Ik ben 23 jaar, 1, 78 lang en weeg 75kg. train nu al enkele jaren waarvan de laatste 2,5 jaar 4 tot 6 keer per week. Ik merk dat ik niet meer groei en wil graag wat gaan proberen... Maar wat? Ik lees me al enkele maanden suf over allerlei mogelijkheden en zaken en tot nu toe lijkt mij de test base cycle een goede 1e kuur voor het bereiken van mijn doelstellingen. Ik wil graag wat meer kracht en masss. Is dit een goede kuur voor mijn doelstellkingen denken julie? Ik vraag mij af waarom ik voor deze kuur zou gaan, daar ik eigenlijk niet met zekerheid kan zeggen welke bij mij het beste zou passen. Echter na het bekijken van bijvoorbeeld stromba kuurtjes of deca test kuurtjes lijkt mij dit een zeer effectieve ook op de lange termijn redelijk goede kuur. Hieronder concreet mijn vragen. Ik hoop dat julie mij kunnen en willen helpen goed rendement te behalen....
Kuur:
Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
Week 1-3 : 80 mg Test Prop /ED
Nakuur:
Week 13-15: 13= 40mg nolvadex /ED, 14=20mg Nolva/ED, 15=20mg Nolva/ED
Moet ik tijdens de kuurt andere middelen gebruiken, provilion of iets dergelijks?
Is mijn eetschema goed voor bij deze kuur, c.a. 4500 kc per dag:
ma tot vrij:
10:00 65 gram whey shake + 75 gram brinta
12:00 4 bruine boterhammen 100 gram kipfile halve komkommer
14:00 bakje tonijn of makreel op oliebasis 6 rijstewafels of 75 gram pandang rijst, 50 gram walnoten
16:00 whey shake plus banaan
18:00 wat de pot schaft
20:00 50 gram walnoten plus whey shake
22:30 500 gram kwark
Wat is het verschil tussen een bread and butter en test base cycle? Waarom zouden julie voor het 1 gaan en niet voor het ander?
Wat is het verschil tussen test enth en test prop, welke functies? bijwerkingen?
Waarom Clomid? Of waarom Nolvadex? Ik denk Nolvadex omdat ik veel negatieve info over clomid vind en niet over nolva.. War denken julie?
Kuur:
Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
Week 1-3 : 80 mg Test Prop /ED
Nakuur:
Week 13-15: 13= 40mg nolvadex /ED, 14=20mg Nolva/ED, 15=20mg Nolva/ED
Moet ik tijdens de kuurt andere middelen gebruiken, provilion of iets dergelijks?
Is mijn eetschema goed voor bij deze kuur, c.a. 4500 kc per dag:
ma tot vrij:
10:00 65 gram whey shake + 75 gram brinta
12:00 4 bruine boterhammen 100 gram kipfile halve komkommer
14:00 bakje tonijn of makreel op oliebasis 6 rijstewafels of 75 gram pandang rijst, 50 gram walnoten
16:00 whey shake plus banaan
18:00 wat de pot schaft
20:00 50 gram walnoten plus whey shake
22:30 500 gram kwark
Wat is het verschil tussen een bread and butter en test base cycle? Waarom zouden julie voor het 1 gaan en niet voor het ander?
Wat is het verschil tussen test enth en test prop, welke functies? bijwerkingen?
Waarom Clomid? Of waarom Nolvadex? Ik denk Nolvadex omdat ik veel negatieve info over clomid vind en niet over nolva.. War denken julie?
Comment