Nieuwe kuur voor de zomer.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe kuur voor de zomer.

Ik wil vlak voor de zomer met de volgende kuur beginnen, het is alleen maar bedoeld om massa aan te zetten.Ik heb nog nooit testo's gespoten maar zat te denken aan dbol met sustanon.

WEEK SUPPLEMENT/MG SUPPLEMENT/MG
    1 SUSTANON/250MG DBOL/25MG DAG
    2 SUSTANON/250MG DBOL/30MG DAG
    3 SUSTANON/500MG DBOL/30MG DAG
    4 SUSTANON/500MG DBOL/30MG DAG
    5 SUSTANON/500MG DBOL/25MG DAG
    6 SUSTANON/500MG DBOL/25MG DAG
    7 SUSTANON/500MG DBOL/20MG DAG
    8 SUSTANON/500MG Clomid/100 mg dag
    9 Nakuren met clomid 50mg/dag

Wat vinden jullie ervan??
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

't ziet er goed uit maar waarom begin je de eerste 2 weken met een lagere dosis susta van de eerste maal 500mg over de gehele 8 weken, ik zou ook die d-bol iets inkorten.

Massa en kracht zal je zeker krijgen, maar al die susta en d-bol zal er zeker vocht bijzijn. Een deca erbij zal zeker geen kwaad doen.

Zo zou ik het doen maar ja,...

May the force be with you

Comment

Oorspronkelijke kuur is ook van het begin 500 mg sust/week.
      Zat ook te denken dbol te beperken tot 6 wkn ipv 7.

Hoeveel deca zal ongeveer nodig zijn...heb ik aan 200 mg/week voldoende??

Comment

Ik zou die dbol maar 6 weken aanhouden is tenslotte een oraal middel die de lever serieus belast, waarom begin je in week 9 al direct met nakuren die sus blijft toch drie weken verder werken. Die eerste twee weken zou ik de sus ook op 500 zetten en dat zo houden.

grtz
        stil growing

Comment

thnx, info kan ik wel wat mee

Comment

Beetje rommeltje eerlijk gezegd... Als je sustanon en dbol wilt hou dan rekening met de volgende dingen.

Heb je eerder dbol gebruikt?
            Zo ja, laat dat opbouwen maar zitten. Zo niet kun je eventueel opbouwen om te zien hoe je reageert maar doe dit dan binnen een paar dagen. Verder gewoon de volledige 6 weken (niet meer dan 6 !&#33 op een constante dosis blijven, dus ook niet afbouwen.

De sust ook constant houden, zeker niet minder aan het begin.
            Tien weken lijkt me beter maar 8 kan wel.

Pas drie weken na je laatste injectie beginnen met nakuren, nolvadex wordt meestal aangeraden maar clomid kan ook als je het al hebt.
            Dan wel op dag 1: 2 x 150mg, dag 2 t/m 14: 100 mg, vanaf dag 15 50 mg per dag. Kost je twee doosjes.

Ik weet trouwens niet wat jij met vlak voor de zomer bedoelt, maar hou je er wel een beetje rekening mee dat de 'lente' in Nederland nog al eens de neiging heeft om bij vlagen Ă©rg warm te zijn?
            Dan kun je slecht eten en heb je weinig puf om te trainen dus komt je gains bepaald niet ten goede...
            Daarbij staat die zwembroek een stuk minder als je flink opgeblazen bent door het vocht dat je vasthoudt hoor.  

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Shannasse @ Jan. 27 2004,16:18)]Daarbij staat die zwembroek een stuk minder als je flink opgeblazen bent door het vocht dat je vasthoudt hoor.  
              ze kan het toch zo mooi verwoorden he ons Mss S

grtz
              stil growing

Comment

gege.

ja ik sluit me aan bij miss S. de nakuur kan natuurlijk niet meteen na je dboll. want je hebt sust. en deca werkt helemaal lang. dus doen wat miss S. zegt. dat is de beste manier.
                opbouwen dboll zou ik ook achterwege laten. als je wat merkt van rare verschijnselen, is het toch snel weg, omdat het een korte halvewaarde tijd heeft. en bij de hele lage dosering zal je niet veel merken.
                gwoon 6 weken 35mg en verder geen nieuws onder de zon.

dus nakuren week 11 beginnen
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Eten en training wordt bij mij door warmte niet zoveel beinvloedt. In de zomer heb ik juist meer energie om te trainen.

Maar t is in elk geval een hoop nuttige info, daar kom ik wel verder mee deze zomer. T is ook puur n massa kuur, vocht vasthouden vindt ik niet zon probleem. Pas volgend jr ga ik voor de zomer cutten.

grtzz

Comment

De kuur iets langer doortrekken naar 12 weken en vergeet de hcg niet,good luck!

Comment

Ja heb idd zoiets...als ik t doe, doe ik t liever goed.

Thnx mate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X