Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welke antibiotica had je? De een is de ander niet namelijk, wel belangrijk om dat ook even te vermelden. Daarnaast: antibiotica=leverstress. Dus niet aan te raden bij orals.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Welke antibiotica had je? De een is de ander niet namelijk, wel belangrijk om dat ook even te vermelden. Daarnaast: antibiotica=leverstress. Dus niet aan te raden bij orals.
Je hebt gelijk, ik zal even vermelden welke antibiotica het is:
Is wel goed om expliciet te vermelden. Ik zie de eerste mongool het al gebruiken naast winstrol en dan leverproblemen krijgen, snap je.
Daarnaast: de een is de ander niet.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Is wel goed om expliciet te vermelden. Ik zie de eerste mongool het al gebruiken naast winstrol en dan leverproblemen krijgen, snap je.
Dus wat te doen als je wel een antibiotica kuur moet nemen en je zit midden in een oral kuur? Stoppen met je kuur?
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment