Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nolvadex hecht aan de oestrogeen receptoren,
dus simpel gezegd, nolvadex (tamoxifen) bezet de oestrogeen receptoren, hierdoor kunnen oestrogenen hun werk niet meer (deels) doen.
Nolvadex zal dus niet de omzetting van androgenen naar oestrogeen tegengaan / verminderen.
dit misschien?
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Geen. Of je moet last hebben van je tepels. Wil je minder oestrogeen, dan moet je kijken naar een aromatase inhibitor.
Bedoel je dan een arimidex, bij het ouder worden gaat de ratio testosteron/ oestrogeen meer naar de oestrogeen gaan, met alle gevolgen van dien, vetter worden, minder spiermassa. Ik vindt dat ik met het ouder worden precies vetter begin te worden, ik krijg een buikje.
Lui zeker niet met een gezin met 5 kids en een drukke job, dus daar kan het zeker niet aan liggen
"kanen" dat woord ken ik niet dus daar kan ik niet op reageren
Ik had gehoopt hier een andere discussie uit de grond te stampen dan alleen maar dezelfde as en kuurvraagjes, maar blijkt er toch niet echt veel verstand te zitten op bn
Bedoel je dan een arimidex, bij het ouder worden gaat de ratio testosteron/ oestrogeen meer naar de oestrogeen gaan, met alle gevolgen van dien, vetter worden, minder spiermassa. Ik vindt dat ik met het ouder worden precies vetter begin te worden, ik krijg een buikje.
Grtz
Bijvoorbeeld arimidex inderdaad. Arimidex is er echter wel een die de nodige bijwerkingen kent, dus die zou ik persoonlijk niet aanraden. Aromasin is volgens mij de nieuwste generatie, met minder sides. Wel duurder uiteraard.
Overigens, het vetter worden is niet het extra oestrogeen, maar het mindere testosteron. Zelfde geldt voor de slinkende spiermassa.
Kanen is overigens een ander woord voor eten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Maar het rare is dat mijn spiermassa terug aan het komen is, mijn kracht is al volledig terug, ben zelfs sterker geworden in sommige oefeningen, zeker in bench press en dumbell press en biceps oefeningen.
Misschien eens denken om sups dat een beetje test verhoging veroorzaken te nemen.
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment