help? testbasecycle kuur info...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help? testbasecycle kuur info...

Ik ben 23 jaar, 1, 78 lang en weeg 75kg. train nu al enkele jaren waarvan de laatste 2,5 jaar 4 tot 6 keer per week. Ik merk dat ik niet meer groei en wil graag wat gaan proberen... Maar wat? Ik lees me al enkele maanden suf over allerlei mogelijkheden en zaken en tot nu toe lijkt mij de test base cycle een goede 1e kuur voor het bereiken van mijn doelstellingen. Ik wil graag wat meer kracht en masss. Is dit een goede kuur voor mijn doelstellkingen denken julie? Ik vraag mij af waarom ik voor deze kuur zou gaan, daar ik eigenlijk niet met zekerheid kan zeggen welke bij mij het beste zou passen. Echter na het bekijken van bijvoorbeeld stromba kuurtjes of deca test kuurtjes lijkt mij dit een zeer effectieve ook op de lange termijn redelijk goede kuur. Hieronder concreet mijn vragen. Ik hoop dat julie mij kunnen en willen helpen goed rendement te behalen....

Kuur:
    Week 1-10 : 500 mg Test Enth /EW
    Week 1-3 : 80 mg Test Prop /ED

Nakuur:
    Week 13-15: 13= 40mg nolvadex /ED, 14=20mg Nolva/ED, 15=20mg Nolva/ED

Moet ik tijdens de kuurt andere middelen gebruiken, provilion of iets dergelijks?

Is mijn eetschema goed voor bij deze kuur, c.a. 4500 kc per dag:

ma tot vrij:
    10:00 65 gram whey shake + 75 gram brinta
    12:00 4 bruine boterhammen 100 gram kipfile halve komkommer
    14:00 bakje tonijn of makreel op oliebasis 6 rijstewafels of 75 gram pandang rijst, 50 gram walnoten
    16:00 whey shake plus banaan
    18:00 wat de pot schaft
    20:00 50 gram walnoten plus whey shake
    22:30 500 gram kwark

Wat is het verschil tussen een bread and butter en test base cycle? Waarom zouden julie voor het 1 gaan en niet voor het ander?

Wat is het verschil tussen test enth en test prop, welke functies? bijwerkingen?

Waarom Clomid? Of waarom Nolvadex? Ik denk Nolvadex omdat ik veel negatieve info over clomid vind en niet over nolva.. War denken julie?

Ga zelf eens wat dingen opzoeken, je stats vind ik trouwens verre van indrukwekkend en je kan zeker nog naturel veel groeien, misschien is het handig om je voeding schema te voorzien van getallen (hoeveel kcals, hoeveel eiwitten, vetten en kh). + zorg ervoor dat je niet teveel traint.

Comment

Originally posted by daniel23 View Post
      ma tot vrij:
      Niet dat het iets met je vragen te maken heeft, maar hoezo hou je je in het weekend niet aan je schema?
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

voor de eerste spuitkuur is 250 mg test e / w genoeg.
        Ik zou dit stacken met primo 400 mg / W.

Nakuur gewoon 20mg nolva 2 weken na je laatste test inject.

Test zet je 1 week langer dan de primo.

Is een eenvoudig niet te zwaar kuurtje met ganoeg gains die te behalen zijn.

Dit is mijn mening voor een eerste kuur hé

Comment

ten eerste ik geloof never niet dat dat 4500 kcal is.. aangezien ik zelf op 4200 kcal zit en ik heeeeeeeel wat meer naar binnen moeten schuiven ervoor,
          ik gok eerder rocting de 2000-2500..
          oftewel je voeding is een probleem..
          echter ook tijdens je kuur houd je je aan je schema het weekend. uitgesloten een junk dag. verder geen reden om het niet te doen
          alcohol tijdens je kuur is wat mij betreft NOT DONE! sommige zeggen het kan wel. maar je belast je lever etc al genoeg met je a.s.

test prop. korte eshter moet je dus elke dag prikken. niet echt een pretje.
          test-e lange ester 14 dagen. zet je gewoon elke week. duurd ook ff voordat je het gaat merken.

een beginners kuurtje is test-e 250mg pw eventueel kickstartje dbol erbij.
          je kan er voor kiezen aangezien je toch al 500 wilt zetten om
          1-12 500mg test-e
          1-4 30mg dbol p/d
          dit zijn tablets. heeft voor en tegens. moet je zelf maar uitzoeken en tegen elkaar afwegen. 3x per dag pilletje is makkelijke dan elke dag die naald erin jassen imo. nakuur zit wel snor.

Mijn eerlijke opinie is.
          ga is structureel kijken naar je voeding, hier klopt geen snars van. houd je je er 5 dagen aan vast en verwaarloos je het weekend heb je de hele week voor jan lul eraan gehouden. stel het kuren ff uit tot je alles in orde hebt,

Comment

ik denk dat je te snel wil groeien, je eetschema is veel te weinig en je cijfers kloppen niet, je stats zijn naar mijn opinie makelijk omhoog te krijgen zonder A.S; maar het is jouw lichaam, ik raad het je gewoon af.
            The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
            Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Bovendien ben je er nog lang niet klaar voor, moet je kijken wat hij in iemand anders zijn topic postte;

Originally posted by daniel23 View Post
              Hoe weet je wat je behoefte aan calorieen is?
              En dan heeft hij het over kuren...

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                Bovendien ben je er nog lang niet klaar voor, moet je kijken wat hij in iemand anders zijn topic postte;

En dan heeft hij het over kuren...
                Aan de andere kan iedereen moet leren.
                Je moet ergens beginnen. hij kan het beter vragen dan zomaar wat te gaan doen toch. Daarvoor is dit forum er toch ook.
                Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Originally posted by Rob-1984 View Post
                  Aan de andere kan iedereen moet leren.
                  Je moet ergens beginnen. hij kan het beter vragen dan zomaar wat te gaan doen toch. Daarvoor is dit forum er toch ook.
                  Klopt, maar niet als je in andermans topics die er niks mee te maken hebben dit soort onzinnige vragen gaat stellen, right?

Bovendien, waarom zou je überhaupt beginnen over kuren wanneer je niet eens weet wat je dagelijkse behoefte is... En je in het weekend niet aan je schema houdt..

Comment

Het word weer zomer hè
                    Triest als je het nagaat, alleen voor de zomer ff trainen, maarj bemoei me dr verder ook niet mee
                    19j - 1.96m - 105kg
                    Train harder, grow faster

Comment

Je eet veel te weinig! eerst je voeding op orde., je kan natural nog zat doorgroeien

Comment

---

Tis eigenlijk jammer dat zoveel mensen tegenwoordig niet echt meer trainen om groot te worden, het moet tegenwoordig allemaal snel snel snel....

Je voeding is het allerzwaarste van je hele fitness en als dat niet op orde is kun je zoveel trainen als je wilt je zult nooit bereiken wat je in je hoofd hebt.
                        Zoals al eerder werd gezegd als je je redelijk aan je voeding houd en dan in het weekend even los gaat zul je bv weer 3 dagen nodig hebben om met de voeding en training weer een beetje op hetzelfde niveau te komen waarna je in het weekend erop weer alles afbreekt, het is een beetje blijven vechten tegen iets wat niet vooruit komt, op deze manier krijg je een sleur in je training en zie je jezelf niet vooruit gaan, wat lijd tot : laten we eens een kuurtje proberen want dan ga je wel ineens omhoog... tot je klaar bent met je kuur en je hard terugklapt omdat je nog steeds datzelfde als altijd doet, houd in.. nog een kuur enz enz... het is een spiraal waar je niet meer uitkomt... geloof me ik zeg dit uit ervaring.

Ga goed je voeding in mekaar zetten als je echt wilt knallen, stel je training daarop in en als je dan na een lange tijd niet verder komt kun je altijd nog kuren maar dan zit ieder geval je voeding en training op orde...

rome is niet gebouwd in een dag....

Comment

At the end of the day, it's all about the nutrition.....

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                            Klopt, maar niet als je in andermans topics die er niks mee te maken hebben dit soort onzinnige vragen gaat stellen, right?

Bovendien, waarom zou je überhaupt beginnen over kuren wanneer je niet eens weet wat je dagelijkse behoefte is... En je in het weekend niet aan je schema houdt..

Moet je daar wel weer gelijk in geven
                            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

toch leuk dat we allemaal hetzelfde vinden...

naturel niet meer groeien komt door gebrek aan voeding. Met die krappe 2500kcal die je volgens dat eetpatroon binnenkrijgt groei je inderdaad niet. No way dat wat jij opsomt 4500kcal eet. Dus meer eten en geduld hebben. Dan kun je nog rustig tot zo'n 90kg door groeien. Daarna kun je weer eens opnieuw kijken of kuren wat voor je is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X