Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurvoorstel

Binnen een week begin ik normaal met men eerste deftige kuur.
    Kuurverleden, enkel een winstrol only waar ik een 3 kg mee gepakt heb.
    32j 80.2 kg bf 14

week1-4 40 mg dboll/dag
    week 1-10 200mg deca/week
    week 1-10 250 test-e/week
    week 10-12 40 mg nolvadex/dag
    week 12-14 20 mg nolvadex/dag

Nu is men vraag ik heb nu al van verschilende gehoord dat ik beter men test-e zou doortrekken tot 12 weken, maar dan zit ik natuurlijk met een vial waar nog ruim de helft in over blijft.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Hoi Blackphantom.. Waarom niet 500mg Test-en 400mg Deca? Dat is gewoon n beginners kuur hoor.. Nu maak ook jij een giga fout he, je kijkt niet naar hoeveel je overhoud. Dat donder je gewoon weg. Niets te maken met resten.. En ja je moet je test doortrekken...

Comment

Mag ik ook nog vragen wat je met de kuur wil bereiken?

Comment

de test idd op 12 weken doortrekken en verhogen naar 500mg
        deca op 10 weken houden maar verhogen naar 400mg

en over dat halve flesje overschot moet je niet op rekenen... als je een vial hebt dan ga je wss maar 8.5 a 9ml nuttig kunnen gebruiken want de rest geraakt verloren in je naald

en dan nog, als je wat over hebt kan je het altijd gaan gebruiken voor je volgende kuur!
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
          de test idd op 12 weken doortrekken en verhogen naar 500mg
          deca op 10 weken houden maar verhogen naar 400mg

en over dat halve flesje overschot moet je niet op rekenen... als je een vial hebt dan ga je wss maar 8.5 a 9ml nuttig kunnen gebruiken want de rest geraakt verloren in je naald

en dan nog, als je wat over hebt kan je het altijd gaan gebruiken voor je volgende kuur!
          Sorry, 2 dingen ben ik het niet mee eens. 8,5-9ml uit n vial alleen als je er 10x mee moet doen zoals hij van plan was.. Maar is te weinig,daar heb je gelijk in.. Wat je over heb, bewaar je niet tot je volgende kuur.. Dat lijkt op niets he. Elke keer nieuwe vials gebruiken, oude geopende rot je weg.. Mijn onvervalste mening.. Je plan test deca is wel weer ok..

Comment

Zorg ook dat je HCG in huis hebt..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Mag ik ook nog vragen wat je met de kuur wil bereiken?
              Bedoeling is om zo'n 8 a 10 kg te pakken, proberen toch.

Dus gewoon dosisen verhogen en dan 2 keer in de week injecteren?
              bv maandag en donderdag elk met 400mg deca en 500 mg test-e?
              En samen in 1 spuit?
              Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                Bedoeling is om zo'n 8 a 10 kg te pakken, proberen toch.

Dus gewoon dosisen verhogen en dan 2 keer in de week injecteren?
                bv maandag en donderdag elk met 400mg deca en 500 mg test-e?
                En samen in 1 spuit?
                Nee gewoon 1x per week 500mg TestE en tegelijk 400mg Deca in 1 spuit... Dat zal +- 4ml per keer in je spuit zijn.. Je kunt het ook elke 5edag zetten, maar dat word voor je eerste keer wel n beetje te heftig denk ik...

Comment

8-10 kg? moet wel meer uit te halen zijn ook hoor...

Comment

Nee gewoon 1x per week 500mg TestE en tegelijk 400mg Deca in 1 spuit... Dat zal +- 4ml per keer in je spuit zijn.. Je kunt het ook elke 5edag zetten, maar dat word voor je eerste keer wel n beetje te heftig denk ik...
                    Hij kan toch ook zijn dosis halveren mocht hij 4 ml teveel vinden om in 1 keer te zetten?
                    250mg Test met 200mg Deca elke woensdag en zondag is toch mogelijk?

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                      Binnen een week begin ik normaal met men eerste deftige kuur.
                      Kuurverleden, enkel een winstrol only waar ik een 3 kg mee gepakt heb.
                      32j 80.2 kg bf 14

week1-4 40 mg dboll/dag
                      week 1-10 200mg deca/week
                      week 1-10 250 test-e/week
                      week 10-12 40 mg nolvadex/dag
                      week 12-14 20 mg nolvadex/dag

Nu is men vraag ik heb nu al van verschilende gehoord dat ik beter men test-e zou doortrekken tot 12 weken, maar dan zit ik natuurlijk met een vial waar nog ruim de helft in over blijft.
                      even over het nakuren

je moet wel 2 weken er tussen laten wegens je test-e

en eigenlijk drie weken omdat je de deca ook tot 10 de week door trekt

daarom trekt men test-e altijd langer door dan deca

zeker over het hoofd gezien of niet knulletje

als je alles zo goed weet waarom zeg je daar dan niks over
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hoi Blackphantom.. Waarom niet 500mg Test-en 400mg Deca? Dat is gewoon n beginners kuur hoor.. Nu maak ook jij een giga fout he, je kijkt niet naar hoeveel je overhoud. Dat donder je gewoon weg. Niets te maken met resten.. En ja je moet je test doortrekken...
                        Dit is dus gewoon dikke bullshit , waarom moet blackphantom nu direct op 500 test gaan zitten, zijn eerste kuurtje was een winstol only dus veel ervaring heeft hij niet, als hij nu direct 500 test moet nemen van u dan zal zijn volgende kuur direct 750 zijn. Het zijn niet de mg' s die het doen wel de voeding en de trainig en de rust.

@Blackphantom : gewoon 250 test om de vijf dagen bro of 1 x per week gedurende 12 weken. De deca 10 weken op 200. De dbol kan je nemen als kickstart voor 4 weken op 30-40mg. Hcg erbij nemen en een nakuurtje.
                        Van dit kuurtje kan je netto 6-7 kilo overhouden.

Grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Hij kan toch ook zijn dosis halveren mocht hij 4 ml teveel vinden om in 1 keer te zetten?
                          250mg Test met 200mg Deca elke woensdag en zondag is toch mogelijk?
                          Dat kan ook natuurlijk... Maar waarom 2x prikken als je het in 1x kan doen? Zoveel is het niet, mits hij geen Deca norma heeft want die is maar 100mg/ml... Net wat je zelf prettig vind...

Comment

Originally posted by snipke View Post
                            Dit is dus gewoon dikke bullshit , waarom moet blackphantom nu direct op 500 test gaan zitten, zijn eerste kuurtje was een winstol only dus veel ervaring heeft hij niet, als hij nu direct 500 test moet nemen van u dan zal zijn volgende kuur direct 750 zijn. Het zijn niet de mg' s die het doen wel de voeding en de trainig en de rust.

@Blackphantom : gewoon 250 test om de vijf dagen bro of 1 x per week gedurende 12 weken. De deca 10 weken op 200. De dbol kan je nemen als kickstart voor 4 weken op 30-40mg. Hcg erbij nemen en een nakuurtje.
                            Van dit kuurtje kan je netto 6-7 kilo overhouden.

Grtz
                            Precies, met 250mg Test en 200mg Deca kun je een gain van 8-10 kilo winnen, en dat is zijn doel. Dus waarom zou hij het dubbele moeten gaan nemen waar meer risico's aan vast zitten?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Precies, met 250mg Test en 200mg Deca kun je een gain van 8-10 kilo winnen, en dat is zijn doel. Dus waarom zou hij het dubbele moeten gaan nemen waar meer risico's aan vast zitten?
                              zo was mijn eerste kuur ook

tot 10 kilo gegaind waarvan 5 netjes over gehouden

gewoon een normaal eerste kuurtje
                              Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X