Licht cuttingskuurtje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Licht cuttingskuurtje.

Zit al maanden te dubben over een goed kuurtje. Ik ben een heel voorzichtige gebruiker, dus ik ga de Testo, Dianabol etc. even uit de weg. Gewicht nu is 94,5 kilo, vetpercentage ca. 18% bij een lengte van 1,78 m. Doel: kilootje of 5-6 aan spiermassa winnen en het vetpercentage verlagen naar 12-14%. Dan kom ik uit op ca. 90 kilo, maar in betere verhoudingen

Aanvankelijk zat ik te denken aan Deca, Andriol & Winstrol, maar daar ben ik van teruggekomen. Andriol is bijv. duur en nergens te krijgen, Nu heb ik de volgende kuur in gedachten:
    Week 1-10 400 mg. Equipoise
    Week 1-10 300 mg. Primo inject
    week 6-11 30 mg. Winstrol tabl. per dag

Wellicht overbodig om te vermelden dat ik dit zal ondersteunen door een uitgebalanceerd voedingsbeleid en cardiotraining. Nogmaals: voor mij geen Tren, Masteron of weet ik wat. Vind ik te zwaar en ik heb geen zin in dagelijkse injecties. Wat denken jullie? Is het wat?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Was nog vergeten te vermelden dat ik uiteraard ga nakuren met Nolvadex vanaf week 12 of 13.

Comment

Ik geloof dat de kenners vandaag een rustdagje hebben!

Comment

Van equipoise krijg je enorm veel honger... maar als je dat onder controle kan houden is het een mooi kuurtje volgens mij...

It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Je praat over een LICHT cuttingskuurtje!

Wel, als je dan al eens zou beginen met een kuur van 6 weken ipv 14 weken.

Ja, ja 14 weken, want de equipoise werkt gedurende 4 weken na. En ja kan dan ook pas beginnen nakuren na week 14.

Je kan het ook anders doen, als je persé met boldenone wil werken, stop dan na week 6 met boldenone en neem enkel nog korter werkende AAS naar mate je kuur eindigt.

week 1-6 boldenone 400 mg
          week 1-10 primo
          week 6-10 winstrol

nakuren in week 11

Maar ik zou het alleszinds anders aanpakken en met kortwerkende werken, maar goed, ieder zijn ding.

Comment

dit is een heele zwaare klus zo te zien, je wilt 5a6 kilo massa opbouwen nou dat kan geen probleem ,maar je wilt ook nog van 18 na 12a14 %gaan dat is zwarder,dus je wilt ongeveer 6% van je vet percentage (lichaamsgewicht)dat is ongeveer 5klio vet kwijt raaken,ik denk dat je beter een beslising moet nemen ,of eerst massa op bouwen, (spiermassa)of eerst je vet percentage aanpasen, met een kuurtje lukt je dat niet echt niet ,en je moet je eten heel goed aanpasen dan kun je heel snel je vetten kwijt raaken ,ik zou eerst naar 12a14 % je zien gaan werken als je dat heb gehald ,dan kun je fijn op je gemaak op je spiermassa zien te concentreren ,als je op die 12 % bent dan weeg je ongeveer 89 kilo dan komen spieren iets meer naar vooren dat is normaal,dan zou ik nog een kuurtje nemen om je spiermassa op te bouwen en dan weeg je weer 94 kilo maar wel met 12 % ,dus 5a6 kilo echt massa met 12% en dat zie je echt goed uit 94 kilo met 12% hoef je niet te schamen

Comment

Ik lees ook nergens iets over ECA, clenbuterol of t3, dit kan je toch wel een stap verder helpen, niet.
              Hoe zit het met je dieet?
              Cardio?

Voordat je met spuiten begint, moeten wel de ander voorwaarden op punt staan. Dieet, cardio en training.

Comment

Voor het eerst dat ik een mail van Omnadren lees, die ik serieus kan nemen. Gaat de goede kant op!!!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ben het met myo en omnadren eens.

als je het over licht kuren hebt.........14 weken totaal is niet echt licht voor je lichaam maar het belangrijkste waar je even bij stil moet staan is of je wel echte primo hebt!

ik weet namelijk dat het nu verschrikkelijk moeilijk is om echte primo te krijgen en als je em kan krijgen kost ie megaduur!

zorg dat je zeker weet dat het geen sh*t is,mr symmetry.

greetz

Comment

Oké, bedankt voor alle adviezen allemaal. Ik zal het nog eens overpeinzen.

@ Myobolix: dank voor je zeer uitgebreide verhaal.
                    Onderschat mij enkel niet! Ik train al heel lang en weet behoorlijk wat over voeding, training, cardio etc. Dat ik 94, 5 kilo weeg en geen 120, wil natuurlijk niet zeggen dat ik een groentje ben. In het werk wat ik doe is geen plaats voor massafreaks. Dat is iets waar ik nou eenmaal mee te maken heb!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X