Originally posted by onderhandelen
View Post
sides de meesten hebben ze hier al gehad
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostGa je mij nou vertellen dat spieren smelten als sneeuw voor de zon ?
En volgens mij ga je als je het niet voldoende onderhoud en off gaat sneller achteruit dan iemand die een natural fysiek heeft opgebouwd en gedurende evenlange periode bijvoorbeeld niet meer of in serieus mindere mate traint en op voeding let etc. (kan het mis hebben hoor)Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostNeen, maar je gaat nooit alle gains behouden.
Nee ff zonder dollen wtf verwacht je als je lichaam zich aan het neutraliseren is dat je dan alle vocht gaat vasthouden ? Wees blij dat je dat vocht verliest.
Beetje realistisch blijven aub
niet voldoende onderhoud en off gaat sneller achteruit dan iemand die een natural fysiek heeft opgebouwd en gedurende evenlange periode bijvoorbeeld niet meer of in serieus mindere mate traint en op voeding let etc. (kan het mis hebben hoor)Last edited by onderhandelen; 17-11-2011, 19:16.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
maat van mij heeft jaren gebruikt en flink gegaind..
wegens omstandigheden gestopt nu...
alles kwijt en moddervet... duizenden euro's gekost en nu niets meer eraan.
dit is tuurlijk anders dan dat je stopt met kuren en WEL blijf trainen.
Dit is wel een leuk topic om over een jaar of 20 nog eens door te kijken...kijken of de gebruikers misschien wel nadelige gevolgen hebben of juist niet.. WIE WEET!!!
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View Posthaha hub hub hub barbatruuc Illusionist
Nee ff zonder dollen wtf verwacht je als je lichaam zich aan het neutraliseren is dat je dan alle vocht gaat vasthouden ? Wees blij dat je dat vocht verliest.
Beetje realistisch blijven aub
jammer dat je enkel ingaat op 1 zinnetje dat je kan belachelijk maken
(edit: sorry qouted before edit)
Als ik de ervaringen lees in eerste pagina's merk ik toch dat bv knulletje zegt dat hij op diezelfde periode mss hetzelfde had kunnen bereiken zonder juice, en gezonder had geweest, en zegt bruce dat hij als hij lang off is ook nog serieus gaind, wel de iets minder verhoopte gains...
Maar is natuurlijk je eigen keuzeRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View PostEn over de rest heb je niks te zeggen?
jammer dat je enkel ingaat op 1 zinnetje dat je kan belachelijk maken
Originally posted by Triple Aces View PostMaar is natuurlijk je eigen keuzeLaissez Faire
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postmaat van mij heeft jaren gebruikt en flink gegaind..
wegens omstandigheden gestopt nu...
alles kwijt en moddervet... duizenden euro's gekost en nu niets meer eraan.
dit is tuurlijk anders dan dat je stopt met kuren en WEL blijf trainen.
Dit is wel een leuk topic om over een jaar of 20 nog eens door te kijken...kijken of de gebruikers misschien wel nadelige gevolgen hebben of juist niet.. WIE WEET!!!▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-