Genatropina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Jack @ Feb. 26 2004,09:48)]ik denk niet dat hij de test vergelijkt met GH, maar eerder dat hij zegt als je bv 4 IU GH pakt, dan moet je ook 500-1000 mg test er bij nemen.  
    zo had ik het niet bekeken.

wil evengoed wel weten waar ik die info kan opzoeken want als dat het geval is moet ik mn dosis test wel wat aanpassen waarschijnlijk.

thanks

greetzz

Comment

het is geen vergelijking is de optimale dosis test om te gebruiken bij gh om een maximaal effect te bereiken

ik heb idd slin gebruikt beviel me prima heb het allen post workout gedaan en daan hoef je niet zo netjes te zijn zeg maar als 10 ui zet na het trainen meteen 2aa drinken (100gram) en een uur daarna een eiwir reike maaltijd.

je bent klaar moet je niet denken dat ik er niet van gemerkt heb heb wel een keer gehad dat ik te weinig had gegeten op een st dag(gebruik ik dus geen slin)kon wel een paard op. dan ga je dus een beetje trillen en je kan gaan zeten

maargoed dat kan net zogoed van de as gekomen zijn

o ja ik heb sil 4 weken gebruikt toen 4 weken niet en toen weer 4 weken kan langer maar ik durfde dat niet
      "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Hoeveel testosteron daarbij nodig is hangt in eerste instantie af van de hoogte van de groeihormoondosering. Omdat er helaas geen wetenschappelijke studies bestaan waaruit men te weten komt voor hoeveel internationale eenheden (I.E.) somatropine hoeveel milligram (mg) testosteron geïnjecteerd moet worden, kan de auteur zich alleen beroepen op empiri­sche gegevens, zeg maar ervaringswaarden. In de regel ligt de optimaal werkzame testosterondosering bij 1000 mg per week. Atleten die boven 1500 mg testosteron/week uitgaan, boeken - op enkele genetische uitzonderingen na wier spier­cellen een ongewoon groot aantal androgeenreceptoren bezitten, nauwelijks meer vooruitgang. De reden hiervoor is dat de bindingscapaciteit van de spiercelreceptors voor testosteron­moleculen bij een wekelijkse hoeveelheid van 1500 mg testosteron reeds meer dan uitgeput kan zijn. Voor bodybuilders lijkt daarom het volgende groeihormoon-testosteronrelatie­schema realistisch:

2-4 I.E. somatropine/dag komt overeen met 500-1000 mg Testosteron/week

5-8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1000-1500 mg Testosteron/week

meer dan 8 I.E. somatropine/dag komt overeen met 1500-2000 mg Testosteron/week

Als men bovendien rekening houdt met het feit dat soma­tropine een werkzame stof is die sowieso bedoeld is voor een behandeling op langere termijn - zowel in de schoolgenees­kunde als in krachtsportkringen komt het STH gedurende een periode van maanden, vaak zelfs jaren tot inzet - dan lijkt de groeihormoon-testosteroncombinatieverpakking nog zinvoller. Alle injecteerbare testosteronesters zijn namelijk vanuit hun moleculaire structuur zo opgebouwd dat ze niet hepatotoxisch zijn, d.w.z. er is nauwelijks sprake van een beschadigings­potentieel voor de lever. Aangezien de menselijke lever in staat is grote hoeveelheden testosteron af te breken, treden er tijdens de testosteronapplicatie gelukkig voornamelijk hormonaal bepaalde bijwerkingen op en geen toxische. Om deze reden is synthetische testosteron voor een toediening gedurende een langere periode zonder twijfel beter geschikt dan de meeste andere anabole/androgene steroïdepreparaten. Verder mag met recht en reden beweerd worden dat er bij een groeihormoontoepassing überhaupt geen alternatief voor testosteron bestaat. Noem mij eens een steroïde die een minstens zo sterk uitgesproken androgeen karakter bezit als testosteron, waarvan de converteringssnelheid tot oestrogeen gelijkaardig verloopt en die bovendien nog in aanmerking komt voor een langdurige medicatie? Breek je er niet het hoofd over, je vindt er geen.

zal ook ff zoeken naar de hoe en wat met de slin erbij

dacht bij 4ui 7ui slin
        in de morgen en in de namiddag

Comment

slin en hgh mag niet samen genomen! Zeer belangrijk. minimum 1 u verschil tussen de 2. Zal later meer uitleg geven , ben gehaast.

Comment

logisch een uur voor hgh en een uur daar na geen suikers schijnt het beste te werken

Comment

In opbouw moet je geen insuline gebruiken , groeihormoon in wedstrijdvoorbereiding wordt gebruikt met insuline , maar ik ben van mening dat je als amatuerbodybuilder geen risico mag nemen met insuline , je leven is toch meer waard dan een gespierde arm dacht ik toch...

Comment

daar heb je gelijk in ik ben ook alleen voor prikken direct na het trainen en verder vind ik het ook er riskant maar het heb mij prima massa opgeleverd in die 2 keer 4 weken dat ik het heb gebruikt.

als je er verstandig mee omgaat is er niets aan de hand het is idd niet iets voor beginners

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X