Droger worden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

duur van kuur kan je zelf bepalen natuurlijk maar je hoeft het niet zo lang te doen als bijvoorbeeld sustanon en/of equipose om een goed resultaat te bereiken.

denk dat 8 weken meer dan genoeg is.

greetz

Comment

Hoe kom je erbij arie dat ik droog ben, biceps,tri, en rug maar vooraan zijn er love hendels aanwezig, maar komt verandering in.

grtz
      stil growing

Comment

ik heb een paar foto's van je gezien,snipke,en daar zie ik echt geen lovehandles zoals je zelf zegt dus baseerde mn mening op je foto's.

anyway,die masteron doet zijn werk toch wel dus je zou dat gewoon kunnen doen.

hou nou in ieder geval die test als basis als je nog het een en ander wilt veranderen want zoals ik al vaak vermeld heb;test blijft de basis van elke goede kuur!

greetz

Comment

Jij bent een beginner wat as betreft, dus zou ik het op langwerkende as houden, ik zie je niet elke dag prikken gedurende x aantal weken.

Een goede combinatie blijft aan anabool en een androgeen.

Van vooral androgenen die aromatiseren, dwz deze die omgezet worden naar oesterogeen, met name testosterone esters (sustanon, test cyp, test enanth, enz), Anadrol, dianabol,omnadren, voor deze zorg je best dat je een aromatase remmer neemt als Arimidex, femara, zodat je oesterogeen onder controle blijft en je bijgevolg minder vocht ophoudt.
          Deze neem je best ook bij Halotestin, equipoise (minder vocht dan testo)
          Anavar; masteron; deca lage dosis; primo; proviron;stanazolol (winstrol), trenbolone aromatiseren NIET, dus geen vocht.

Trenbolone en masteron hebben een sterkere androgene werking dan anabole werking, dus als je deze combineert met meer anabole deca, primo of winny, ben je goed bezig.

Je kan test prop invoeren mits je Arimidex neemt om aromatisatie tegen te gaan. Als je toch arimidex neemt kan je dus ook kiezen voor bvb equipoise.

De meeste cuttingfases duren ongeveer 12 weken. Dus kan je ook wat langer kuren, alhoewel ik hier geen voorstander van ben. Gezien je langwerkende esters zal gebruiken, om wat minder frequent te moeten prikken, zal je dan ook niet anders kunnen dan wat langer te kuren.

Als je langer kuurt komt ook de levertoxiciteit in het spel. Alle orals, dwz dianabol, winstrol tabletten, halotestin, behalve proviron en anavar (slechts licht levertoxisch) zijn levertoxisch omwille van c-17 alfa alkylisatie, dit extra koolstofatoom werd toegevoegd om het minder snel te laten filteren in de lever, maar hierdoor wordt het dus gevaarlijk bij langdurig gebruik.

Wat is nu een goede cutting cycle?

Trenbolone enanthaat 500 mg/ week of masteron 300-500 mg/week
          deca of equipoise 400mg / week
          (eventueel test enanthaat 500mg, maar dan met arimidex 0,5mg /d)

dit gedurende 10 weken. Je bent dan eigenlijk 12-13 weken aant kuren, vermits deze langwerkende aa nog 2-3 weken nawerken.

Laatste 6 weken kan je best winstrol tabletten toevoegen, 30-50mg per dag. Dwz week 8-13.
          Je kan wel winstrol injecteren vanaf week 1.

Eventueel kan je de laatste weken, week 11-12-13, overstappen op kortwerkende esters, zoals trenbolone acetaat, test prop en deze stoppen op bvb vrijdag week 13.

Maandag week 14 begin je met nakuren; hcg 10-12 dagen, daarna clomid 20 dagen-30 dagen.

Klaar is kees. Dan ben je ongeveer 8-10 kg zwaarder. Als je het combineert zoals hieronder met t3, clen, cardio en laag kalorisch koolhydraatarm dieet, dan ben je ook nog es 8-10% vet kwijt.

Als je echt goed resultaat wil van je cuttingkuur, combineer je dit aas schema met een laag kalorisch, koolhydraat arm, dieet, Cardio 1-2 x / d gedurende min 40 tot max 60 min.
          En natuurlijk Clenbuterol met t3, maar vooral voor t3 is het misschien te vroeg. Wel bangelijk resultaat. Min 8-10% vet kwijt.

Groetjes.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Myobolix @ Mrt. 10 2004,16:17)]0Jij bent een beginner wat as betreft, dus zou ik het op langwerkende as houden, ik zie je niet elke dag prikken gedurende x aantal weken.

Een goede combinatie blijft aan anabool en een androgeen.

Van vooral androgenen die aromatiseren, dwz deze die omgezet worden naar oesterogeen, met name testosterone esters (sustanon, test cyp, test enanth, enz), Anadrol, dianabol,omnadren, voor deze zorg je best dat je een aromatase remmer neemt als Arimidex, femara, zodat je oesterogeen onder controle blijft en je bijgevolg minder vocht ophoudt.
            Deze neem je best ook bij Halotestin, equipoise (minder vocht dan testo)
            Anavar; masteron; deca lage dosis; primo; proviron;stanazolol (winstrol), trenbolone aromatiseren NIET, dus geen vocht.

Trenbolone en masteron hebben een sterkere androgene werking dan anabole werking, dus als je deze combineert met meer anabole deca, primo of winny, ben je goed bezig.

Je kan test prop invoeren mits je Arimidex neemt om aromatisatie tegen te gaan. Als je toch arimidex neemt kan je dus ook kiezen voor bvb equipoise.

De meeste cuttingfases duren ongeveer 12 weken. Dus kan je ook wat langer kuren, alhoewel ik hier geen voorstander van ben. Gezien je langwerkende esters zal gebruiken, om wat minder frequent te moeten prikken, zal je dan ook niet anders kunnen dan wat langer te kuren.

Als je langer kuurt komt ook de levertoxiciteit in het spel. Alle orals, dwz dianabol, winstrol tabletten, halotestin, behalve proviron en anavar (slechts licht levertoxisch) zijn levertoxisch omwille van c-17 alfa alkylisatie, dit extra koolstofatoom werd toegevoegd om het minder snel te laten filteren in de lever, maar hierdoor wordt het dus gevaarlijk bij langdurig gebruik.

Wat is nu een goede cutting cycle?

Trenbolone enanthaat 500 mg/ week of masteron 300-500 mg/week
            deca of equipoise 400mg / week
            (eventueel test enanthaat 500mg, maar dan met arimidex 0,5mg /d)

dit gedurende 10 weken. Je bent dan eigenlijk 12-13 weken aant kuren, vermits deze langwerkende aa nog 2-3 weken nawerken.

Laatste 6 weken kan je best winstrol tabletten toevoegen, 30-50mg per dag. Dwz week 8-13.
            Je kan wel winstrol injecteren vanaf week 1.

Eventueel kan je de laatste weken, week 11-12-13, overstappen op kortwerkende esters, zoals trenbolone acetaat, test prop en deze stoppen op bvb vrijdag week 13.

Maandag week 14 begin je met nakuren; hcg 10-12 dagen, daarna clomid 20 dagen-30 dagen.

Klaar is kees. Dan ben je ongeveer 8-10 kg zwaarder. Als je het combineert zoals hieronder met t3, clen, cardio en laag kalorisch koolhydraatarm dieet, dan ben je ook nog es 8-10% vet kwijt.

Als je echt goed resultaat wil van je cuttingkuur, combineer je dit aas schema met een laag kalorisch, koolhydraat arm, dieet, Cardio 1-2 x / d gedurende min 40 tot max 60 min.
            En natuurlijk Clenbuterol met t3, maar vooral voor t3 is het misschien te vroeg. Wel bangelijk resultaat. Min 8-10% vet kwijt.

Groetjes.
            Het prikken lijkt me geen probleem myobolix, want na deze cuttingkuur zou ik een 3- weken kuur willen doen en hierbij moet veel geprikt worden.

Wat jij dus voorstelt is trenbolone enanthaat of masteron of deca of equipose gedurende 10weken waarvan de laatste 6 weken winstol bijnemen. Liefst heb ik dan een as die het minste vocht vasthoudt want ik ben daar redelijk snel vatbaar voor (is toch hetgene dat ik zag bij de test only kuur).Als ik dan die kortwerkende esthers wil gebruiken in week 11 tot 13 (wanneer ik begin na te kuren) dan moet ik toch ook nog 3 weken veel prikken dus ....

grtz
            stil growing

Comment

Je moet wel altijd een combinatie van een anabool en een androgeen nemen, niet vergeten! Tren enanthaat EN deca, of
              Masteron EN deca of Tren enenthaat EN equipoise, of Masteoron EN equipoise.

Als je niet inzit met het prikken, kan je beter voor kortwerkende esters gaan. Dus Tren prop, test prop enz. Het probleem is dan wel een anabool vinden dat kortwerkend is. Winstrol is een optie. En dan zit je met dezelfde kuur als ik gedaan heb.
              Maar boldenone prop bestaat niet, alleszinds hier niet, deca prop ook niet.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Myobolix @ Mrt. 12 2004,16:19)]Je moet wel altijd een combinatie van een anabool en een androgeen nemen, niet vergeten! Tren enanthaat EN deca, of

Als je niet inzit met het prikken, kan je beter voor kortwerkende esters gaan. Dus Tren prop, test prop enz. Het probleem is dan wel een anabool vinden dat kortwerkend is. Winstrol is een optie. En dan zit je met dezelfde kuur als ik gedaan heb.
                Oke nu begrijp ik het, was even niet mee. Maar alleen Masteron of test enanthaat of sus of...en winstrol is dus niet goed, en waarom niet als ik vragen mag

grtz
                stil growing

Comment

deca prop. is er wel. is gwoon nandrolone propionate. 50mg per ml. gloof ik.
                  als je tren met deca neemt, heb je grote kans op progesteron, dus zal je zeker winstrol erbij moeten nemen.
                  overigens is tren, test, winny een meeega kuur. wel veel prikken.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vraagie

ik ben vorige week begonne met stanazolol maar toen ik prikte voelde het wel normaal die 3 dagen daarna kon ik amper lopen van de pijn weet iemand wat dat ken zijn ??

Comment

stel je eerst is voor en maak dan een nieuw topic aan zodat je niet een oud topic naar boven schopt
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
                        stel je eerst is voor en maak dan een nieuw topic aan zodat je niet een oud topic naar boven schopt
                        helemaal mee eens lees de regels...
                        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Deze regels dus.

Idd eerst die lezen en er vooral wat mee doen, iedere volgende post die niet volgens de regels is zal worden verwijderd.

Comment

Testprop en winny is de betere keuze. Bold kan averechts werken, sommigen krijgen hierdoor hongeraanvallen. En in ieder kuur zou ik test gebruiken.

Dat tren voor de gevorderde bb'er is, ben ik het niet mee eens. Ik heb het in mijn eerste kuur gebruikt, valt prima te doen. Echter van tren ace raak je agressief om niets, bij andere middelen heb je een reden nodig om sneller geirriteerd te raken, maar bij tren a kun je al chagi wakker worden.

Dus het is niet zo zeer voor de gevorderde onder ons, maar voor degene die van nature al niet getemperd zijn.

De ultieme cuttingskuur imo is test prop/tren ace/winny. Gegarandeerd succes!

Comment

Originally posted by Myobolix
                              Je moet wel altijd een combinatie van een anabool en een androgeen nemen, niet vergeten! Tren enanthaat EN deca, of

Tren en deca?? En androgenen per se icm anabool?? Leg mij eens uit wrom test/tren dan een superieure combi is. En leg mij vooral eens uit waarom je in hemelsnaam tren/deca zou willen gebruiken. Dus 2x 19 nor androgenen, dat in principe gelijk staat aan problemen vragen.

Comment

Kijk nou eens ff waar je op reageert, is een hartstikke oud topic...
                                Zal het wel gelijk sluiten dan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X