Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En nee die kerl is niet geslonken naar 60 kg waar men vandaan komt
Iets dergelijks is wel met Tom Prince gebeurd. Ok, hij had een aantal medische problemen waaronder nieren die niet meer goed functioneren maar het verschil is vrij drastisch.
Tom Prince zoals hij er vroeger uit zag
Tom Prince zoals hij er tegenwoordig uit ziet
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Volgens mij ben je kippig, zou naar de oogarts gaan als ik u was, zelfs met trui aan en zn ziekte zie je dat i nog steeds dikke armen heeft. Zn trui is zkr xxl....verders goed lezen:
Zag er nog goed uit, oke niet zoals in een kuur......maar ja das geen eerlijke vergelijking.
Onderhandelen doet echt te geheimzinnig over zijn stats.
Volgens mij ben je kippig, zou naar de oogarts gaan als ik u was, zelfs met trui aan en zn ziekte zie je dat i nog steeds dikke armen heeft. Zn trui is zkr xxl....
Hier nog een povere vergelijking, hij staat naast Jay Cutler.
Denk dat onze OH zijn stats niet wil delen omdat hij een dikkertje dap is.
Hij wringt zich inderdaad in alllerlei bochten.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment