Lang geleden??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lang geleden??

Hallo iedereen,
    ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest door gebrek aan tijd.
    Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar in ieder geval.
    Mijn goede voornemens zijn supergezond (zonder de AS bijgerekend) leven in 2004 . Ik ben gestopt met roken en gestart met lopen (3 maal per week) ,ik hoop zo mijn conditie terug op pijl te brengen want het was een ramp. Ik ga mijn krachttraining combineren met cardio , wat ik daarvoor niet meer deed . Ik vind het persoonlijk belangrijk dat je er mooi gespierd uitziet, je ook toch 5km of meer kan lopen , of niet soms..?
    Ik ga binnen 2 weken terug met een kuurtje starten en mijn vraag is of het wel verstandig is om veel cardio te doen tijdens een kuur en welke AS hiervoor het best geschikt zijn ?
    Ik heb nog D-bol en Winstrol liggen , maar had mischien aan Deca gedacht ?

Licht er aan wat voor kuur. Je kan misschien HIIT proberen. 8 weken zo ongeveer. Je begint met 4 minuten en je eindigt met 15minuten. (voor meer info moet je ff die links van 3XL bekijken in de sticky)

Deca dboll?? Maar het lijkt ook wel dat je wilt afvallen. Dus zou je Deca winny kunnen doen, ben ik zelf ook van plan om wat droger te worden
    I live to end the game

Comment

welkom back moody, voor u natuurlijk ook de beste wensen voor het nieuwe jaar, stoppen met roken is al een goed voornemen nu nog enkel volhouden, maar dat zal wel geen probleem voor je zijn denk ik
      Wat voor een kuurtje wil je eigenlijk, eentje voor droger te worden of voor massa bij te kweken.
      Stel anders uw vraag ook eens in het topic kuren

grtz
      stil growing

Comment

Welkom,  terug van weggeweest!

Afhankelijk van je doelstelling, MOET je cardio inpassen in elke fase van je jaarschema.
        Zeker als je wil cutten. AAS zijn geen probleem. Het is de clem en t3 waar je je zorgen over moet maken. Zij versnellen je hartritme.

In cuttingfase doet men dagelijks cardio, best zelfs 2x/dag. Maar aan LAGE intensiteit. Dwz aan 60% van je max hartfrequentie. Berekening als volgt: (220-leeftijd) x 60%.
        In jouw geval 220-28= 192x60%=115.

In massafase wordt cardio dikwijls genegeerd. Doelbewust of niet. Echter in mijn ogen had ik er altijd deugt van als dan toch cardio opnieuw invoerde. Dus hou ik nu tenminste 2 x / week 20 min aan hogere intensiteit  80%-90% aan. Onder vorm van 20 min interval joggen-hardlopen. Met een fantastisch gevoel na het lopen.

Voordat ik me begon toe te leggen op fitness, en zo in BB terechtkwam, was ik een fanatiek loper. Gaf me echt een kick. Qausi dagelijks lopen, 3x/w 10 km, onder 45 minuten. Dit was in combinatie met fitness niet vol te houden, gewicht was aan't zakken tot rond 70 kg. Vooral benen kwijnde weg.

Dit maar om te zeggen dat een beetje cardio zeker wat kan bijdragen, ook in massafase, echter met mate!

Als je te zwaar aan cardio doet, 80%-90%, dagelijks gedurende meer dan 40 min, in combinatie met AAS, zal je hart inderdaad ook snel groeien, wat gemakkelijk tot ritmestoornissen kan leiden, zelfs tot hartstilstand op termijn, dus toch voorzichtig en cardio monitoren, niet zomaar in het wilde weg gaan frequent gaan lopen in combinatie met AAS.

Comment

welkom back.
          ben sinds woensdag nacht ook gestopt met roken.m'n vriendin had dit gevraagd om dat eens te probere en dacht van waarom niet kan geen kwaad.
          veel suc6 ermee en de beste wense.
          greetz MR.Muscle
          you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

iedereen bedankt alvast voor zijn reactie.
            Wat mijn kuurtje betreft zou het massa moeten zijn , maar van goede kwaliteit, liever wat minder ,maar echte , dan heel veel en er weinig van overhouden.
            Ik heb nog d-bol en winny liggen en zou 1 van deze 2 willen stacken met een inj.(deca, of test,...?)
            Wat het groeien van het hart betreft tijdens cardio in combinatie met AS ,daar had ik ook een beetje schrik van, daarom dat ik een beetje voorzichtig wil zijn met de keuze hiervan.
            en Mr. Muscle volhouden dat stoppen , je voelt je suuuupergoed na een tijdje .

Comment

dan zou ik zeker voor de winstrol gaan icm testo. deca zou kunnen, maar ik vind testo betere keuze. dboll ga je zeer waarsch. weer kilos van verliezen. (test-winny ook maar mindr)
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X