Testosterone zalf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testosterone zalf

gisteren op tv waren ze bezig over TESTOSTERONE zalf

hebben jullie daar al iets van hoord

moe een voorschrift hebben van de dokter an dan kan je het krijgen bij de apotheek

Heb het niet gezien maar geloof nooit dat het voor onze doeleinden erg geschikt is.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik heb er een tijd geleden ook een stuk over gelezen in de telegraaf.Doordat het een zalf is is het beter doseerbaar dan anadrol tabletten.De resultaten schijnen ook beter te zijn.Ik denk niet dat het nog lang duurt voordat dat dit ook op het lijstje van de handelaren komen te staan.
      oldpride.nl

Comment

Die heb ik al een half jaar geleden op een lijst zien staan..
        De nadelen van die zalf is dat je behoorlijk wat moet smeren om een flinke dosering binnen te krijgen, en dat je na het insmeren beter geen lichamelijk contact met vrouwen kan hebben..

Comment

hmm.. mn vriendin begon een baard te krijgen en ik snap er niks van. ik hield meer van haar, want ze wilde de hele dag door......

ooohhh. nou snap ik ut!!

de test via zalf is voor medische doeleinden wel geschikt gezien de doseringen.
          aangezien bodybuilders vele malen de doses tot zich nemen, zal het geen succes worden. dan loop je de hele dag te smeren. emmers tegelijk ofzo?...
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Dec. 04 2003,15:02)]hmm.. mn vriendin begon een baard te krijgen en ik snap  er niks van. ik hield meer van haar, want ze wilde de hele dag door......    

ooohhh. nou snap ik ut!!

de test via zalf is voor medische doeleinden wel geschikt gezien de doseringen.
            aangezien bodybuilders vele malen de doses tot zich nemen, zal het geen succes worden. dan loop je de hele dag te smeren. emmers tegelijk ofzo?...
            Ik hoop dat dat een grapje is met die vriendin met baard
            Ik geloof dat die zalf voor HRT bedoeld is, en het is natuurlijk hardstikke lastig dat insmeren, zeker vergeleken met een injectie 1 a 2 keer per week he

Groeten,
            Stomper

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X