Testalone kuur??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testalone kuur??

dag jongens,
    na al meerdere kuren achter de rug te hebben zoek ik nu de testalone kuur die op bodypage te vinden is eens te proberen. volgens de site is dit dé absolute massabouwer. hij is misschien iets te zwaar, of niet?
    wat vinden jullie van deze kuur?

alvast bedankt hé jongens

Week 1

3.000 mg Testosteron per week

100 mg Clomiphene Citrate ( Clomid) om de andere dag

Weken 2-10

1.000 mg Testosteron per week

50 mg Clomid om de andere dag

Weken 11-14 (na de kuur)

50 mg Clomid per dag

huh? ik dacht dat je naturel was man. (staat me vaag bij , mar ik kan het mis hebben)

deze kuur is super zwaar. lees ff verhaal van peter. die zit in de 1e twee weken op een derde van wat jij wilt.

is massa, maar ook erg veel vet en vocht. zijn weinig mensen die em ook doen.
    wat is je kuurverleden?
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik naturel?? al lang niet meer hoor, ik denk dat je iem. anders voor hebt, neen ik heb al een kuur of 5 achter de rug, ik ga ze nu wel niet allemaal uitschrijven. ik denk ook wel dat de kuur héél zwaar is, daarom dacht ik aan een frontload van 2000mg en dan 9 weken aan 750mg p/w. dit is echt goed haalbaar hoor. wat denken jullie??

greetzz

Comment

klinkt al beter.

doe dan 1500 om 750. dan is het nog 'menselijk'.

uiteraard moet je het zelf weten, tis mijn mening maar. op drie testootjes in de week ga je ook goed.

maarrrr... voor ons board zou je een mooi proefpersoon zijn. als jij alles dan bijhoudt hiero, hebben we referenties voor anderen met deze ambitie.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik weet niet hoe je eerder gereageerd hebt op kuurtjes qua bijwerkingen, maar met 3000 mg test per week in je donder ben je gewoon echt jezelf niet meer hoor...
          Dat gaat echt richting érg gevaarlijk, de kans dat je dingen gaat doen die je eigenlijk niet wilt en dat je jezelf niet eens meer kunt vertrouwen is dan echt heel erg groot.  

Comment

5 kuurtjes achter de rug, hhhmmm dan moet jij toch al een serieuse jongen zijn denk ik, en hopelijk niet de gozer die op je avatar staat.

grtz
            stil growing

Comment

je kent dat wel he, die eerste kuurtjes een beetje klooien met d-bol enz.. echt niet de moeite. maar de laatste 2 waren wel best stevig. ik zal de laatste even neerpennen waar ik snel 10kg van ben aangekomen (achteraf trug wel enkele verloren)

Wk 1-2 1500mg sustanon p/w
              Wk 2-10 750mg sustanon p/w
              Wk 1-4 75mg anapolon p/d
              Wk 13 nakuren met clomid (dag 1 300mg, dan 10 dagen 100mg en dan 10 dagen 50mg)
              Na de kuur mariadistel (6tabs p/dag)
              en ja hoor , ik zal mijn vooruitgang op dit forum zetten. ik voel me dan net een opgespoten proefkonijn hihi
              ik heb hier heel goed op gereageerd dus daarom dacht ik om eens wat zwaarder te gaan.

Comment

Dar is een seriueze frontload ik heb ooit 1 keer 2 susta gezet in de week kwam bijna gek, mijn hart ging tekeer zoals een boomcar. Maar als jij ertegen kan waarom niet dan, is meer altijd beter?

Dacht zelf op bodypage gelezen te hebben.

Voorbeeld met deca dat >1000mg in de week contraproduktief is.

This is just an example!

Toch succes gewenst!

Comment

meer is niet altijd beter.

Als je goed reageert op 750 mg (wat al een hoge dosis is) dan zou ik niet zomaar hoger gaan, pas als je niet meer vooruit gaat op 750 mg zou ik hoger gaan.

Comment

als je nu namelijk naar 1000 mg grijpt, terwijl je op 750 mg nog goed gaat, wat heb je daarna dan nodig? 1500 mg??

Comment

wijze raad jongens, bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X