Droger worden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droger worden

Het is eind februari begin maart ik denk toch dat sommige mensen stilaan beginnen aan het opstellen van een trainingsschema ,eetschema en kuurschema voor het droger worden voor tegen dag de eerste zonnestralen beginnen te schijnen, nu is mijn vraag welke as zijn er allemaal bedoeld voor droger te worden

grtz
    stil growing

winstrol, primo, masteron volgens mij. zullen wel meer zijn
    I live to end the game

Comment

T3 , clen , winstrol enz...

en veel cardio  

auw,spier pijn
      pijn is fijn

Comment

sinds wanneer zijn t3 en clen as??
        I live to end the game

Comment

lekker
          omnadren met winstrol en oxi geweldig dan zie je echt drooooooooooooooog uit weet ik zeker

Comment

Waar je echt droog van gaat staan zijn natuurlijk de diuretica.
            Ik denk zelf dat je richting zomer het beste kunt kuren met middelen die niet of nauwelijks vocht vasthouden.
            Voor mijzelf zal dat betekenen, middelen als Equipoise, Winstrol, Primobolan Depot, Anavar of Andriol. Voor ervaren gebruikers is er nog Trenbolone, Drostanolone en bepaalde testosteronvarianten die bij een bescheiden dosering weinig tot geen vocht vasthouden. T3, Clenbuterol of ECA toevoegen en dan in de file naar Zandvoort
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

@omnadren: omnadren en oxy?? ECHT NIET!!!! das allemaal vocht vasthouden en vet opbouwen door de omna. hoe kom je erbij dat dit droge massa is?

goeie stack droog: tren ed, winstrol inject ed. das droge massa.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

uit mijn ervaring toen ik met dat bezig was woog ik 92 met 5 5 dus niet verkeerd denk ik, en ik heb niks vet opgebouwd en vocht dat heb je altijd met alles lekker pregnyl achter aan en klaar weer de ouwe en nog steeds met 92 a meer

Comment

dat heb je goed gedaan dan.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

wat denken de meeste van deze twee stacks, één van de twee ga ik nog doen voor de zomer eraan komt, ik wil droger worden en toch nog spiermassa opbouwen, winny en test prop of equipose en winny. Wat denken jullie ,welke zou de beste stack zijn en in welke doseringen, denk eraan is nog maar 2 de kuurtje.

grtz
                    stil growing

Comment

als ik alleen maar mag kiezen uit die 2 mogelijkheden zou ik voor test prop en winny gaan.

100mg prop om de dag en 50mg winstrol depot om de dag.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 07 2004,19:06)]als ik alleen maar mag kiezen uit die 2 mogelijkheden zou ik voor test prop en winny gaan.

100mg prop om de dag en 50mg winstrol depot om de dag.

greetz
                        Als je andere mogelijkheden weet mag je die ook zeggen arie, ik zoek een goede kuur voor de zomer, droger worden en spiermassa winnen.
                        stil growing

Comment

zou dan die propionaat doen samen met masteron,van de masteron ga je er echt keihard uitzien met veel definitie en  een brute krachttoename.

heb het zelf ook gebruikt en had er geen side-effects van,en kreeg op de gekste plaatsen mn aders goed te zien.

ik vind masteron beduidend beter dan winny en masteron prikt ook niet zo irritant bij het spuiten terwijl winny dat wel doet.

greetz

Comment

In welke hoeveelheden en hoelang dan arie. Waarom stap je volledig van de equipose af , heeft weinig tot geen terugval geen waterretentie, sterke krachttoename terwijl prop toch water ophoud (voor de rest ken ik prop niet).

grtz
                            stil growing

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 07 2004,21:53)]In welke hoeveelheden en hoelang dan arie. Waarom stap je volledig van de equipose af , heeft weinig tot geen terugval geen waterretentie, sterke krachttoename terwijl prop toch water ophoud (voor de rest ken ik prop niet).

grtz
                              testosteron blijft ten aller tijde superieur aan alle andere a.s,als man zijnde maak je het zelf aan per slot van rekening.

test propionaat is de testo die het minst vocht vasthoud tegenover bijv sustanon of enanthate dus zal daar niet veel last van krijgen.
                              prop verbetert ook je eetlust.

masteron is een derivaat van dihydrotestosteron en houdt absoluut geen water vast en kan dus ook niet in oestrogeen worden omgezet(bitchtits).

masteron is eigenlijk een echte wedstrijdanabool aangezien als je al droog bent(en dat ben jij)krijg je die echte ripped look,overal aders en je spieren tonen dan echt vlijmscherp.

equipose heeft meer tijd nodig om te gaan werken dus zou dat ook wat langer moeten gebruiken.
                              equipose heeft een redelijke krachttoename maar niet echt super.

ik stap dus niet van equipose af maar het kan simpelweg niet tippen aan testosteron.

ik zou de dosis van prop op ongeveer 100mg om de dag doen en masteron ook 100mg om de dag.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X