Kuurvoorstel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by hec_ View Post
    @TS, wat wordt je defintieve cycle nu?
    Gr

Kuur word nu definitief d-boll deca en test-e.
    Maar er zijn nog een paar dingen die ik nog moet weten vooraleer ik begin, zoals welke naalden moet ik gebruiken.
    Ik weet dat ik er 2 nodig heb , 1 voor het optrekken , en 1 voor het injecteren, maar welke?
    En de D-boll, beter 2 maal daags 20 mg zeker voor stabielere bloedwaarden?
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
      Maar er zijn nog een paar dingen die ik nog moet weten vooraleer ik begin, zoals welke naalden moet ik gebruiken.
      Ik weet dat ik er 2 nodig heb , 1 voor het optrekken , en 1 voor het injecteren, maar welke?
      De meesten gebruiken slechts 1 maat naald, namelijk de 0.8 x 40mm, ook wel de groene genaamd. Hiermee trekken ze op en injecteren ze.
      De lengte van de naald is afhankelijk van de dikte van je vet op je kont. Ikzelf gebruik naaldmaat 0.6 x 32mm ook wel blauwe genoemd, omdat ik bijna geen vet op m'n kont heb en de dikte van 0.6mm gewoon lekker aanvoelt ipv zo'n dikke naald. Ik gebruik de groene echter wel om mee op te trekken.

De dianabol kun je ook elke 6 uur innemen, 10mg per keer. Dit deed ik ook, hiermee zijn je bloedwaardes zeer stabiel. 1 Nadeel is dat je snachts ook 10mg moet nemen. Je kunt de tijden zelf bepalen, bijv. 09.00/15.00/21.00/03.00
      Maar 2 maal 20 mg kan natuurlijk ook, tis maar waar je je lekker bij voelt.

Comment

Originally posted by Blackphantom View Post
        Welke naalden

0.8 x 40 mm gebruiken. Bestellen bij Daxtrio, medische producten, bloeddrukmeters, stethoscopen, instrumenten en disposables
        Gewoon 1 voor opzuigen, daarna nieuwe derop en spuiten.

Dianabol iname idd beter verdelen in 2 of 3x.
        bv. 20 - 10 - 10.
        of 2x 20mg.
        No Pain No Gain

Comment

Houd er wel rekening mee, hoe dikker de naald, hoe stijver en pijnlijker je kont erna.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Houd er wel rekening mee, hoe dikker de naald, hoe stijver en pijnlijker je kont erna.
            no pain no gain bro
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
              no pain no gain bro

Comment

Zie handtekening

NO PAIN NO GAIN...!!!
                No Pain No Gain

Comment

Discussie? Bullshit roepen noem ik geen discussie. Natuurlijk bestaat de kuur 250-200 het is tevens de zwakste beginners kuur ook... Voordat je bullshit roept kun je ook even op andere grote bb sites kijken. Kijk ook eens op dbb onder Anabolen en beginners kuurtjes... Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, en word graag terecht gewezen als ik het verkeerd zie of fout heb. Maar om dan tegen iemand hier te zeggen dat je er armen van 48cm (niets bijzonders) van hebt gekregen,om kracht bij te zetten? Raak ik geheel niet van onder de indruk, en zeker niet als je dan ook nog 3x terecht moet worden gewezen over n na kuurtje.. Laat maar zitten dus..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Discussie? Bullshit roepen noem ik geen discussie. Natuurlijk bestaat de kuur 250-200 het is tevens de zwakste beginners kuur ook... Voordat je bullshit roept kun je ook even op andere grote bb sites kijken. Kijk ook eens op dbb onder Anabolen en beginners kuurtjes... Ook ik heb de wijsheid niet in pacht, en word graag terecht gewezen als ik het verkeerd zie of fout heb. Maar om dan tegen iemand hier te zeggen dat je er armen van 48cm (niets bijzonders) van hebt gekregen,om kracht bij te zetten? Raak ik geheel niet van onder de indruk, en zeker niet als je dan ook nog 3x terecht moet worden gewezen over n na kuurtje.. Laat maar zitten dus..
                    omdat iemand bullshit tegen jou roept is het meteen geen discussie meer

je bedoeld ik kan er niet tegen als iemand tegen mij zegt bullshit

het valt mij wel op bij jou zodra er iemand wat tegen jou zegt

en het zint je niet ben je gelijk kwaad en begin je maar van alles te roepen

heey als het je niet zind, je hoefd hier niet te komen als je wil

ga maar lekker naar dbb toe als het daar beter is wat doe je hier dan

en wat je naam betreft klopt precies je bent ook een knulletje

sukkel
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

beetje roidrage hiero, ben het wel met martin eens maar schelden? Nergens voor nodig.

Comment

denkt dat de test inkickt

----------
                        vind het alleen gaar dat iemand word gewezen op zijn verleden dat hij nu trots is op zijn resultaat desbetreffend zijn armen en hiermee dus onderbouwd dat hij wel weer waar hij overpraat word afgerekend. desalniettemin iedereen maakt wel is een foutje en vergist zich in de lengte van bepaalde dingen. kom op we zitten hier zowat met allemaal volwassenen of zo goed als volwassen.. laten we er ons ook even naar gedragen ipv naar elkaar te wijzen en elkaar te lopen mierenneuken
                        -----------

oftewel stop the fucking bullshit.

Comment

Rustig aan jongens, niet eens de TS leest mee hierzo over alle advies die we hem geven, en nu zitten jullie die wel actief zijn elke dag hierzo te bekvechten. hihi.

Knul en Martin, effe die roidrage goed onder controle houden. Jullie zijn maatjes he.

Greetz
                          No Pain No Gain

Comment

Het is hier af en toe net een kindercreche.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                              Oke ik had mss het woord bullshit niet mogen gebruiken, mijn excuses daarvoor, en dat van mijn armen was om te lachen bedoeld. Toch raar he, ik maak eens een foutje over een nakuur en wordt daar nu op afgerekend, mag ik gewoon geen fouten maken dan.

Knulletje mijn punt was enkel dat een beginner op een kuur van 250 test en 200 deca ook best kan groeien en dat jen iet direct naar hogere dosissen moet grijpen.

Grtz
                              stil growing

Comment

Tjonge jonge, waar gaat het hier over zeg. Ja ik was ff op mn pik getrapt, maar zo erg nou ook weer niet he... Bullshit is niet schelden ook he, als ze dat zeggen bedoelen ze dat je onzin of flauwe kul verklaart.. En ja ik zit in n kuur, dus ben wat sneller dan anders op mn dinges getrapt. En ik reageer soms wat heftiger . Maar gut niemand in paniek toch zeker? Zo wel, sorry dat is ook niet mijn bedoeling geweest..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X