Ik heb gisteren benen getraint en zoals altijd als ik goed benen getraint heb ben ik de volgende dag een beetje afwezig en soms misslijk en hoofdpijn.waardoor komt dat ?? Nu vanavond kom ik bijna niet meer me stoel uit en dat is morgen nog erger waarschijnlijk . Heb altijd twee dagen erge spierpijn .en meestal na 5 dagen voel ik het nog ! Wat zou ik er tegen kunnen doen om die spierpijn te verminderen ?? Ik kan niet eens meer op de wc pot zitten !! Ik ben me erg aan het motiveren om benen te trainen en het gaat aardig goed maar met zon pijn elke week wordt je er niet echt vrolijk en motiverend van .En ik ben echt niet zon doetje kan wel ergens tegen . Heb geprobeerd te fietsen een dag na been trainen om het los te gooien maar dat leek alleen maar erger te worden .Ik weet dat ik niet de enigste ben Maar al wist ik iets dat het mischien iets verlicht dat ben ik al blij . En de volgende dag moe en missleijk en hoofdpijn is ook niet erg pretig want het weerhoud me soms om te gaan trainen .
Gr Guus
Gr Guus
Comment