Sustanon of testosteron enth. / cyp.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sustanon of testosteron enth. / cyp.

Wat kan volgens jullie beter gebruikt worden in n kuur??

Ik twijfel tussen sustanon en test. enth en/of test. cyp.
    Van sustanon wordt gezegd dat ivm halfwaardetijd van n aantal componenten om de paar dgn geinjecteerd moet worden, dat zou n reden zijn waarom veel mensen gaan voor test. enth.
    -_>Sweat blood,bleed iron<_-

ik heb zelf nog niet een keer sustanon geprobeerd. wel hoor ik diverse meningen. sommige mensen zweren echt bij sust. ikzelf vind dat ik goed ga op enanth. daarbij komt idd dat je sustanon voor een perfecte werking eigenlijk om de 2 dagen moet zetten. missch. zelfs eod, maar dan heb je weer zo'n hoge dosis.
    cypionate werkt het langst en volstaat met 1x per week zetten.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Werkt die cypionate even goed test enht, en hoe komt het dat je van deze maar 1 keer moet prikken per week wat is het verschil tussen de twee test (waarschijnlijk een domme vraag maar niet voor mij)

grtz
      stil growing

Comment

Het zijn allebei langwerkende esters, cypionaat heeft waarschijnlijk n langere koolstofketen waardoor het langer duurt voor de lever het heeft afgebroken...

Ik wilde n kuur van sustanon met dbol combineren, maar denk dat ik alleen de 1e week sust, vanwege de kortwerkende esters, neem en daarna overga op test. enanthaat.
        Ik heb er niet veel zin in om om de 2 dgn te gaan spuiten, dan hou ik geen reet meer over

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Leviathan @ Feb. 01 2004,00:41)]Het zijn allebei langwerkende esters, cypionaat heeft waarschijnlijk n langere koolstofketen waardoor het langer duurt voor de lever het heeft afgebroken...

Ik wilde n kuur van sustanon met dbol combineren, maar denk dat ik alleen de 1e week sust, vanwege de kortwerkende esters, neem en daarna overga op test. enanthaat.
          Ik heb er niet veel zin in om om de 2 dgn te gaan spuiten, dan hou ik geen reet meer over  
          Cypionaat heeft een iets sterkere werking als enthaat, beide zijn inderdaad langwerkende esters.
          Dit houdt in dat ze pas beginnen te werken na drie weken.

Als testo kuur zou ik toch minimaal 14 weken aanhouden.
          en minimaal 750 mg wegzetten.

In een kuur tot 12 weken zou ik deca bijzetten, langer zou boldenone tot optie hebben of een combi.
          Proviron zou eventuele bijwerkingen kunnen remmen, van clomid weet ik dat het weinig uitmaakt, maar je moet het achter de hand hebben.(gyno en afbouw).

zit zelf meestal op 1000 tot 1500 mg kuur testo.

gr en succes

Comment

Je kan een frontload zetten met sustanon en daarna verder gaan met cypionaat.Bijv.week 1:ma 500mg sust,za:500mg sust,dan vanaf week 2 op do:500mg cyp,good luck!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Squat @ Feb. 03 2004,14:24)]Je kan een frontload zetten met sustanon en daarna verder gaan met cypionaat.Bijv.week 1:ma 500mg sust,za:500mg sust,dan vanaf week 2 op do:500mg cyp,good luck!
              Ik denk dat ik je advies ook maar opvolg, ik zat wel te denken aan frontload sust. maar had weinig id over wat de doseringen ongeveer zouden moeten zijn.

thnx

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X