Doe even editen zodat de D voor de Bol komt ipv er achter :P
Wie wil zijn ervaring delen over primobolan (injects)
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostHet gaat over de Primobolan hoor 2e stukje, niet gezien? Foei ondeugende jongen wheeehehehe...
" Ook diegenen die andere steroïden zoals Deca-Durabolin of Equipoise niet kunnen krijgen, gebruiken vaak Primobolan als alternatief omdat het als vervanger geldt voor nandrolone of boldenone stoffen "
Deca is toch een veel sterker anabool dan Primo dacht ik toch. Je kan dit kwa
werking en resultaat toch niet vergelijken. Of heb ik het verkeerd geinterpreteerd ?
Comment
-
zijn eiwitspaarders. je zal uiteraard met dezelfde hoeveelheid mg niet hetzelfde effect krijgen, daar het milder is.
als ik ooit weer ga kuren is het primo, test propionaat, anavar en evt. winny of masteron. hmmmmmmmeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by sharki View PostIn het 2de stukje wordt primobolan met deca vergeleken ?
" Ook diegenen die andere steroïden zoals Deca-Durabolin of Equipoise niet kunnen krijgen, gebruiken vaak Primobolan als alternatief omdat het als vervanger geldt voor nandrolone of boldenone stoffen "
Deca is toch een veel sterker anabool dan Primo dacht ik toch. Je kan dit kwa
werking en resultaat toch niet vergelijken. Of heb ik het verkeerd geinterpreteerd ?
Primo: Je moet er wat meer van zetten (in ml gerekend), maar so what het is ook veiliger.. Werking net niet helemaal, resultaat wel.. Het kan zelfs meer opleveren. Omdat het werkzaam blijft, en niet stopt na n aantal weken... Het is in gebruik veel duurder dat weer wel...
Comment
-
Originally posted by bruce View Postzijn eiwitspaarders. je zal uiteraard met dezelfde hoeveelheid mg niet hetzelfde effect krijgen, daar het milder is.
als ik ooit weer ga kuren is het primo, test propionaat, anavar en evt. winny of masteron. hmmmmmmm
Somige mensen denken dat ik er niet kaar voor ben, maar stel wel goed mijn eigen kuurtje zamen. Eet er goed bij want word ook nog een slanker en sterker. Wel pak ik ook nog vvm. Sommige mensen hiero ga ik steedsminder aar luisteren, wantword gewoon niet serieus genomen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostUit ervaring dusver vind ik Anavar niet echt lijken op een Dbol.
DBol= veel vocht, tijdelijke massa gain want zodra het vocht weg is ben je weer klein, kracht ging wel enorm lekker en die bleef
Anavar = geen vocht, meer spierhardheid en de massa gains blijven, kracht winst kwam overeen met winst op een goede creatine en het bleef.
Enige overeenkomst is dat ze allebei 17AA zijn en doorgeslikt moeten worden en niet langer dan 6 weken ivm je lever.
Voor mij persoonlijk is een DBol dus een betere kickstart voor een powerlift kuur.
Winstrol/Mast geen idee
Primo ga ik vanmiddag pas zetten voor het eerst.
Mijn ervaring met primo inject is goed. geen sides een lekker maar mild middel.
Comment
-
Originally posted by zwaan View PostNaar mijn weten is anavar zover ik weet de enige orale steroid die niet 17aa is. Daarom maakt het ook mogelijk om var langere tijd te nemen.
Mijn ervaring met primo inject is goed. geen sides een lekker maar mild middel.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostYep, anders kan het zijn werk niet uitvoeren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostKijk maar schOOm beest, ik zie dat je lekker bent gegroeid op je foto
[17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstane-3-one]The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment