Beginnerskuur (oraal)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnerskuur (oraal)

Zou dit een goede beginnerskuur zijn, of zou ik dr nog aan moeten sleutelen??

Dianabol (gs) en clomid

week 1: 20 mg/dag
    week 2: 25 mg/dag
    week 3: 35 mg/dag
    week 4: 40 mg/dag
    week 5: 45 mg/dag
    week 6: 35 mg/dag
    week 7: dboll afbouwen met clomid
    week 8: nakuren met alleen clomid
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Gewoon 6 weken aanhouden op een constante hoeveelheid. Het is je eerste keer dus je zou snel kunnen opbouwen (binnen week) om te kijken hoe je reageert. Afbouwen is niet nodig (volgens velen hier, waar ik wel op vertrouw)

Nolvadex word vaak liever genomen dan clomid, omdat je van clomid o.a. deppresief kan worden. Van nolvadex word weer gezegd dat het je igf-1 naar beneden jaagt..
    3 weken nakuren ipv 2, en pas na je laatste dbol-inname

als ik wat fout heb, dan denk ik dat ik vroeg genoeg word verbeterd
    I live to end the game

Comment

Afbouwen heb ik ook niet gedaan
      Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Zijn er nog wat kilo's blijven hangen enkele maanden na de kuur...of was t gauw: veni,vedi,foetsie

Comment

Kijk eens bij kuren en resultaten met anderen die ook dboll only hebben gedaan. Je zal zien dat velen heel veel weer inleveren na de kuur.
          I live to end the game

Comment

Ik heb er nu nog 3 kilo aan overgehouden heb wel 3 of 4 kilo moeten inleveren.
            Maar ik ben met 3 kilo zeer tevreden(en dat in 6 weken)
            Schijnt dat je er toch ong een kilo of 4 gemiddeld pakt ,dus dan ben ik tevreden.
            Kunen jullie mij een reden vertellen waarom je moet afbouwen met D-Boll,heb zelf het advies van de mensen hier aangenomen om niet aftebouwen.
            VR GR HERR

Comment

Sorry
              Maar mijn computer liep vast dus zo doende heb in 2x het bericht geplaatst.

Comment

@herr: Bij een leverbelastend middel als sromba moet je je kuur opbouwen: langzaam de dosering verhogen om je lever te laten wennen, en ook weer afbouwen om je lever te laten ontwennen. Je lever is tijdens de topdagen van je kuur helemaal ingesteld op grote hoeveelheden hormoon. Door abrupt te stoppen, denkt je lever bij wijze van spreken dat je bloed helemaal schoon is, en dat het niks meer hoeft te doen. Je lever 'valt in slaap'. Je krijgt verschijnselen van vergiftiging. Bijna alle gevallen van leverstoornissen bij gebruikers die ik ken, werden veroorzaakt door het weglaten van de afbouwfase.

is wel teverstaan voor winstrol maar voor dianabol lijkt mij het zelfde want is ook belastend voor de lever.
                eat eat eat and look like a freak!

Comment

het verhaal over een in slaap vallende lever lijkt achterhaald. het is volgens mij ook een 'denk'theorie.  als je voor het eerst gebruikt, is het verstandig om in 1 week !!  op te bouwen. puur om te kijken of je alergisch bent, of er raar op reageert. het afbouwen is erg onverstandig. je zit namelijk op een gegeven moment wel je eigen test. level plat te leggen, maar gebruikt te weinig om dat op te vangen. dus als je wilt afbouwen zou ik dan in 1 of max. 2 dagen doen. maar anders niet. je lever reinigt de zooi die in je bloed komt. die heeft geen werkdagen of slaapuren. die werkt 24 uur. (gelukkig maar)

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik ben vandaag begonnen en bouw de kuur in 1 week nu op, vandaag 20 mg, morgen 25 etc...

ff kijken hoe het na deze week dan gaat verlopen...

Wat is jullie id over eiwitten??...ik zit normaal rond de 150 gr p. dag...kan ik dit beter opvoeren naar 200 of meer??

gr. Jordi

Comment

uhh..dino, waarom haal je winstrol aan als leverbelastend?
                      Alle orals zijn dit naar mijn weten.

Is die tekst toevallig van ergogenics?

Comment

Idd, alleen andriol schijnt minder schadelijk te zijn, dit middel is, geloof ik, ook niet c17 gealkyleerd.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Leviathan @ Jan. 16 2004,17:07)]Ik ben vandaag begonnen en bouw de kuur in 1 week nu op, vandaag 20 mg, morgen 25 etc...

ff kijken hoe het na deze week dan gaat verlopen...

Wat is jullie id over eiwitten??...ik zit normaal rond de 150 gr p. dag...kan ik dit beter opvoeren naar 200 of meer??

gr. Jordi
                          kanje gerust doen.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X