Haaruitval !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haaruitval !!!

Jongens nog een vraagje ,
    Laatse kuur door de testo begon ik inhammen te krijgen .
    Zit niet in de familie kaalheid kwam echt door de testo .
    Is er een middel waardoor ik me haar kan behouden tijdens een kuur ?
    Gr Guus

door testo heb ik nooit meegemakt hoor ,normaal door te veel testo in je lichaam krijg je juist meer haren op j lichaam op je rug op j bene op je onderarmen ,maar door testo minder haar dat weet ik niet ,heb geen laast van juist meer haren op mij kop en mij XXX

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 08 2004,18:07)]door testo heb ik nooit meegemakt hoor ,normaal door te veel testo in je lichaam krijg je juist meer haren op j lichaam op je rug op j bene op je onderarmen ,maar door testo minder haar dat weet ik niet ,heb geen laast van juist meer haren op mij kop en mij XXX
      Heb juist gelezen op internet dat het daar door komt en somige AS vooral de androgene zoals trenbelone wat ik nu gebruik zorgt voor haaruitval .

Comment

Wat ik me kan herinneren in mijn test kuur was het toch dat ik overal meer haar kreeg, zeker op buik en aan mijn l....

grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]en aan mijn l....
          Groeit het door tot aan het topje
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 08 2004,18:39)]Wat ik me kan herinneren in mijn test kuur was het toch dat ik overal meer haar kreeg, zeker op buik en aan mijn l....
            Ja daar kreeg ik ook meer haar Op mijn rug en borst en armen maar op mijn hooft verdwijnt het langzaam !!

Comment

misschien ouderdom sommige mensen worden vroeger kaal dan anderen.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

meer lichaamsbeharing, minder op je hoofd. daar staat as bekend om. alleen is de een gevoeliger als de ander. (zoals elke keer weer)
                er is bij de apotheek wel wat te krijgen,maar ik ken de naam zo niet meer uit mnhoofd.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 08 2004,19:11)]misschien ouderdom    sommige mensen worden vroeger kaal dan anderen.
                  Ouderdom hahaha is 34 al oud dan ?? zoals ik al zei geen kaalheid in de familie en kreeg het toen ik met kuren begon . Maar ik vroeg geen commentaar gasten Ik wilde HULP !!!!
                  Nu weet ik nog niet wat er tegen is Ik weet dat er wat middelen zijn maar welke !!!!

Comment

Ja volgens mij kun je een soort alcohol bij de drogist kopen dat moet je in je haar smeren en dan gaat je haar sneller groeien. Ik weet echter niet of het de uitval tegenhoudt, maar de kale hoofdhuid kun je dan in ieder geval bedekken met je lange haren!!

Comment

alcohol in je haren smeren dat heb ik nog nooit gehoord,er is niks dat help om haren sneler te laten groeien ,inplantat dat wel, dit is de enigste wat helpt maar alcohol in je haren lijkt me sterk ,als dat zo is dan zij er nu op dat moment geen kale mensen op de wereld

Comment

mucho jij zegt dat dit door de testo komt dat kan echt niet maar je weet maar nooit ,jij bent 34 en je begint nu een beetje kaal te worden ,ik ken jongens die zijn 20 en die zijn helemaal kaal en zonder testo,ik denk niet dat het daar aan ligt hoor

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 08 2004,21:40)]mucho jij zegt dat dit door de testo komt dat kan echt niet
                          Nou Omnadren dat is het eerste wat ik heb geleerd van kuren en iedereen in mijn gym is het daar ook mee eens dat je van somige testo's sterk haaruitval kan krijgen > ik begrijp niet dat jullie dat niet weten . Het staat ook overal op internet ,heb het wel vaker gelezen .
                          Ik bedoel dat is hoofdoorzaak nummer 1 een te hoog testosterone gehalte !!
                          lezen jullie maar is oa:
                          http://www.ergogenics.org/deca5.html

en lees hier maar is :
                          http://www.haaruitval.net/oplossingen/aminexil.htm
                          (heb hier gelijk gevonden wat ik nodig heb

En dat alc wat Jesse bedoelde is Minoxidil,en dat bevat veel alc. Dus Jesse had gelijk dat je alc in je haar wrijft !!!

Ja omnadren heb je toch ook nog wat geleerd !!!

Comment

het is natuurlijk algemeen bekend dat je haaruitval krijgt door anabolen en met name testosteron.

ik heb er zelf ook last van maar bij mij zit het ook in de familie.

ik heb over minoxidil verschillende dingen gehoord en bij de een werkt het wel en bij de ander niet dus dat moet je zelf even proberen.

ikzelf gebruik propecia wat je op doktersrecept kan krijgen maar dat kost vrij prijzig(45 euro per maand)en wordt nog niet vergoed door de verzekeraars.

alleen met propecia is het zo dat het niet voor je inhammen werkt maar voor kale plek op je achterhoofd(kruin)en ik zie zeer zeker resultaat want het ging bij mij erg hard maar nu zie ik gewoon nieuwe haargroei.

wat ook helpt is groeihormoon want dat staat er bekend om dat dat ook nieuwe haargroei stimuleert en ik merk toch dat het nu op het moment niet meer uitvalt.

ik kon voorheen s'ochtends echt de haren van mn kussen afhalen en dat is nu niet meer het geval.

hoop dat je wat aan deze info hebt,mucho!

greetz

Comment

mucho het is hetzelfde als ja naar een reclame kijkt waar ze een goude keting verkopen met een ringetje ,dat ding moet je meer energie geven geloof je daar in ik niet,wat arie zei groeihormon dat kan heel goed ,daar zeg ik geen nee op ,maar een soort alcohol door een te hoog en te vaak gebruik van testo heb je kans zo als bij jou dat je wat haren verlist maar de kans is niet groot als jij dat zegt dan kan dat mischien,dan heb ik weer iets geleerd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X