zijn er hier mensen die het wel is gebruikt hebben ?
wie heeft er hier ervaring mee met HGH ?
Collapse
X
-
Wat ik dusver er van geleerd heb zowel in theorie als praktijk:
Geen prijzen noemen! Edit Pin.
2. Het zorgt dat je sneller herstelt
3. Het zorgt dat je minder last heb van bijwerkingen.
4. Het zorgt er voor dat je veel langer aan 1 stuk door kunt kuren
5. Het maakt nieuwe spiervezels e.d. aan. Deze moeten eerst volwassen worden eer ze voor meer massa kunnen gaan leveren. Periode van volwassen worden en aanmaak kun je gerust een jaartje voor uit rekken
6. Je zet het in de ochtend en avond van de sportdagen
Aantal dingen merk je al vrij snel. Zoals herstel, versterken van pezen e.d. Rest gaat wel paar maanden tot jaar over heen eer je het merkt.Last edited by Pinada; 22-01-2010, 18:10.
Comment
-
Ja het is enorm in prijs.. Het heeft geen enkele zin als je niet een goede en al behoorlijke basis hebt.. Het werkt niet als n gear, en onder de 4-5 maanden hoef je er niets van te verwachten.. Het maakt geen spieren groot, het maakt meer spiercellen..Die je later weer groot maakt met as.. Ik heb er al eens n topic over gemaakt, kun je opzoeken... Maar inderdaad je moet het niet zien om even snel n beest te worden, dat duurt best lang.. Je moet het niet zo zien, je moet het zien om grenzen te "kunnen" verleggen.. Je hebt er niets aan als je niet doorgaat..Het kan bij verkeerd gebruik ook erg gevaarlijk zijn...... Kostbaar gebeuren
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJa het is enorm in prijs.. Het heeft geen enkele zin als je niet een goede en al behoorlijke basis hebt.. Het werkt niet als n gear, en onder de 4-5 maanden hoef je er niets van te verwachten.. Het maakt geen spieren groot, het maakt meer spiercellen..Die je later weer groot maakt met as.. Ik heb er al eens n topic over gemaakt, kun je opzoeken... Maar inderdaad je moet het niet zien om even snel n beest te worden, dat duurt best lang.. Je moet het niet zo zien, je moet het zien om grenzen te "kunnen" verleggen.. Je hebt er niets aan als je niet doorgaat..Het kan bij verkeerd gebruik ook erg gevaarlijk zijn...... Kostbaar gebeuren
ik snap het je moet dus een jaar aan die rommel haha dan wordt het wel echt duur haha
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postok beter dus haha dan wil ik het misch wel in me kuur gaan gebruiken maar dan een kuurtje van 20 weken heeft het dan wel nut of kan je het net zo goed weg laten iemand ?
THNX Falst
Comment
-
Het vreet inderdaad energie. Je slaapt zo een gat in de dag. Daarom beginnen de meeste met 1IU in de ochtend en 1IU in de avond. Als ze er aan gewend zijn verhoog het naar 1,5 per keer waar ik nu op zit. Maar ik had de uitleg verkeerd begrepen dus ik deed 2IU in de ochtend en de avond en dat merk je wel. Dat is de max dosering in de meeste gevallen. Toen ik daar dus mee begon sliep ik enorm veel in het begin. Nu is 1,5IU per keer en dat loopt stuk prettiger.
Je gaat ook tijdje spastische spieren/pezen krijgen. Die worden versterkt en weet ik veel wat nog meer dat plaatsvind.
Zou eerst zorgen dat je iets van 80-85kg vet vrije massa hebt...minimaal eer je gaat kuren. Maar that is me. Knulletje zal wel betere maatstaaf weten :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment