Dboll

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dboll

Wat is volgens jullie de beste dboll?
    Volgens mij zijn de voordelen van die van g.s. dat ze 10mg zijn en minder vocht vast houden.
    En hoe is de krachttoename bij dboll vergeleken met winstrol.
    Zit nog steeds over m'n kuur na te denken dus vandaar de vragen.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Hallo
    Heb alleen ervaring met D-Boll van GS en moet zeggen dat die mij goed bevallen zijn ,Had ook niet veel last van vocht vast houden.
    VR GR HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

akpuxuh. Ik werd veel sterker van dbol dan van winstrol, vind winstrol eigenlijk maar k*t.

grtz

Comment

Vindt zelf dboll van GS het beste.
        Kreeg van deze ook een enorme kracht maar allleen niet zon erge plofkop als bij Axupuxuh.

Van winstrol beetje sterker maar kreeg er ondanks verlies in vet toch paar kg spieren bij.

Van beide wordt je wel sterker. Maar wil je erg sterk worden met vocht of sterker worden zonder extra vocht?

Comment

Liefst zonder vocht,ik vind de nieuwe kuur van Red wel wat,maar zou er dan graag dboll bij willen nemen.Vanwege de kracht die je daarmee krijgt.

grtz.
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik heb d-bol van akpuxuh gehad en ben er erg tevreden over.en wat vocht betreft viel het heel er mee bij mij.maar iedereen reageerd anders natuurlijk.
            over gs kan ik weinig zeggen want daar heb ik geen ervaring mee.

grtjs

Comment

je mag er vanuit gaan dat GS dboll het minst vocht vasthoudt.
              of dit de beste is, ga ik niet over discusseren. alles heb zn voor- en nadelen.

mijn mening is alleen: naposim. de zuiverste. maarrrr... net als thaibol, akpuxuh en british dragon.... veel fakes.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

zou ook voor d-bol van GS gaan.
                heb alle soorten d-bol wel gebruikt en vind dat GS bij mij het beste werkt.

Comment

ik heb alleen naposim gebruikt (de echte ) niet eens zo veel vocht van vast gehouwen

Comment

Heb dboll besteld van GS, hoor er veel goeie verhalen over dus ik zal t wel zien.
                    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

dat ga je zeker zien!

Comment

goeie keus zo te horen die gs.succes man en hou ons op de hoogte...

Comment

Ben nu bijna n week aan t kuren met de dbol van GS en ik voel me perfect, voel me wel n beetje opgeblazen, maar dat zal dr wel bijhoren....niet in negatieve zin overigens. Meer kracht tijdens training en n superpomp. Krijg al n pomp als ik in mn neus peuter  

Heb nog niet op de weegschaal gestaan maar denk dat ik al wel ben aangekomen....

Volgende keer weer GS...dat staat vast, alleen dan sustanon erbij.

-_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Leviathan @ Jan. 25 2004,12:01)]alleen dan sustanon erbij.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X