Zit al maanden te dubben over een goed kuurtje. Ik ben een heel voorzichtige gebruiker, dus ik ga de Testo, Dianabol etc. even uit de weg. Gewicht nu is 94,5 kilo, vetpercentage ca. 18% bij een lengte van 1,78 m. Doel: kilootje of 5-6 aan spiermassa winnen en het vetpercentage verlagen naar 12-14%. Dan kom ik uit op ca. 90 kilo, maar in betere verhoudingen
Aanvankelijk zat ik te denken aan Deca, Andriol & Winstrol, maar daar ben ik van teruggekomen. Andriol is bijv. duur en nergens te krijgen, Nu heb ik de volgende kuur in gedachten:
Week 1-10 400 mg. Equipoise
Week 1-10 300 mg. Primo inject
week 6-11 30 mg. Winstrol tabl. per dag
Wellicht overbodig om te vermelden dat ik dit zal ondersteunen door een uitgebalanceerd voedingsbeleid en cardiotraining. Nogmaals: voor mij geen Tren, Masteron of weet ik wat. Vind ik te zwaar en ik heb geen zin in dagelijkse injecties. Wat denken jullie? Is het wat?
Aanvankelijk zat ik te denken aan Deca, Andriol & Winstrol, maar daar ben ik van teruggekomen. Andriol is bijv. duur en nergens te krijgen, Nu heb ik de volgende kuur in gedachten:
Week 1-10 400 mg. Equipoise
Week 1-10 300 mg. Primo inject
week 6-11 30 mg. Winstrol tabl. per dag
Wellicht overbodig om te vermelden dat ik dit zal ondersteunen door een uitgebalanceerd voedingsbeleid en cardiotraining. Nogmaals: voor mij geen Tren, Masteron of weet ik wat. Vind ik te zwaar en ik heb geen zin in dagelijkse injecties. Wat denken jullie? Is het wat?
Comment