HGH injecteren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HGH injecteren

Hoi ,

Even een vraagje aan de mensen die al ooit HGH gebruikt hebben.

Dat HGH SUB Q en niet IM geinjecteerd word weet ik al en dit kan je overal terugvinden.
    Maar op sommige plaatsen lees ik dat het schuin en direct onder de huid geinjecteerd moet worden en dan lees ik weer ergens anders dat de slin naald recht in het buikvet word gezet en dan geinjecteerd.

Zelfs op youtube zijn een video van alletwee te vinden ??

Wat is nu de juiste methode ? In het buikvet of juist onderhuids of maakt het niet uit ??

Graag jullie mening want ik kom er niet uit
    THX !!

net zo diep en schuin zetten als een splinter. als het goed is zie je de naald nog zitten als je hem hebt gezet. en na het injecteren kun je dan tijdelijk een klein blaasje heb op de plek waar de vloeistof vrij komt.

Comment

Misschien is het allebei wel goed dan .

De enige die ik ooit heb horen praten over HGH gebruik zelf was Knulletje. maja jullie kennen het verhaal .
      Vandaag in Anabolics 2009 gelezen dat je een stuk buikvet pakt.
      Dat vel dus een beetje naar buiten trekt en dan de spuit zet tussen de 2 lagen, buikvet en buikspier dus.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Meningen zijn verdeeld, heb beide gedaan...naald recht erin en schuin.
        Heb het idee dat schuin net onder de huid beter is, omdat het sneller door de huis=orgaan, wordt opgenomen.
        In vet zelf kan ook duurt misschien wat langer.

Ik doe een paar keer met dezelfde slinspuit..in het begin is ie scherp en gaat ie makkelijk net onder de huid. Daarna gaat t wat moeilijker en dat moet ie er soms als een dart recht in
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          net zo diep en schuin zetten als een splinter. als het goed is zie je de naald nog zitten als je hem hebt gezet. en na het injecteren kun je dan tijdelijk een klein blaasje heb op de plek waar de vloeistof vrij komt.
          Hey bedankt voor de uitleg. Dus toch onderhuids.

Heb je dan geen kans dat de HGH er terug uitloopt , of een deel ervan ?

Comment

is bij mij nooit gebeurd. en ja je kan dieper tussen de vetcellen zetten als je meer vet wilt verbranden.

Comment

Originally posted by Jaap View Post

Ik doe een paar keer met dezelfde slinspuit..in het begin is ie scherp en gaat ie makkelijk net onder de huid. Daarna gaat t wat moeilijker en dat moet ie er soms als een dart recht in
              Een paar keer met dezelfde naald?
              Met gewone injecties moet je toch elke keer een nieuwe nemen?....is dat met slinspuiten niet nodig?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

nee. je maakt 1x een slin spuit klaar en dan kun je er bijna een week mee doen eer het op is.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                  nee. je maakt 1x een slin spuit klaar en dan kun je er bijna een week mee doen eer het op is.
                  maar telkens prikken met dezelfde naald? nee toch?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                    maar telkens prikken met dezelfde naald? nee toch?
                    Dat vraag ik me ook af.

Comment

op de slin zit 1 naald en ja die her gebruik je gewoon tot de slin op is. slin naalden kun je niet wisselen. als je de slin spuit laat vallen is dat kut. dan moet je de vloeistof in een flesje terug spuiten. andere slin pakken en de hgh opnieuw opzuigen in die schone slin.

Comment

Maak je die slin naald dan wel eerst schoon met een alcohol doekje voordat je hem weer gebruikt?

Comment

nee. ik doe de dop er op en leg hem terug in de koelkast.

je hebt het zelf gezien. ik stond in de keuken hgh te zetten toen jij binnen kwam om me op te halen om te gaan trainen in tilburg.

Comment

maar word die naald dan niet te bot? en zo nee wat is dan het verschil met een gewoone naald om bijvoorbeeld test te zetten?

Comment

een normale naald en zuiger voor test e.d. koop je los. Dus gewoon schoon maken. en vernieuwen elke keer.

en ja slin wordt botter, maar niet bot genoeg dat zetten lastig wordt. Daar is de naald te dun voor om last te geven. In tegenstelling tot een dikkere naald die je gebruikt om in de spier te zetten. Dan wil je echt geen botte naald hebben. Huid is maar heel dun en ben je zo door heen in tegenstelling tot spierweefsel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X