Zou ik er nog iets bij kunnen nemen voor een "kickstart" en ik zit er aan te denken er t3 bij te nemen, maar dat weet ik nog niet zeker iemand sugesties
Nieuw kuurtje???
Collapse
X
-
ik prik prop met 0,4 ja. kan makkelijk.
kickstart met t3? ik denk dat je dan verkeerd geinformeerd bent over T3. dat heeft niks met kickstart te maken. ik zou in jouw geval ook zeker van T3 afblijven. is een schildklier hormoon, waar je zeker niet mee moet spotten. echt niks voor beginner.
kickstart kan allleen met je prop. of eventueel dboll.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ok bedankt voor de reacties! kan ik trouwens in de weken dat ik geen clen gebruik efri.hcl gebruiken of werkt dit volgens het zelfde principe???It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
werkt zeker niet volgens hetzelfde principe.
clen werkt op je centr. zenuwstelsel. de seintjes van je hersenen naar je spieren/ hart om na een inspanning weer wat rustiger te doen worden geblokkeerd, daardoor blijft je hart na een inspanning gewoon doorhobbelen. (nu ff in lompe boerentaal uitgelegd)
doe je dit te lang, word je ongevoelig.
efedrine werkt weer anders. Heel veel mensen doen het zo. 2 wkn clen, 2 wkn efedrine. dussss....een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Van xenadrine merk ik geen reet maar ik had laatst super stackers bestelt en daar word ik erg zenuwachtig van en sago dus werkt wel maar niet echt prettigIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Ik zit er trouwens nog steeds aan te denken om t3 te gebruiken... ook door het lezen van de thread van myobolix (geloof ik) en mijn vraag is moet ik dit dan de laatste of de eerste weken gebruiken?It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Jan. 13 2004,13:57)]ben je echt zoo dik dan?
Ik zou de T3 in de laatste weken nemen. zo kan je ook meteen aan je mariadistel als je klaar bent.It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Jan. 12 2004,13:50)]Van xenadrine merk ik geen reet maar ik had laatst super stackers bestelt en daar word ik erg zenuwachtig van en sago dus werkt wel maar niet echt prettig Ā
Dus voor mij alleen nog maar clen en een goed dieet.
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Jan. 13 2004,16:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Jan. 13 2004,13:57)]ben je echt zoo dik dan?
Ik zou de T3 in de laatste weken nemen. zo kan je ook meteen aan je mariadistel als je klaar bent.
xenadrine is anders als efedrine. als IK efedrine gebruik (heb het alleen es tussendoor gebruikt dus 1 tab 's avonds) voel ik me goed. lekker wakker enzo. geconcentreerd. goed spul.
xena heb ik geen ervaring mee.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Wat zijn je stats?
Als je te hoog zit in vet% zou ik eerst proberen met een goed dieet en cardio op nuchtere maag.
Probeer es 3-4 dagen op lage caloriƫn (1800 tot 2000 kcal); 150 g KH en voldoende eiwit volgens je gewicht. Geen extra vetten. Na deze drie dagen doe je een reload, extra KH tot 250g-300 g met 250-300 g eiwit. 1 dag. Dan opnieuw low calorie 3-4 dagen. enz.
Verdeel maaltijden over dag bvb 7-8 maaltijden. Veel drinken.
Gecombineerd met cardio op nuchtere maag, bvb 30 min opbouwen tot 60 min. HF afhankelijk van uw leeftijd. 220-leeftijd x60%-65%.
Goei resultaten, was op 6 weken 9 kilo kwijt zonder supplementen, echter ook wat spierweefsel, dus kan je dit best combineren met AAS en clem.
T3 zou ik voorzicht mee zijn, en zeker eerst bloed laten checken.
Het grote probleem in mijn geval is me beheersen wat voeding betreft. Op AAS kan ik me vol proppen, nu door de T3 en clem viel de schade nog mee, maar het is een feit dat ik me dan heeeeeel moeilijk aan mijn dieet kan houden.
Resultaat van cycle staat op thread "Nieuwe kuur". Behoorlijk maar had beter gekund indien dieet gevolgd was.
Comment
-
Ik zou mn stats niet precies weten ik weeg nu 100 en een beetje bij 190 cm en bf is volgens de weegschaal rond de 25 procent maar dat klopt niet volgens mij want ik heb alleen rond mijn middel een zwemband (niet dat de rest graatje mage is maar het valt wel mee) er is al 7 kg af in 2 maanden dus het gaat goed en ik wou deze kuur ook pas over een tijdje doen... ik zit al laag in de kh en hoog in de eiwitten en verdeel het over 6 a 7 maaltijden....
Ik kom er wel duurt alleen ffIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-