pijnloos. dus 0,4 dik zat.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Thanks, ik weet genoeg
        Some of us struggle to achieve greatness;consider yourself one of the elite. . .some just struggle to get out of bed

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X