Originally posted by Falstyr
View Post
Wie wil zijn ervaring delen over primobolan (injects)
Collapse
X
-
Jongens ik geloof dat dit ook wel een goede link is, gewoon om ff door te lezen, ik heb ff snel
gekeken maar vind de eerste 2 pagina's al intressant
1. Anabole Steroiden
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostJongens ik geloof dat dit ook wel een goede link is, gewoon om ff door te lezen, ik heb ff snel
gekeken maar vind de eerste 2 pagina's al intressant
1. Anabole Steroiden
Comment
-
Sorry hoor Mofo, maar ik begrijp jou nu even niet zo goed... Wil je n as goeroe worden? Ikzelf weet best wat over bepaalde middelen, maar het meeste over de middelen die ik zelf gebruik of wil gaan gebruiken.. Alle steroids uit je hoofd leren is echt niet te doen...Heb je jaren studie voor nodig, en weet je nog alleen de basis... Als ik soms n vraag zie staan, weet ik wel wat, hoe en waarom het gebruikt word.. Maar ik zoek het gewoon nog even na.. Voordat ik reageer.. Of denk je werkelijk dat mijn hoofd n computer is? welnee, gewoon even nazien op internet.. En dan denk ik O ja zo zat het... Belangrijk is alleen wat je zelf gebruikt, en het waarom. Wat het doet en wat je kunt verwachten, ook welke sides het kan geven en waar je op moet letten... Zo doe je het het beste, voor jezelf.. Alles uit je hoofd leren is absurd man.. Kan ik ook niet hoor...
Comment
-
Ook wil ik graag zeggen Mofo... Dat jijzelf nu helemaal fout bent begonnen.. Niet rot bedoeld hoor, maar je bent aan iets begonnen en nu blijkt dat je er eigenlijk geen fluit van weet.. Wat je gebruikt.... Je wist alleen wat het kan doen, FOUT... Je zoekt eerst alles uit voordat je iets in je reet of bakkes steekt... Kijk bv naar n Snuff, die zoekt al maanden van te voren al alles uit, voordat hij ook maar iets koopt.. Dan ben je veel veiliger bezig ook... Dan weet je wat je kunt verwachten, en waar je op moet letten als het mis gaat... Ik hoop dat je dit in je oren knoopt voor de volgende keer... En niet boos worden nu he? Ik bedoel het goed met, en voor je....
Comment
-
Ik wist wel wat primo zou geven en waarom ik het heb genomen. Alleen weet ik niet hoe het werkt en waarom het zo werkt.
Ik weet dat het een DHT product is
Ik weet wat het voor hardheid zorgd en leanmass
Ik weet dat je er veel van moet nemen om een goed effect te krijgen.
Ik weet dat het kan worden gebruikt voor in de cut en in de bulk (is een persoonlijke qwestie)
Ik weet dat het weining tot geen bijwerkinen heeft tot zo'n 200mg is het eingelijk bijwerking loos
voor de meeste mensen.
Ik weet niet alles maar toch wel wat basis dingetjes
Alleen ik wil alles weten maar goed, ik denk dat ik da tnooit zou kunnen.
En nee ik word niet boos en knoop het in mijn oren.Last edited by LittleMofo; 17-01-2010, 11:59.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostUit ervaring dusver vind ik Anavar niet echt lijken op een bold.
Bold= veel vocht, tijdelijke massa gain want zodra het vocht weg is ben je weer klein, kracht ging wel enorm lekker en die bleef
Anavar = geen vocht, meer spierhardheid en de massa gains blijven, kracht winst kwam overeen met winst op een goede creatine en het bleef.
Enige overeenkomst is dat ze allebei 17AR zijn en doorgeslikt moeten worden en niet langer dan 6 weken ivm je lever.
Voor mij persoonlijk is een Bold dus een betere kickstart voor een powerlift kuur.
Winstrol/Mast geen idee
Primo ga ik vanmiddag pas zetten voor het eerst."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment