ik heb even een vraag aan mensen die ervaring hebben met anabolen gebruik. kun je er agressief van worden of stemmingen ofzo van krijgen? ik wil daar graag wat info over.
Agressief
Collapse
X
-
Het is volgens mij nog niet wetenschappelijk bewezen dat je er agressief van word maar kan uit eigen ervaring vertellen dat ik van sommige a.s. stront sjagerijnig(hoe schrijf je dit) van werd en daardoor ook agressiever.....
Ik heb wel eens mn middenhandsbeentje gebroken omdat ik mn portemonee niet kon vinden... erg dom!
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
-
mensen die agressief worden van anabolen hebben meestal van zichzelf ook al een wat ongeduldiger karakter. het is volgens mij nog nooit voorgekomen dat een lief kereltje ineens een bullebak werd.
ikzelf heb alleen ervaren dat ik wat ongeduldiger ben als iemand door dommigheid me niet kan begrijpen maar toch perse wil dat ik het uitleg. en zeuren aan je hoofd.
verder niks.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Stemmingen? Absoluut!
Agressief? Is zeker mogelijk maar hangt mede van de persoon af.
Ongeduldiger, sneller boos en/of geirriteerd, om eigenlijk niets sjachie ofzo worden, het kan allemaal.
Kan ook enorm meevallen hoor maar het is wel iets waar je zeker ook als partner rekening mee dient te houden.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 04 2003,15:59)]Stemmingen? Absoluut!
Agressief? Is zeker mogelijk maar hangt mede van de persoon af.
Ongeduldiger, sneller boos en/of geirriteerd, om eigenlijk niets sjachie ofzo worden, het kan allemaal.
Kan ook enorm meevallen hoor maar het is wel iets waar je zeker ook als partner rekening mee dient te houden.
Maar het kan zeer zeker. Voor een belangrijk deel hangt het af van hoe je normaal bent.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Mijn stemming is volgens mij wel wat veranderd ik reageer iets feller op mensen die lang zeuren.
Plus ik heb volgens mij een ochtendhumeur of het komt van de xenadrine.
Maar mijn vriendin kan ieder geval geen verschil merken dus daar ben ik al blij om.
En het lijkt wel of ik minder zin heb ik sex,maar weet niet zeker of dat van de a.s. komt.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je rekening houd met het feit dat je onder de dope zit... Je moet jezelf gewoon in de gaten houden.. tot 10 tellen zenzo..
Net als dat je tijdens een nakuur depressief bent, dan moet je bij jezelf denken het is allemaal niet zo erg, het is de drugs.
Een sterke wilskracht is belangrijk.
Comment
-
oke dan! ik had al zon vermoeden omdat een vriend van mij erg snel kwaad werd enzo. dus ik had het er met chris over en ik dacht aan een zwangere vrouw "extra hormonen rare buien" (ik spreek uit ervaring) dus zei chrisje vraag het op de site. ben ik weer wat wijzer geworden bedankt.Ga je dromen achterna, eens komen ze uit.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-