Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dikke bullshit? Volgende kuur direct 750mg? Inderdaad dat is bullshit.. Deze moderator weet het allemaal beter, dus vraag het aan hem...

Comment

Ik denk dat jij de desbetreffende mod flink onderschat kwa kennis en ervaringen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        Ik denk dat jij de desbetreffende mod flink onderschat kwa kennis en ervaringen
        dat denk ik ook hehe

hij heeft hele stukken geschreven waar je u tegen zegt

over het latere efect op je lichaam etc

hij heeft al heel wat kuur ervaring

verder ga ik hier niet eens op in
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by snipke View Post
          Dit is dus gewoon dikke bullshit , waarom moet blackphantom nu direct op 500 test gaan zitten, zijn eerste kuurtje was een winstol only dus veel ervaring heeft hij niet, als hij nu direct 500 test moet nemen van u dan zal zijn volgende kuur direct 750 zijn. Het zijn niet de mg' s die het doen wel de voeding en de trainig en de rust.

@Blackphantom : gewoon 250 test om de vijf dagen bro of 1 x per week gedurende 12 weken. De deca 10 weken op 200. De dbol kan je nemen als kickstart voor 4 weken op 30-40mg. Hcg erbij nemen en een nakuurtje.
          Van dit kuurtje kan je netto 6-7 kilo overhouden.

Grtz
          Ga het dus doen zoals gepland 10 weken deca 200mg test-e 12 weken 250mg en nakuur zoals martin aangaf vanaf week 14-16 40 mg nolvadex en week 16-18 20 mg nolvadex.
          Ben benieuwd
          Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
            Ga het dus doen zoals gepland 10 weken deca 200mg test-e 12 weken 250mg en nakuur zoals martin aangaf vanaf week 14-16 40 mg nolvadex en week 16-18 20 mg nolvadex.
            Ben benieuwd
            Ik ben zelf ook met dezelfde kuur bezig alleen doe ik 11 weken Test-e en 10 weken Deca. je hoeft echter niet met 40mg Nolva te beginnen maar gewoon 4 weken 20mg per dag.
            En ook de weken zijn onjuist.
            Je kuurt 12 weken, omdat je met Test-e 2 weken nodig hebt om het uit te laten werken zul je in week 15 met nolva beginnen. Dus week 15,16,17 en 18 20mg nolva /d.
            Denk dat het beter zou zijn om Test-e 1 week meer dan Deca door te trekken. Dit omdat ze dan samen zijn uitgewerkt, Deca heeft 3 weken nodig.

Comment

Ooh, moet Knulletje gelijk geven wat betreft HCG. Dat kun je ook nemen in de laatste weken van je kuur.
              Succes in ieder geval, zal jou kuur zeer zeker gaan volgen.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Dikke bullshit? Volgende kuur direct 750mg? Inderdaad dat is bullshit.. Deze moderator weet het allemaal beter, dus vraag het aan hem...
                Knulletje, ik beweer helemaal niet dat ik het beter weet, maar waarom zou jij blackphantom die enkel een winstrol only als ervaring heeft direct op 500 mg test zetten, dit is een discussieboard dus mag jij u mening geven zoals ik de mijne mag geven, en het is niet omdat ik mod ben dat ik meer weet dat jij.

Als je mij kan overtuigen waarom direct 500mg test dan wil ik best luisteren.

Maar dit is nu wat ik zo haat, iedereen die direct naar die grotere dossisen gaan, begin toch aub bij het begin, ga niet lopen vooraleer je kan stappen.

Je zegt ook alles in 1 keer prikken bij 500 test en 400 deca, het is beter van 2 keer te prikken, ten eerste hij heeft geen ervaring met prikken (of de winstrol only zou depot zijn geweest, maar ik denk dat het tabs waren) en ten tweede bij 2 keer prikken hou je u bloedwaardes stabieler.

Mijn allereerste kuur was test only 205mg om de vijf dagen en daar heb ik 10 kilo aan overgehouden, dat was mijn beste kuur van al de kuren.
                En als je nu 500 zet moet je jawel de volgende al bijna naar 750 gaan, of er moest zoveel tijd tss de twee kuren zitten dat de 500 terug zou aanslaan.

Grtz
                stil growing

Comment

ik zou je deca laten voor een volgend kuurtje, je testoo om de 5 dagen en als kickstart dboll 4 of 6 weken @ 30mg p/dag.
                  Dit lijkt me een prima eerste kuurtje

Succes

Comment

Originally posted by tino View Post
                    ik zou je deca laten voor een volgend kuurtje, je testoo om de 5 dagen en als kickstart dboll 4 of 6 weken @ 30mg p/dag.
                    Dit lijkt me een prima eerste kuurtje

Succes
                    hij is er al uit wat hij wil

verklaar je is nader waarom hij geen deca moet nemen

maar wel in zijn kuur daarna

als je zoiets neer zet, moet je er ook gelijk neer zetten waarom dat zo is

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
                      Ga het dus doen zoals gepland 10 weken deca 200mg test-e 12 weken 250mg en nakuur zoals martin aangaf
                      week 1 t/m 4 40 mg d-bol
                      week 1 t/m 10 200 mg deca
                      week 1 t/m 12 250 mg test-e
                      week 15 t/m 18 nakuur

zo zag mijnens er ook uit toen zeurde ze ook hoger doseren

en het heeft mij genoeg op geleverd

succes

Comment

Als eerste kuur gaat mijn advies naar een test only kuur, met een kickstart van diana of winny tabs.

1-10/12 500mg per week ( of 250mg om de 5 dagen)
                        1-4 40mg dianabol p/d
                        14-17 nakuur 20mg nolva p/d

Deca zou ik laten voor een 2de kuur, eerst kijken wat test only doet. Omdat test naar mijn mening de basis is van elke kuur. Ik weet het zeker dat je geen spijt van zal krijgen.

En soieso is deca niet mijn ding, teveel vocht, deca dick.

Suc6 met je keuze
                        No Pain No Gain

Comment

geen last van deca dick

en heb hem al aardig hoog gedoseerd eigenlijks had

ben nu gezwits naar een andere gear, het is maar net of je er gevoelig voor bent

is dat namelijk zo dan merk je het al met een dosering van 200 tot 400 mg per week

tja dan zou ik hem er ook uit laten, als je geen ruzie met je vrouwtje wil hehe

maargoed hij is er al uit succes dan nogmaals

Comment

Originally posted by hec_ View Post
                            Als eerste kuur gaat mijn advies naar een test only kuur, met een kickstart van diana of winny tabs.

1-10/12 500mg per week ( of 250mg om de 5 dagen)
                            1-4 40mg dianabol p/d
                            14-17 nakuur 20mg nolva p/d

Deca zou ik laten voor een 2de kuur, eerst kijken wat test only doet. Omdat test naar mijn mening de basis is van elke kuur. Ik weet het zeker dat je geen spijt van zal krijgen.

En soieso is deca niet mijn ding, teveel vocht, deca dick.

Suc6 met je keuze
                            Je doet het weer verkeerd Heccie.
                            Wanneer je een kuur van 12 weken doet begin je in week 15 aan de nakuur en niet in week 14.

Comment

Ok ok snuff.
                              Om precies te zijn, na een Test E kuur je nakuur beginnen 2 weken na je laatste injectie shot.

Gr

@Martin.
                              Het is mijn advies die ik altijd geef aan beginners die voor het eerst gaan spuit om gwn een test only te doen. Deca kan je altijd weer gebruiken in de 2de, 3de, 4de kuur. Maar voor mij is het balangrijk om eerst te kijken hoe je op test reageert, omdat het de basis is van elke kuur naar mijn mening.

Maar iig topic starten suc6 met je kuur.
                              No Pain No Gain

Comment

ff een vraagje tussendoor :P
                                Als je een deca dick krijgt, is dat dan permanent of alleen in je kuur?

Ik heb geen kuurplannen, ik ben gewoon nieuwsgierig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X