Zo Sjimmie ook overstag jongen? Ik wens je veel succes met je log en kuur, en zal je log zeker volgen..
de zoveelste Anavar log
Collapse
X
-
Hoppaa , eindelijk weer eens ouderwets spierpijn HEERLIJK !!
gistere was weer een mooie avond ..
iedereen die me vreemd aankeek toen ik alleen maar water en frisdrank dronk haha tjah je moet er wat voor overhebben zeggen ze dan he
Vanacht echt gruwelijk geslapen , denk dat het goed is .
Net me whey shakey gepakt om het herstel wat te bevorderen en dan morge weer knalle in de gym .
i'll keep you postedShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Heel veel succes maat
Mischien ook ef leuk om te vertellen dat Sjimmie en ik goede real life vrienden zijn en dat we allebei aan dezelfde (merk) var zitten.
Ik kon alleen niet wachten met beginnen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Zo .. vandaag waren de benen , kuiten en onderarmen aan de beurt
Opsich heerlijk getraint al was het wel veels te druk in de gym .
werking van anavar laat nog even op zich wachten maar dat had ik ook wel verwacht
Wel heb ik het idee dat ik al wat harder aan het worden ben maar dat zou ook goed men verbeelding kunnen zijn .
Natuurlijk ook pas een paar dagen bezig dus verwacht halverwege volgende week ofso wel een beetje de kick van de " ANAVAR !! "
kwa sides ook nog niets ( gelukkig ) .
maar zoals ik al zei , vandaag benen getraint en echt niet normaal .. na een aantal weken niets gedaan te hebben weer volle bak gas gegeven ..
Wat natuurlijk als eind resultaat gaf dat ik weer eens als een dronke maloot door de gym liep te slenteren . 3 keer bijna door men poten gezakt door de altijd slopende calve raises dus dat is goed haha.
verder ja onder armen , altijd vol doorgaan tot ik geen dumbel of barbel meer vast kan houden en ook dat is vandaag weer gelukt
conclusie : heerlijke slopende training wat morge waarschijnlijk zal resulteren als zeer vervelende spierpijn , toppie toch
reps en weights volgen nog ..
CiaoShut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
hello hello !!!
Vandaag weer getraint , borst en triceps .. morgen zijn schouders aan de beurt om af te zien .
Borst ging waardeloos , althans de benchpress . de rest ging wel oke maar ook niet zoals gewenst .
( concentratie probleempje )
Wel heb ik vandaag weer eens men vetpercentage laten meten door een goeie vriend van me en zit nu op een 9,8 % dus gaat lekkerrrrrr
benchpress toelichting
voorheen ( zeg 6 weken terug) zat ik op 115 kl 5 a 6 reps , wat nu na een paar weken niet trainen op 80 a 90 kilo 9 reps is
maar dit is natuurlijk een puntje waar ik me niet door moet laten de-motiveren maar eigelijk juist zou moeten motiveren om weer op dat oude en zelfs beter niveau moet komen te zitten .
GrLast edited by Sjimmie; 08-10-2009, 20:54.Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Originally posted by Sjimmie View Posthello hello !!!
Vandaag weer getraint , borst en triceps .. morgen zijn schouders aan de beurt om af te zien .
Borst ging waardeloos , althans de benchpress . de rest ging wel oke maar ook niet zoals gewenst .
( concentratie probleempje )
Wel heb ik vandaag weer eens men vetpercentage laten meten door een goeie vriend van me en zit nu op een 9,8 % dus gaat lekkerrrrrr
benchpress toelichting
voorheen ( zeg 6 weken terug) zat ik op 115 kl 5 a 6 reps , wat nu na een paar weken niet trainen op 80 a 90 kilo 9 reps is
maar dit is natuurlijk een puntje waar ik me niet door moet laten de-motiveren maar eigelijk juist zou moeten motiveren om weer op dat oude en zelfs beter niveau moet komen te zitten .
Gr
Comment
-
oke lui , hier zijn we weer ..
ff een update .
de werking van de anavar kan ik nog niets over zeggen , is nog niet echt een grove verandering geweest , wel is men vet percentage afgenomen en word ik wel degelijk harder .
maar van de kracht toename kan ik nog niets specifieks over zeggen .
zit nu op dag 8 dus ik verwacht dat dat allemaal nog wel goed gaat komen .Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Vet afname, hardheid, dat zijn zegmaar de var-kenmerken. Pomp overigens ook aardig. Kracht kan, maar valt aardig mee op deze dosis voor zover ik weet.
Welk merk heb je overigens?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
hey Gen is kan ik dan beter boven de 50 mg p/d gaan zitten ?
of wat is jouw advies hierbij want is wel de bedoeling dat ik toch wel wat kwaliteits massa win
het merk is IP (international pharmaceuticals) zelfde als sch00m ..
wou eerst voor epl gaan maar daar kon ik alleen maar aan komen via iemand over het internet dus per post en tjah weet niet , je weet nooit of die mensen wel leveren he .
Dus daarom de IP want die kon ik krijgen via iemand ( gewoon cash en meenemen )Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Zou het gewoon op deze dosis houden. En de volgende keer gewoon voor EPL/GG/Prodigy gaan, dan weet je zeker dat je geen schimmige kwaliteit hebt.
En vast dat je wel wat kwaliteitsmassa wil winnen, maar dan kun je wellicht beter naar een andere a.a.s. kijken, var is (mijns inziens) vooral fijn om op te cutten. Of je moet het gebruiken als kickstart voor een lean bulk kuurtje, maar als echt heftige massabouwer gaat var het in zijn eentje niet halen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
daar was ik al van op de hoogte , dat is ook de reden dat ik voor var gekozen heb want wil niet in 1 keer kei veel gainen zeg maar .
Vind TE breed ook niet zo heel mooi en zeker niet practisch met men baan ..
Mijn doel is het toch meer eeuuhhm ja hoe ga ik dit omschrijven .....
" het men's health cover " lichaam zeg maar
denk niet dat een bruut massa kuurtje me daarbij ten goede komt dus nogmaals vandaar men keuze voor anavar .Shut the Fuck up and TRAIN !!!
Comment
-
Elke kuur kun je zo bruut of mild maken als je zelf wilt he, kwestie van doseren. Maar maakt niet uit, je kunt ook best nog een paar keer var gebruiken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
29 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment