wie heeft er hier ervaring mee met HGH ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by skitzo6 View Post
    180cm 75kg 9% dus wou nu echt weer flink gaan bulken
    skito, ik begin er eigenlijk al te snel aan en jij weegt nog eens 13 kg lichter.
    Zou eerst een kuur doen zonder gh.
    Mijn voorstel hé

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Het vreet inderdaad energie. Je slaapt zo een gat in de dag. Daarom beginnen de meeste met 1IU in de ochtend en 1IU in de avond. Als ze er aan gewend zijn verhoog het naar 1,5 per keer waar ik nu op zit. Maar ik had de uitleg verkeerd begrepen dus ik deed 2IU in de ochtend en de avond en dat merk je wel. Dat is de max dosering in de meeste gevallen. Toen ik daar dus mee begon sliep ik enorm veel in het begin. Nu is 1,5IU per keer en dat loopt stuk prettiger.

Je gaat ook tijdje spastische spieren/pezen krijgen. Die worden versterkt en weet ik veel wat nog meer dat plaatsvind.

Zou eerst zorgen dat je iets van 80-85kg vet vrije massa hebt...minimaal eer je gaat kuren. Maar that is me. Knulletje zal wel betere maatstaaf weten :P

ooh jij bent er mee bezig netjes hoe lang trek jij je kuur door ?

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
        skito, ik begin er eigenlijk al te snel aan en jij weegt nog eens 13 kg lichter.
        Zou eerst een kuur doen zonder gh.
        Mijn voorstel hé

maar kijk naar mijn lage vet% als ik rond de 20 zit weeg ik ook 13 zwaarder je krijgt niet voor niks zoon laag %

Comment

ooh jij bent er mee bezig netjes hoe lang trek jij je kuur door ?
          nee ga binnenkort beginnen ermee ( binnen 14 dagen). Ook 1ste keer voor mij.Zou wachten tot gewicht 88 90 kg

Comment

mijn echte vraag is natuurlijk heeft het meerwaarde ? of niet ik denk dat jij me dat wel kan zeggen knulletje ouwe rot in het vak
            Waarom wil je HGH gebruiken dan? Het is hartstikke duur. Als je dat wilt gebruiken moet je zeker zijn dat je nog lange tijd door blijft gaan met behoorlijk strikt te trainen en alles. Zonde als je het gebruikt en over een jaar of anderhalf besluite te stoppen. Dan zou je beter een kuur zonder HGH kunnen doen en dan voor dat geld wat meerdere kuren volgen. Wel met de juiste hoeveelheid rust tussendoor natuurlijk.

Comment

Oh was 1 put van HGH effect vergeten te melden.
              7. Het zorgt er voor dat je meer behoudt van de kuur. Daar waar de meeste 60-ish procent van hun gains weer verliezen, zal je met HGH 30% of minder verliezen afhankelijk van de persoon en alles natuurlijk.

Comment

Ik adviseer je om het niet te doen... En wel omdat je nu niet genoeg lichaams gewicht hebt ook... Het vreet ook je vet weg, wat je al niet hebt... Zou nog n poosje wachten, ff gewoon kuurtje doen.. Geld in je zak houden, en later (misschien over n half jaartje) nog eens kijken als je meer weegt....Zonde van je geld nu..

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  Waarom wil je HGH gebruiken dan? Het is hartstikke duur. Als je dat wilt gebruiken moet je zeker zijn dat je nog lange tijd door blijft gaan met behoorlijk strikt te trainen en alles. Zonde als je het gebruikt en over een jaar of anderhalf besluite te stoppen. Dan zou je beter een kuur zonder HGH kunnen doen en dan voor dat geld wat meerdere kuren volgen. Wel met de juiste hoeveelheid rust tussendoor natuurlijk.
                  ja duur inderdaad, maar ik kan niets over zeggen uit eigen ondervinding. Daarom ga ik het nu proberen voor een lange tijd en kijken wat het allemaal doet OF NIET doet natuurlijk. Ik kan er jaren over lezen maar als je al elke dag opzoekt over hgh een jaar lang dan vind ik dat ik er kan aan beginnen mits de rest alles ok is zoals rust, voeding, training,aas. En belangrijk is dat je iemand kent die het al gebruikt heeft, leer je veel van

Comment

thnx allemaalvooral knulletje laat het er maar uit te laag vet%

Comment

straf punten fals jij ook bedankt voor de info

Comment

180cm 75kg 9% dus wou nu echt weer flink gaan bulken
                        Sorry hoor, maar dat zijn toch geen stats om te gaan kuren laat staan met HGH.

Maar je moet het zelf weten.
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Kan nog meer uit gears gehaald worden.
                          HGH is nog niet nodig naar mijn mening.
                          No Pain No Gain

Comment

hopelijk

Ik hoop dat mensen ook met deze topic weer eens goed gaan inzien dat het geen hype hoeft te zijn, omdat iedereen tegenwoordig maar aan de hgh begint willen ze meedraaien.

Denk goed na voordat je dingen in je flikker gaat spuiten, nogmaals de middelen die vroeger speciaal door bodybuilders werd gebruikt onder begeleiding worden nu als zoete snoepjes ingespoten, ik denk dat er weinig mensen hun voeding en training echt goed in mekaar hebben en goed ingelicht zijn voordat ze aan de hgh gaan.

Het is ieder zijn eigen lichaam, maar de hgh word op dit moment heel mooi gemaakt en dat het zo goed werkt zonder dat de mensen nadenken en luister hoe het ook anders kan zijn.

Hgh is uiteraard een super middel maar wie er ook aan gaat beginnen, denk even goed na..... en lees zoveel mogelijk informatie ook de nadelen...

succes met je keuze.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                              Ik hoop dat mensen ook met deze topic weer eens goed gaan inzien dat het geen hype hoeft te zijn, omdat iedereen tegenwoordig maar aan de hgh begint willen ze meedraaien.

Denk goed na voordat je dingen in je flikker gaat spuiten, nogmaals de middelen die vroeger speciaal door bodybuilders werd gebruikt onder begeleiding worden nu als zoete snoepjes ingespoten, ik denk dat er weinig mensen hun voeding en training echt goed in mekaar hebben en goed ingelicht zijn voordat ze aan de hgh gaan.

Het is ieder zijn eigen lichaam, maar de hgh word op dit moment heel mooi gemaakt en dat het zo goed werkt zonder dat de mensen nadenken en luister hoe het ook anders kan zijn.

Hgh is uiteraard een super middel maar wie er ook aan gaat beginnen, denk even goed na..... en lees zoveel mogelijk informatie ook de nadelen...

succes met je keuze.
                              Helemaal mee eens.
                              Ik vind HGH iets voor later.
                              Mocht je met AS starten valt daar nog zoveel uit te halen.
                              Vind het gewoon enorm stom en dom dat personen die net komen kijken wat betreft AS al gelijk HGH gaan gebruiken.

Comment

Ja daar wil ik zeker nog iets over zeggen....
                                Het is helemaal niet bedoeld om op het moment je spieren groter te laten worden.. Daar hebben we as voor..
                                Het is bedoeld om je grenzen te verleggen, later...
                                Het heeft eigenlijk geen enkele zin als je niet al behoorlijk aan je max eigen groei zit..
                                Stel je bent n kerel van 2meter en je weegt 70kg? Niets heb je er aan, op dat moment en het zal je vreselijk teleurstellen.. Want nee het maakt geen spieren dik/groot..
                                Ben je 2meter en je weegt 120kg Ja dan heb je er wel wat aan op langere duur.. Niet ineens.
                                Het duurt namelijk maanden om nieuwe spiercellen aan te maken, en die moeten eerst weer volwassen worden willen die ook weer kunnen groeien.. Dus het kan soms wel bijna n jaar duren voor je de werkelijke uitwerking van HGH ondervind.. Dan gaat het pas groeien...
                                Nog n kleine waarschuwing op zn plaats, WEET godver waar je aan begint.. Het is n hormoon, waarmee je gaat klooien.. Stel je doet het niet goed, en je ingewanden gaan groeien? Jammer voor jou , maar het is niet reversable ofwel het is nooit meer omkeerbaar.. Wat je krijgt, mag je houden!...
                                Als je het met verstand gebruikt, en je weet er voldoende van af.. Is het geweldig spul..
                                Weet je er niets van? Ben je stom en gevaarlijk bezig..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X