Wil gaan kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil gaan kuren

hoi ik ben martijn heb me al voorgesteld op het forum ben hier al een tijdje vanalles aan het lezen en zo maar nu had ik een vraag
    ik ben 22 ik train nu 6 jaar 3-5 dagen per week eet 6-7 keer per dag ben 1.87m weeg 85 kg en heb 8.5% bf dit heb ik naturel berijkt maar wil eigenlijk wat meer massa heb een kuurtje kunnen regelen maar heb wat vragen over de dosering enzo ik heb
    dinabol metrodonstenolone van generic suplements en nolvadex ook van gs allebij 10 mg tabletten ik wilde 40 mg d-boll p/d pakken dus 280 mg p/w en tijdens de kuur de nolvadex maar hoeveel mg moet ik daarvan per week pakken als ik wel leuk wil groeien maar niet naar de plastish chirug wil om die borsten te laten verwijderen

Je moet pas nolvadex gaan gebruiken als je last krijgt van gevoelige tepels (een beginnende gyno) en na je kuur natuulijk wel nakuren.
    Groeten
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

gwoon week 1 een paar dagen op 30 en 35 en dan naar 40. puur om te kijken wat het doet. (ivm bijwerkingen)

dan verder afmaken met 40 per dag.
      zoals red al aangaf: pas nolva nemen als het nodig is.

en uiteraard wel nakuren met nolvadex. meteen al de dag na je laatste dbollejtes.

hou ons op de hoogte in kuren en resultaten.
      succes
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

en hoeveel moet hij dan ongeveer pakken zo tijdens de kuur ik zocht ook een een tijdje naar zulke antwoorden

Death is my Buisiness and Business is Good!

Comment

hoe groot is de kans op die bitch tits

Comment

Licht er aan hoe gevoelig je hier voor bent.Over het algemeen zal je er met deze kuur geen last van krijchen.Maar het kan ook dat jij hier super gevoelig voor bent.
            oldpride.nl

Comment

Of je last krijgt weet je nooit maar als je in je puberteit al last had is de kans wel groter.
              Als je last krijgt de eerste 3 dagen 40mg en vervolgens 20mg per dag tot het over is.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

en hoevel kan ik ongeveer groeien als ik 6 weken kuuren verder nakuur met die nolvadex en hoeveel moet ik daarvan pakken als ik nakuur

(nog ff de stats ik ben 22 ik train nu 6 jaar 3-5 dagen per week eet 6-7 keer per dag ben 1.87m weeg 85 kg en heb 8.5% bf)

Comment

Een kilo of 6 groeien moet kunnen.
                  Nakuur met nolvadex is de eerste week 40mg, daarna 20mg per week tot het doosje leeg is.

Greets...

Comment

en praten we dan over 6kilo spieren of een groot deel van die 6 kilo vocht/vet??
                    eat eat eat and look like a freak!

Comment

groeien. dus allebei.
                      de mens die in 6 weken 6 kg echte pure spiervezels groeit is wel een erg goed bedeeld iemand. (dat doet zelfs een baby niet)

Comment

Er zijn mensen die er echt 6kg aan overhouden. Ik denk echter dat als je over puur spiermassa praat 4kg het matje is.

Greets...

Comment

Ik ga binnenkort ook kuren met dianabol van gs, maar dan met clomid.

Ik d8 aan 6 a 7 wkn, 30-45 mg/dag, daarna 2 wkn nakuren met clomid.

Wordt ook 1e kuur.
                          -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

zou niet meer als 6 weken doen dan. omdat je zelfs dan al 8 weken aan de tabletten zit. wordt je lever niet blij van.

Comment

ik heb gehoord dat nakuren met zolvadex beter is voor je lever klopt dat
                              Death is my Buisiness and Business is Good!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X