voledig eens met bruce 1500mg is niet echt voor beginners en je kan beter niet iedereen aan zware kuren zetten
Deca niks aan
Collapse
X
-
"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
-
jij wel en ik ook maar somige vinden dat niet zo leuk ,omdat ze denken dat het op de hele wereld hetzelefde gebruikt woord en hetzelefde doosis woord genomen maar dat is niet zo, ieder land heeft zijn eigen methode als je kijkt hoeveel groote mensen in amerika rond lopen ,en je kijkt hier, dan is dat niks vergelijken met de rest ,ik zeg niet dat hier geen groote mensen rond lopen ,maar kijk maar goed in de sport scholen van de 20 man zijn er 5 groot de rest niet echt,ik ga weer op mijn verhaal in de oostblok ,daar zijn er van de 20 man 18 beesten en waarom omdat ze een ander methode hebben van anabolen nemen dan de rest, hun doen iets hefftiger dan hier ,en de meesten beginen daar vanaf hun 17a18 en hun gebruiken heel weinig van buitenlandse middelen meeste poolse of russise,bulgarije anabolen 80%en 20%de rest wat op de markt is en waarom omdat deca of iets anders kost daar heel veel geld ,die kunnen zich dat niet permiteren om dat te kopen ,dus ze gebruiken wat goedkopere midelen en die gaan daar echt op
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 03 2004,13:06)]Maar kijk eens goed in de sportscholen, van de 20 man zijn er 5 groot de rest niet echt.
Ik ga weer op mijn verhaal in de Oostblok,
daar zijn er van de 20 man 18 beesten en waarom, omdat ze een andere methode hebben van anabolen nemen dan de rest.
Hun doen iets heftiger dan hier ,en de meesten beginnen daar vanaf hun 17 a 18 jaar en hun gebruiken heel weinig van buitenlandse middelen.
Meeste poolse of russise,bulgarije anabolen 80%en 20% de rest wat op de markt is. Dit omdat deca of iets anders daar heel veel geld kost en zij kunnen zich dat niet permiteren om dat te kopen ,dus ze gebruiken wat goedkopere middelen en die gaan daar echt op
Dat ze over het algemeen bvb in het Oostblok zo snel mogelijk zo groot mogelijk beest willen worden.
En hier op een verantwoorde manier een mooie fysiek op willen bouwen.(er zijn natuurlijk altijd gekken)
Maar 17/18 jaar is erg jong om te kuren.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (omnadren @ Mrt. 03 2004,16:45)]vind ik zelf ook 17 18 jaar is net een betje te jong, maar wat je zelf zegt die gaan allen maar voor GROOT,GROOT en nog een keer GROOTmaar ja je hebt gekken op de wereld
Ik heb ergens gelezen dat jij ook oxy hebt gebruikt.
Hoe hoog was je dosering en hoelang heb je het gebruikt.
Ik ga volgenden week beginnen met oxy en deca maar hoor veel negatieve verhalen over bijwerkingen en gigantische vochtretentie.
Kan je me wat vertellen???
Denno
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment