Haaruitval !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat noem je hoog toe name(testo) mucho ,je hebt toch niet zo veel genomen of wel

Comment

Proscar werkt goed tegen haaruitval, naar het schijnt. Is wel te krijgen in het zwarte circuit, maar gruwelijk duur. Je moet het lang slikken, voordat het effect begint te krijgen. Over het algemeen hebben de meeste middelen die je prostaat verkleinen als (positieve) bijwerking dat je hoofdhaar weer gaat groeien. Finasteride (hoop dat ik het goed schrijf) is, geloof ik, ook zo'n middel. Dit is serieuze shit, jongens en beslist geen broodje aap!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 08 2004,23:27)]wat noem je hoog toe name(testo) mucho ,je hebt toch niet zo veel genomen of wel
        In de week 225 mg trenbolone /600 boldone en 500 of 750 sustanon Daar ben ik nog niet over uit !! Dus 3 shots van elk 5 weken lang en dan stap ik over 4 weken hetzelfde alleen in plaats van trenbolone neem ik winstrol 3 x in de week .

Comment

Thanks Ariekanarie ,Ik had er wel is van gehoort maar wist niet dat het speciaal voor de kruin was Het begint daar ook lichtjes dun te worden maar mijn inhammen schieten iets te snel naar achteren ))
          Maar ja ,ik wist het van te voren ,het is het een of het ander .
          En ik wordt liever groot !!

Comment

ik vind het zelf ook een drama hoor,wanneer je haar uitvalt.

maar net wat je zegt,mucho,ik word liever groot en als het echt hard gaat met mn haar ga ik over een paar jaar gewoon een haartransplantatie doen.

tis wel een duur geintje(6000 euro)maar dat heb ik er wel voor over want ik ben altijd erg ijdel op mn haar geweest.

er zijn zat mensen die tegen me zeggen dat ik me er niet druk om moet maken maar dat doe ik wel want met een kale kop zie je er gelijk zo afschrikwekkend uit,vind ik zelf.

greetz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 09 2004,03:11)]met een kale kop zie je er gelijk zo afschrikwekkend uit,vind ik zelf.
              Ja mee eens ,had van de zomer ook toen ik me kop bijna kaal had geschoren dat mensen anders reageerde op me .
              Ik krijg gelijk zon agressieve kop Heb hetnu ook kort maar net lang genoeg dat de inhammen nog niet opvallen
              Ik denk dat we allemaal wel ijdel zijn anders doen we deze sport niet !!!!

Comment

heb je al nizoral shampoo gebruikt?
                dat is te koop in de etos onder de naam rooscure,
                het heeft 2% nizoral.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 09 2004,03:11)]ik vind het zelf ook een drama hoor,wanneer je haar uitvalt.

maar net wat je zegt,mucho,ik word liever groot en als het echt hard gaat met mn haar ga ik over een paar jaar gewoon een haartransplantatie doen.

tis wel een duur geintje(6000 euro)maar dat heb ik er wel voor over want ik ben altijd erg ijdel op mn haar geweest.

er zijn zat mensen die tegen me zeggen dat ik me er niet druk om moet maken maar dat doe ik wel want met een kale kop zie je er gelijk zo afschrikwekkend uit,vind ik zelf.

greetz
                  Daar hoef jij niet kaal voor te zijn hoor... lukt zo ook wel

Comment

Hmm, heb zelf bewust mijn kop kaal en zou niet anders willen hoor...
                    Wat betreft kaal worden als je AS gebruikt, is een bekend en vaker voorkomend iets.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Hansdepans @ Mei. 03 2004,13:49)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 09 2004,03:11)]ik vind het zelf ook een drama hoor,wanneer je haar uitvalt.

greetz
                      Daar hoef jij niet kaal voor te zijn hoor... lukt zo ook wel  
                      hahahaha,ik kon er op wachten natuurlijk,goochemerd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X