wie heeft er hier ervaring mee met HGH ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mooie woorden Knul.

Comment

Voor zo ver ik weet, is hgh veel minder schadelijk dan roids. Verder ben ik het wel met knulletje eens
      dat hgh nit nodig is zoalng je nog niet aan je grenzen zit met aasgebruik. Maar ik moet zeggen dat het
      meer voordelen heeft dan nadelen, veroudering tegen gaan, geen side's voor zo verbekent, als je dit dan toch gaat gebruiken is dat ieder zijn keuze, het zal iig niet ongezonder zijn dan aas zelf. Je kunt wat dat beteft beter uitkijken voor slin, hier gaan best wel vaak mensen dood aan

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
        Voor zo ver ik weet, is hgh veel minder schadelijk dan roids. Verder ben ik het wel met knulletje eens
        dat hgh nit nodig is zoalng je nog niet aan je grenzen zit met aasgebruik. Maar ik moet zeggen dat het
        meer voordelen heeft dan nadelen, veroudering tegen gaan, geen side's voor zo verbekent, als je dit dan toch gaat gebruiken is dat ieder zijn keuze, het zal iig niet ongezonder zijn dan aas zelf. Je kunt wat dat beteft beter uitkijken voor slin, hier gaan best wel vaak mensen dood aan
        Je vergeet 1 heel groot nadeel bro.
        Het helpt misschien veroudering tegen te gaan maar het maakt je leven wel korter.

Comment

Minder schadelijk dan steroiden? Vergeet dan maar gelijk wat je weet, of denkt te weten....
          Zit net te vertellen dat alles wat je ervan krijgt, NOOIT MEER WEGGAAT....
          Asl jij n vergroot hart,lever, longen,nieren of darmen krijgt. Is het uit met de pret..
          En je ondervind dat pas na vele maanden he...

Comment

Human Growth Hormone Side Effects

As growth hormone is naturally produced in the human body, the side effects of HGH treatment are rare. Generally, these side effects are caused by taking higher-than-recommended doses of HGH over longer-than-recommended periods of time. However, HGH has been known to occasionally cause:

Hypoglycemia
            Hypoglycemia is the opposite of diabetes. In people with diabetes, their bodies do not produce an adequate amount of insulin, leading to dangerously high glucose levels. People with hypoglycemia have too much insulin, leading to too low glucose levels. Because HGH increases the level of insulin in your body, some people have suffered from hypoglycemia after taking HGH drugs.

Acromeglia
            Acromeglia is a disease that causes abnormal bone growth. HGH cannot cause acromeglia, but it can speed up the progression of the disease in people predisposed to it.

Extended Belly
            When used as a bodybuilding drug, HGH can cause a bodybuilder to have an extended belly if the drug is not used as directed. However, this defect is rare in users who take the drug as directed.

Carpal Tunnel Syndrome
            Carpal tunnel syndrome is caused by a pinched nerve in the wrist. It can lead to loss of hand movement. HGH has been known to cause carpal tunnel syndrome in users who do not take the drug as directed.

Joint Pain
            Because of its ability to cause growth in a person�s body, some users report joint pain while taking HGH. This side effect is usually temporary.

Comment

Oke oke, ik zal dus ok nie meer geloven wat er allemaal op internet word gezegt, ik dacht juist dat het feilig spul was en juist word voorgeschreven aan oederen voor een langer gezonder leven. Of zal dit puur tijdens ziekte zijn? Datorganen er van grroeien weet ik, maar in hoeverre is dit erg? En in hoeverre gebeurd dit daardwerkelijk? Juist door hetlng te gebruiken of doorde hoeveelheid hgh ?

Comment

Gebruik van hormonen zijn nooit veilig.. Omdat je altijd meer neemt, dan n arts je ooit voor zal schrijven..
                Of groei van ingewanden erg is, wat denk je zelf?
                Ook word het meestal in combinatie gebruikt omdat je het anders niet eens aankunt..
                Samen met as, is het zelfs doodvermoeiend en wil je alleen maar slapen..
                De as houd je op de been, en geeft nog enigzins wat energie..
                Als je lichaam nieuwe spiercellen moet maken, kost dat heel veel energie.. Kijk naar kleine kinderen, die rennen en vallen zo om in slaap..
                Nu ga jij wel 5-8x zoveel groeihormoon in je lijf zetten als dat kind zelf aanmaakt.. Dus je bent verrot moe,de hele dag..
                Gevaren schuilen in dat je het pas vele maanden later zal merken wat je fout hebt gedaan..
                Helaas het gaat nog vele maanden door met de groei, als jij allang bent gestopt met zetten..
                Je moet 100% zeker weten wat je aan het doen bent, en hoe het moet..
                En de risico,s van gebruiker tot je nemen.. Alles er aan doen om het zo goed mogelijk te laten verlopen..
                Ben je de persoon die het allemaal niet zo nauw neemt, (zoals jij Mofo) moet je er ver van blijven..
                Je mag en kunt niet meer cheaten met trainen, rust of je voeding, alcohol kun je gelijk op je buik schrijven... Vreet je verkeerd? zal je dat na vele maanden op je lijf terug zien..
                Er is maar 1 manier om het te gebruiken......... De juiste..

Comment

Damn ik neem het omdat je zegt dat ik niet goed bezig ben, ik neem he namelijk alemaal wel nauw verdikkemij, anders groei ik ook niet als kool en ben ik gezond

Comment

Moet je wel goed lezen he..
                    Die het allemaal niet zo nauw neemt staat er..
                    Het zijn niet n paar wietplantjes he?
                    Als jij word gegrepen met hormonen handel, kun je je ouderlijk huis voorlopig vaarwel zeggen...
                    Bezit en gebruik vallen ze niet over..
                    Maar geloof me je wil er niet mee op straat worden gegrepen..
                    Kopen is ook handel..
                    Je mag het niet eens vervoeren..

Comment

Op die fiets, sorry snapte hem niet zoals zo vaak

Comment

Tja en dan hebben we het nog niet eens over de dagelijkse ongemakken die je gaat krijgen van HGH. Regelmatig wat strammere vingers... En hou ook maar rekening dat je ledematen sneller dat dove "slapende" gevoel gaat krijgen. Heb regelmatig dove handen of benen.

Comment

Jarno harms en nog zo'n vogel uit dwingelo, weet zo niet hou hij heet maar woont vlak bij mij, zijn ook aan de hgh en zware roids voor sterkste man gedoe, vreten regelmatig xtc en drinken ghb en een shitload alcohol zoals bier. Die lui zijn zo gezond als een vis nog geloof ik. Heb het allemaal met eingen ogen zezien want stappen houden deze grote jongens wel van.
                          Last edited by LittleMofo; 02-02-2010, 12:49.

Comment

-------

Ga nooit uit van hoe anderen het ervaren of die het zo goed hebben, jij kan de eerste zijn die het fout ervaart en dan is dat voor altijd, zoals knul al verteld als je aanleg hebt dat iets verkeerd groeit ben je de lul. Tuurlijk gaat het allemaal heel snel maar je heb ook niet binnen 4 maanden een probleem dat komt pas veel later en dat komt weer "als de eerste keer goed gaat komt er ook wel een 2de keer net als a.s. "

let gewoon erg goed op en weet waar je mee bezig bent, dit is het topje van de ijsberg...

wens iedereen wel succes ermee en let op jezelf !!!

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                              Ga nooit uit van hoe anderen het ervaren of die het zo goed hebben, jij kan de eerste zijn die het fout ervaart en dan is dat voor altijd, zoals knul al verteld als je aanleg hebt dat iets verkeerd groeit ben je de lul. Tuurlijk gaat het allemaal heel snel maar je heb ook niet binnen 4 maanden een probleem dat komt pas veel later en dat komt weer "als de eerste keer goed gaat komt er ook wel een 2de keer net als a.s. "

let gewoon erg goed op en weet waar je mee bezig bent, dit is het topje van de ijsberg...

wens iedereen wel succes ermee en let op jezelf !!!
                              U never know idd, helemaal mee eens.

Mooie post
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Domste wat je kan doen is jezelf te veel met anderen gaan vergelijken. Er zijn ook best bodybuilders die vanaf het begin tot het eind van hun carriere zwaar aan de verboden middelen zaten en nauwelijks ergens last van gehad hebben. Maar dat betekent no way dat jij dat dan ook gewoon moet gaan doen. Is niet echt verstandig.

Zelfde met roken. Er zijn er ook zat die de 90 halen en dat terwijl ze hun leven lang flink doorpaffen. Betekent niet dat het gezond en verstandig is.

De een rijd 200 op de snelweg en er gebeurt niets, de ander word het hem fataal in een ongeluk.

Denk dat ik zo wel genoeg voorbeelden gegeven heb. Maar waar ik m'n punt wil maken, bij dit soort dingen, als anderen het doen en er is niets aan de hand betekent dat niet automatisch dat het verstandig is om hetzelfde te gaan doen.
                                Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X