stromba stanozolol vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stromba stanozolol vraagje

jongens ff een vraagje

wil een kuurtje stromba nemen
    voor 6 weken lang

nou ismijn vraag stel dat ik 4 kilo spiermassa win want ik heb nooit gekuurt dit word me eerste keer

als ik dan stop hou ik die kilos dan ??

zo ja als ik dan half jaar later weer zo een kuurtje neem is het dan mogelijk om weer 4 kilo bij te komen boven die anderen 4 ??

als vast bedankt

Originally posted by Slooper View Post
    als ik dan stop hou ik die kilos dan ??
    Als je goed blijft eten om het te onderhouden... ja
    Denk niet dat je hetzelfde gained omdat je lichaam de stof herkend, maar ben geen expert in as gebied

Comment

Ik heb verschillende keren stromba only kuurtjes gedaan. Telkens met 3-4maanden tussenpauze. De gains die ik haalde bleven wel, de hoeveelheid hangt echt af van je voeding tijdens de kuur.
      Ik ben gestopt met stromba omdat ik (bij de 4 de kuur vooral) enorm last kreeg van gewrichtspijnen vanaf de 3de 4de week in de kuur. Zo erg dat ik mijn trainingsschema niet kon afwerken. Dit had ik minder bij de eerst 2 keren kuren.
      Het werd dus erger hoe langer ik kuurde.
      Nu ben ik bezig met mijn eerste inject-kuur en bevalt me prima. Ik zal zeker ook geen inject-stromba meer nemen, heb er echt een afkeer van gekregen.

Je kan beter regelmatig afwisselen van stof. Bij injects heb je daarin meer keus dan in tabs natuurlijk.

Veel succes nog

Comment

Ik heb 2 kuurtjes gehad en dat waren winstrol only's met dezelfde dosis van jawel 25mg p/d maar. met iets meer dan een jaar ertussen. en daar won ik de eerste keer 4 kilo en de tweede keer 3 kilo mee wat ik ook vasthield.
        Weet niet wat jij van plan bent met je dosis, maar de meeste hier adviseren toch rond de 40mg. wat in mijn ogen, en uit mijn ervaring niet nodig is. Omdat 4 kilo toch wel beetje de max is wat je met alleen stanozolol kan winnen.
        Als je er toch twee achter elkaar doet in redelijk korte tijd, zou ik in jou geval de eerste keer 25mg nemen, en de tweede keer 30 of 35

Comment

Originally posted by Earlydave View Post
          Ik heb 2 kuurtjes gehad en dat waren winstrol only's met dezelfde dosis van jawel 25mg p/d maar. met iets meer dan een jaar ertussen.
          Hoe heb je dit verdeeld dan?
          4 kilo op 25 mg lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. tenzij je je metingen niet goed hebt gedaan.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Oké jongens bedankt voor de reacties iknwillen binne kort gaan gebruiken voor het eers de tweede keer word pas na half jaar of langer hoo dat ik er ook drooger van word woog 5 maande terug 108 kilo toen ging ik droog trainen en nu nog maar 80 nooit gekuurd maar denk dat er ook veel Vet was maar nu dat ik 80 ben ben ik niet eens droog hoop dat het nu wel gaat lukke met dat stromba sorry van alles spel fouten zit op me iPhone in de bios

Comment

Droog worden doe je met voeding

Van winny wordt je wat harder en pak je een paar kg goede massa.
              Dit komt en blijft ook alleen als je voeding goed is.

Hoelang train je al en hoe is je voeding?
              Go heavy or go home!

Comment

Laat maar, zie het al in je andere posts, je weet er nog geen bal van af denk ik.
                Zorg eerst maar dat je je voeding goed op orde krijgt en daarbij ook je training.

En hou je as maar voor volgend voorjaar.
                Go heavy or go home!

Comment

????

28 kilo in 5 maanden afgevallen?

dan kan je een boek schrijven en zul je veel klanten krijgen denk ik

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    28 kilo in 5 maanden afgevallen?

dan kan je een boek schrijven en zul je veel klanten krijgen denk ik
                    Ik deed 25 kilo in 3 maanden.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      Hoe heb je dit verdeeld dan?
                      4 kilo op 25 mg lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. tenzij je je metingen niet goed hebt gedaan.
                      Hoe bedoel je verdeeld, over de dag?
                      Ik had tabs van Britisch dragon, 5mg. Nam er 2,5 's ochtends en 2,5 eind van de middag. 7 weken lang.
                      Ik weet dat stanozolol meer gebruikt word tijdens cut periodes voor behoud spiermassa, maar ik heb het gebruikt in de bulk voor schone spiermassa. Vooral omdat ik nog niet echt zwaar wou kuren.
                      Toen ik begon is er in de gym een huidplooimeting gedaan door opgeleid personeel, zo ook na afloop van de kuur. percentage was met 0.1% gedaald.. nagenoeg gelijk gebleven dus.
                      Maar in jou ogen is het onwaarschijnlijk omdat de meeste maar aanemen wat de 'hardcore' zegt, en gelijk beginnen met 40mg. Moet ieder voor zich weten natuurlijk. Ik ben toch blij dat ik met 40% minder rotzooi door me lever dezelfde resultaten haal dan andere die wel gelijk voor een hoge dosis gaan.
                      Toch iets om te overwegen denk ik

Comment

Originally posted by Earlydave View Post
                        Hoe bedoel je verdeeld, over de dag?
                        Ik had tabs van Britisch dragon, 5mg. Nam er 2,5 's ochtends en 2,5 eind van de middag. 7 weken lang.
                        Ik weet dat stanozolol meer gebruikt word tijdens cut periodes voor behoud spiermassa, maar ik heb het gebruikt in de bulk voor schone spiermassa. Vooral omdat ik nog niet echt zwaar wou kuren.
                        Toen ik begon is er in de gym een huidplooimeting gedaan door opgeleid personeel, zo ook na afloop van de kuur. percentage was met 0.1% gedaald.. nagenoeg gelijk gebleven dus.
                        Maar in jou ogen is het onwaarschijnlijk omdat de meeste maar aanemen wat de 'hardcore' zegt, en gelijk beginnen met 40mg. Moet ieder voor zich weten natuurlijk. Ik ben toch blij dat ik met 40% minder rotzooi door me lever dezelfde resultaten haal dan andere die wel gelijk voor een hoge dosis gaan.
                        Toch iets om te overwegen denk ik
                        Ik sluit mij aan bij shredmaster. Vetpercentage tot op 0,1 % juist meten lijkt mij ook al onwaarschijnlijk. 40mg is toch wel een minimum lijkt mij. Ik heb altijd 50 mg/d genomen. Moet iedereen voor zich weten ja. Maar we komen niet zomaar bij 40 mg/d , dit is gewoon een dosis uit ervaring.
                        En als je stromba rotzooi noemt zou ik er al helemaal vanaf blijven .

Comment

Originally posted by sharki View Post
                          Ik sluit mij aan bij shredmaster. Vetpercentage tot op 0,1 % juist meten lijkt mij ook al onwaarschijnlijk. 40mg is toch wel een minimum lijkt mij. Ik heb altijd 50 mg/d genomen. Moet iedereen voor zich weten ja. Maar we komen niet zomaar bij 40 mg/d , dit is gewoon een dosis uit ervaring.
                          En als je stromba rotzooi noemt zou ik er al helemaal vanaf blijven .
                          waarom zou het vetpercentage niet tot op tienden gemeten kunnen worden?

En ik geef die jongen een advies uit mijn ervaring, omdat het bij mij hetzelfde resultaat gaf. of geloven jullie dat echt niet?

En ja stromba is een geweldig hulpmiddel, maar je weet net zo goed als ik dat 17-AA ontzettende belasting op je lever is. Dus grofweg gezegt is het gewoon troep voor je lichaam.

Comment

Vetpercentage krijg je altijd op een tiende nauwkeurig, zie niet waarom dat opeens anders zou moeten zijn in het geval van Dave.

Wat ook goed is om toch te lezen is de nuance dat Dave zeven weken kuurde op 25 mg, en niet 4 op 40mg bijvoorbeeld. Daarnaast is er mogelijk ook een verschil tussen HG en UG doseringen.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb verschillende keren bericht gehoord dat er van minder dan 10 mg weinig werkzame stof overblijft. Jij neemt 12,5 per keer.

Je hebt het over bulk maar je vet% is gedaald?

Je vet is gemeten door opgeleid personeel, is dit door dezelfde persoon geweest? Zit ook verschil tussen namelijk.

Ik vind het gewoon erg strange dat de logs die ik gezien heb mensen 6 weken op 40 mg ed zaten en daar max 4 kg spiermassa mee hebben gepakt. En jij pakt 4 kilo op 25 mg.
                              Maargoed misschien heb je wel superman genen.

Daarnaast is het dom om te zeggen dat het 17-aa is dus slecht voor je, alcohol is ook slecht. Ga niet lopen miepen over hoe slecht het voor je is, neem dan niks ook geen lage dosis.

@ Gen, British Dragon is volgens mij een UG of niet?
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X