nolva en clomid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

voor de zware terug val een beetje te breken dan. ik denk dan ik nu na dit weer wacht tot begin volgend jaar, en probeer men lichaam zo droog mogelijk te krijgen tot dan, en dan weer opnieuw ga bulken

Comment

Originally posted by laurann View Post
      Het zijn allebei anti oestrogeen medicijnen.

Je lichaam moet weer test aan beginnen te maken als je stopt met A.S.
      De aanmaak is vrijwel gestopt na het gebruik van bepaalde soorten A.S.
      Je lichaam probeerde de verhoogde testosteron levels tegen te houden door oestrogeen aan te maken.
      Deze anti oestrogeen medicijnen helpen volgens mij niet de test aanmaak weer te starten.
      Maar de oestrogeen "tegen" te houden. Die je hersens remmen om testosteron aan te maken.

Zoiets.
      Kan dat er geen bull van klopt. maar zoiets stond in mijn gedachte.
      Ben me nog aan het oriënteren.
      Met alle respect, zolang je je nog aan het oriënteren bent, zou ik toch echt uitkijken met hoe je zaken formuleert. Net stel je dat je toch tamelijk heftige medicatie probleemloos met elkaar kunt combineren, terwijl je geen idee hebt van welke doses er gebruikt gaan worden, hoe de lever van de ts het houdt, etc. etc.

Dan, om een beetje op je verhaal in te gaan: je lichaam probeert niet test te drukken door oestrogeen aan te maken, je lichaam drukt de test door aromatase te bevorderen, wat weer leidt tot meer oestrogeen, wat een negatieve feedback geeft op de aanmaak van testosteron (en meer SHBG veroorzaakt, wat ook je testosteron drukt), gevolg hiervan is de lagere testosteronspiegel, dus minder aromatase, dus minder oestrogeen, dus feedback positief dat er meer testosteron geproduceerd moet worden. In een notendop.

Wat nolva doet, is inderdaad oestrogeenreceptoren bezetten zonder ze te activeren, waardoor je lichaam een lagere oestrogeenbalans detecteert en veronderstelt dat er te weinig testosteron ronddrijft. Dit zet weer aan tot het aanmaken van testosteron. Daarnaast werkt nolvadex ook direct in op de hypothalamus, maar ik stel me zo voor dat je daar een projectje van maakt.

Clomid werkt ook als AE, maar heeft een paar nadelen t.o.v. nolvadex. Ben ze zo vergeten, maar daar zijn talloze stukken over te vinden.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Met alle respect, zolang je je nog aan het oriënteren bent, zou ik toch echt uitkijken met hoe je zaken formuleert. Net stel je dat je toch tamelijk heftige medicatie probleemloos met elkaar kunt combineren, terwijl je geen idee hebt van welke doses er gebruikt gaan worden, hoe de lever van de ts het houdt, etc. etc.

Dan, om een beetje op je verhaal in te gaan: je lichaam probeert niet test te drukken door oestrogeen aan te maken, je lichaam drukt de test door aromatase te bevorderen, wat weer leidt tot meer oestrogeen, wat een negatieve feedback geeft op de aanmaak van testosteron (en meer SHBG veroorzaakt, wat ook je testosteron drukt), gevolg hiervan is de lagere testosteronspiegel, dus minder aromatase, dus minder oestrogeen, dus feedback positief dat er meer testosteron geproduceerd moet worden. In een notendop.

Wat nolva doet, is inderdaad oestrogeenreceptoren bezetten zonder ze te activeren, waardoor je lichaam een lagere oestrogeenbalans detecteert en veronderstelt dat er te weinig testosteron ronddrijft. Dit zet weer aan tot het aanmaken van testosteron. Daarnaast werkt nolvadex ook direct in op de hypothalamus, maar ik stel me zo voor dat je daar een projectje van maakt.

Clomid werkt ook als AE, maar heeft een paar nadelen t.o.v. nolvadex. Ben ze zo vergeten, maar daar zijn talloze stukken over te vinden.

Wel knap dat deze info zo uit je hersens komt rollen
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
          Wel knap dat deze info zo uit je hersens komt rollen
          Dat zeg jij, misschien heeft hij er eerst wat over gelezen en dat toen in zijn eigen woorden gepost.
          Moet wel erkennen dat clomid inderdaad meer nadelen dan nolva heeft. Heb dit meerdere keren gelezen en ook heb je meer clomid nodig in verhouding met nolva.
          Maw nakuren met nolva is gewoon een betere zet.

Comment

@ Snuff
            Dan had ik bij clomid ook wel wat details opgesnord. Maar als jij lekker azijn wil pissen hou ik je niet tegen.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

over het algemeen verkiezen ze toch nolva heb ik begrepen, maar nolva zou giftiger zijn voor de lever
              voor zo ver men opzoek werk heeft opgebracht

Comment

--

als je gaat praten over giftig voor je lever maar wel kuurt zou ik toch gaan nadenken waar je mee bezig bent....

als je je aan de regels van het gebruiken houd gaat het bijna nooit fout...

je kan het ook uitzitten en gewoon niet nakuren, gewoon je eigen lichaam het werk laten doen....duurt alleen wel een stukkie langer en je moet ertegen kunnen dat je je ff kut kan gaan voelen.

Comment

Beide heeft de zelfde werking. Alleen ze doen hun werk op een andere manier. Ga je beide gebruiken dan versterkt de werking. Is totaal geen probleem om ze beide te gebruiken. Zeker als je regelmatig kuurt kan je ze beide gebruiken.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                    over het algemeen verkiezen ze toch nolva heb ik begrepen, maar nolva zou giftiger zijn voor de lever
                    voor zo ver men opzoek werk heeft opgebracht
                    Dan zou je ook geen orale anabolen moeten gebruiken.
                    Beetje krom om te zeggen dat het giftig is voor je lever.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X