stromba tabs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kees, wat ik bedoelde is hoe Been denkt 30 mg te verdelen in doses van 20 en 10.
    Ik heb eerder gelezen dat er van 10 mg weinig overblijft qua werking.
    20/20 is dan beter lijkt mij.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Kees, wat ik bedoelde is hoe Been denkt 30 mg te verdelen in doses van 20 en 10.
      Ik heb eerder gelezen dat er van 10 mg weinig overblijft qua werking.
      20/20 is dan beter lijkt mij.
      zelfs 5 mg werkt maar dan moet je wel een halfjaar slikken. Is dan wel op medidatie van een arts. Dus mag ik aan nemen dat 10 mg best wel werkt.

Gebruikt men het voor de spieropbouw heeft de 20 20 volgens mij de beste werking.
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Zelf ging ik erg goed op 50mg 40 daarintegen echt een pak minder goed.

Heb zelfs een tijd 20-20-20 gedaan. En waarden die gewoon goed bebleven volgens de arts. Maar ik denk dat er te overdereven over word gedaan dat het zo schadelijk is. Vooral mensen die het niet heben gebruik maken het soms erg
        Last edited by LittleMofo; 05-01-2010, 12:31.

Comment

Mogelijke bijwerkingen (o.a.)

De meeste bijwerkingen treden pas op na langdurige toediening en/of het gebruik van hoge doseringen.
          Agressief gedrag, bij langdurig gebruik van hoge doses
          ALS (amyotrofe laterale sclerose), bij langdurig gebruik van hoge doses
          Geelzucht, door galstuwing (= cholestatische icterus)
          Glucose-tolerantie, toename
          Glucose-tolerantie, afname, bij langdurig gebruik van hoge doses
          Leverfunctie-stoornissen
          Psychische onrust, bij langdurig gebruik van hoge doses

Bij landurig gebruik, en dan ook nog "mogelijke" bijwerkingen.... Is niet zeker.. 5-6 weken is niet langdurig toch? Hoge doseringen gebruiken wij natuurlijk wel,in verhouding tot wat n arts je voor mag schrijven.... Maar zo kun je alles wel gaan bestempelen...

Comment

bijwerkingen zijn opvliegingen, duizeligheid, hoofdpijn, moeheid, misselijkheid, braken, zuurbranden en diarree. Hoge doses vergroten mogelijk de kans op het krijgen van nierstenen bij daarvoor gevoelige personen.
            Sommige bloedziekten gaan gepaard met ijzerstapeling in het lichaam. Bij die patiënten kan toediening van hoge doses ***** leiden tot vrijkomen van het gestapelde ijzer in het bloed. Dit kan ernstige hartklachten, bloeddrukdaling en zelfs coma en hartstilstand ten gevolge hebben.
            Hoge doses moeten zeker in de zwangerschap vermeden worden, omdat onderzoek over mogelijke risico's voor de vrucht ontbreekt.
            Weet je waar dit de bijwerkingen van zijn?

Vitamine C in hoge dosis.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Dood, de pijp uit, onder de groene zoden
              Weet je waar die bijwerkingen van zijn?

Te veel water!!
              Slaat ook nergens op en heeft ook niks met as te maken
              You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
                Hey guys and girls,

Wil bij mijn volgende stack ook stromba tabs gebruiken 25 mg per dag echter zijn de tabs 10 mg en niet te breken, kan ik ook om de dag 50 mg nemen ?????
                neem dan gewoon 20/20/10

s'morgens 20 s'middags 20 en s' avonds voor het slapen 10 mg

mooi verdeelt over de hele dag en nacht

beter dan om de dag 1 x 50 mg te nemen dat gaat niet werken natuurlijk

succes
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

50mg is goed
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post
                    50mg is goed
                    haha 50 is goed daar heeft ie toch niks aan wat een man oor haha

beter verdelen over de dag en n8

Comment

Je kan, zoals bij prohormonen, pulsen. bv 3 dagen on 1 off.

Je gaat zowieso matige winst hebben, stanozolol is echt een zeer uniek en specifiek middel, en je kan het beter in combinatie met andere middelen gebruiken.

De pijn van winstrol had iets met prostaglandins te maken. Een vermeerdering hiervan zorgt dat de pijnreceptoren gevoeliger zijn. Deca doet net het omgekeerde. Hoe het 100% zit weet ik niet meer vanbuiten.

Anavar is superieur imo, ook al is het te eenzijdig.
                      Last edited by Genjuro; 23-01-2010, 10:24.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Zelf doe ik op dit moment 20-10-20 en het slaat aan vanaf dag 3.
                        Ik vraag mij af waneer dit spul op zijn max werkt. denk persoon lijkna 1,5 week.

Die pijn ervaar ik ook goed, vooral in de rug en voor de rest in al mijn spieren de
                        dag na de workout, de hele nacht heb ik zecht maar een lichte pijn over heel mijn lichaam zo'n beetje, persoonlijk vind ik dit wel lekker
                        Last edited by LittleMofo; 23-01-2010, 10:24.

Comment

@ Genjuro
                          Wat is de meerwaarde van pulsen dan?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Op trainings dagen winny nemen . Op de dagen dat je niet traint heeft het geen zin om winny te nemen. Althans dat schijnt nieuw te zjn. Is dat pulsen?
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                              @ Genjuro
                              Wat is de meerwaarde van pulsen dan?
                              Zit wel wat theorie achter, beetje gespeel met de stelling van de afvlakkende marginale meerwaarde(verhoging van dosis is niet linear met verhoging winst), het zou beter moeten zijn voor de lever, en nog een hoop zaken die allemaal questionable zijn.

http://anabolicminds.com/forum/stero...lse-orals.html
                              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                                Zit wel wat theorie achter, beetje gespeel met de stelling van de afvlakkende marginale meerwaarde(verhoging van dosis is niet linear met verhoging winst), het zou beter moeten zijn voor de lever, en nog een hoop zaken die allemaal questionable zijn.

How to "pulse" orals - Anabolicminds.com
                                Dit is zeer interessant, cheers.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X