Clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clomid

ben gestart met men kuur van testex en deca

nu men vraag is voor nakuur

ik heb clomid van 50 mg wa moe ik juist pakken en wanneer

groetjes peter

50mg ed. 3 weken na je laatste injectie...
    I live to end the game

Comment

3 Weken na je laatste prik,beginnen met 1e dag 300mg 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Jan. 18 2004,07:21)]3 Weken na je laatste prik,beginnen met 1e dag 300mg 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg.

Grtz..
        DIT IS DE STANDAARD CLOMID PROCEDURE!!
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Yup volg de raad van Bruce

Comment

Hoeveel testex & deca? Voor hoelang? Wat duidelijker alsjeblief. Met clomid alleen zal je het niet redden.Heb je ooit al gehoord van HCG. 2500/2500/1500/1500 om de 4 Ă  5 dagen ofwel 500 I.U. om de 3 dagen tijdens de kuur tot het moment dat je met clomid of nolva begint,good luck!

Comment

ik hoor zoveel. clomid is gewoon een nakuur. hcg is om van je borrelnoten weer kokosnoten te maken. hcg is geen nakuur om je eigen test. weer op te starten

Comment

Als jij denkt dat hcg alleen maar is om je ballen op peil te houden dan heb je het goed mis! En dat als Moderator,sorry maar dan is het hier maar een zwak forum!

Comment

Bruce bedoelt waarschijnlijk dat je HCG niet alleen moet gebruiken voor je nakuur...

HCG zorgt voor een boost in je testproductie, maar onderdrukt ook je axis nog altijd.. dus combinatie HCG drie weken na je laatste injectie, gevolgd door een viertal weken clomid of nolvadex..

www.avantlabs.com... online magazine.. surf er maar ns door.. info genoeg...

No need to be aggressive....

Comment

sluit me helemaal aan bij black.
                    tuuk kan je hcg gebruiken, maar als je een eerste kuur doet, ga ik ervan uit dat je niet zo erg veel gebruikt en dan is het in mijn ogen overbodig. heb het zelf ook nog nooit nodig gehad.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Squat @ Jan. 29 2004,13:16)]En dat als Moderator,sorry maar dan is het hier maar een zwak forum!
                      Dus een moderator moet alles weten, mag geen fouten maken, dan zullen ze iemand anders voor mij moeten zoeken want ik weet alles niet, ik ben mr perfect niet

stil growing

Comment

En volgens mij heeft Bruce niet eens wat gezegd dat fout was. HCG start je eigen test produktie niet op. Aleen kunstmatig en niet blijvend! Als je hier niet mee eens bent kom dan ook met wat tegenargumenten.. Kunnen we misschien nog wat aan hebben ook.

En een moderator hoeft zoals Snipke zegt niet alles te weten. Maar uit de posts tot nu toe gemaakt van Bruce vind ik zijn kennis over as en de sport meer dan voldoende.
                        I live to end the game

Comment

thanks adonis. Your my man.

Comment

@Adonis
                            Natuurlijk kunstmatig,wat had je anders gedacht! Zo zou je evengoed kunnen zeggen dat het niet nodig is,dat het maar alleen uitstel is,maar dan zal het uiteraard lang duren voor je eigen testproduktie weer opgang is want je feitelijk herstel begint maar pas !NA! combinatie therapie van hcg en clomid/nolva,zeker bij gebruik van sterke androgenen.Het is juist de bedoeling om door deze combinatie therapie het herstelproces te bespoedigen! Ter afsluiting:Eerste kuur of niet, het is de dosering die telt,daarom vroeg ik hem ook om een beetje duidelijker te zijn met zijn cyclus van test en deca. Dus voor je iemand antwoord (bruce) hoor je dat eerst te vragen en iet alleen maar vermoeden.

Comment

dank je squat. ik zal eraan denken.

b.t.w. peter02 heeft slechts 3 weken gekuurd!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X