Deca niks aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

voledig eens met bruce 1500mg is niet echt voor beginners en je kan beter niet iedereen aan zware kuren zetten
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

bruce je heb gelijk ik trek me treug

Comment

wat bedoel je met ;ik trek me wel terug,omnadren?

ik vind het juist wel leuk om te horen wat die gasten in het oostblok allemaal uitvreten!

greetz

Comment

jij wel en ik ook maar somige vinden dat niet zo leuk ,omdat ze denken dat het op de hele wereld hetzelefde gebruikt woord en hetzelefde doosis woord genomen maar dat is niet zo, ieder land heeft zijn eigen methode als je kijkt hoeveel groote mensen in amerika rond lopen ,en je kijkt hier, dan is dat niks vergelijken met de rest ,ik zeg niet dat hier geen groote mensen rond lopen ,maar kijk maar goed in de sport scholen van de 20 man zijn er 5 groot de rest niet echt,ik ga weer op mijn verhaal in de oostblok ,daar zijn er van de 20 man 18 beesten en waarom omdat ze een ander methode hebben van anabolen nemen dan de rest, hun doen iets hefftiger dan hier ,en de meesten beginen daar vanaf hun 17a18 en hun gebruiken heel weinig van buitenlandse middelen meeste poolse of russise,bulgarije anabolen 80%en 20%de rest wat op de markt is en waarom omdat deca of iets anders kost daar heel veel geld ,die kunnen zich dat niet permiteren om dat te kopen ,dus ze gebruiken wat goedkopere midelen en die gaan daar echt op

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 03 2004,13:06)]Maar kijk eens goed in de sportscholen, van de 20 man zijn er 5 groot de rest niet echt.
            Ik ga weer op mijn verhaal in de Oostblok,
            daar zijn er van de 20 man 18 beesten en waarom, omdat ze een andere methode hebben van anabolen nemen dan de rest.
            Hun doen iets heftiger dan hier ,en de meesten beginnen daar vanaf hun 17 a 18 jaar en hun gebruiken heel weinig van buitenlandse middelen.
            Meeste poolse of russise,bulgarije anabolen 80%en 20% de rest wat op de markt is. Dit omdat deca of iets anders daar heel veel geld kost en zij kunnen zich dat niet permiteren om dat te kopen ,dus ze gebruiken wat goedkopere middelen en die gaan daar echt op
            Misschien is het doel ook anders.
            Dat ze over het algemeen bvb in het Oostblok zo snel mogelijk zo groot mogelijk beest willen worden.
            En hier op een verantwoorde manier een mooie fysiek op willen bouwen.(er zijn natuurlijk altijd gekken)

Maar 17/18 jaar is erg jong om te kuren.

Comment

vind ik zelf ook 17 18 jaar is net een betje te jong, maar wat je zelf zegt die gaan allen maar voor GROOT,GROOT en nog een keer GROOTmaar ja je hebt gekken op de wereld

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 03 2004,16:45)]vind ik zelf ook 17 18 jaar is net een betje te jong, maar wat je zelf zegt die gaan allen maar voor GROOT,GROOT en nog een keer GROOTmaar ja je hebt gekken op de wereld
                He omnadren,

Ik heb ergens gelezen dat jij ook oxy hebt gebruikt.
                Hoe hoog was je dosering en hoelang heb je het gebruikt.
                Ik ga volgenden week beginnen met oxy en deca maar hoor veel negatieve verhalen over bijwerkingen en gigantische vochtretentie.
                Kan je me wat vertellen???

Denno

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X