Jintropin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jintropin

hallo allemaal ...
    Ik hoop bij deze jullie ff uit een droom te helpen
    jintropin bestaat terdege wel !!!!
    kijk maar eens op deze site zie je het zelf ....
    http://www.hghmexico.com/
    hier mee heb ik jullie wel voldoende geinformeerd
    hoop ik.
    p.s 100 euro kan nooit echte zijn kost minimaal veel
    meer die is op zeker wel nep!!!!

ik weet niet waar je het van heb maar is hier een post geweest van een serieuze bb er die zei dat het niet bestond

kan me niet voorstellen
    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 11 2004,23:04)]ik weet niet waar je het van heb maar is hier een post geweest van een serieuze bb er die zei dat het niet bestond

kan me niet voorstellen
      ik weet niet wie die serieuze bodybuilder is maar jintropin bestaat zeker wel want ik gebruik het nu!

ik had dat al eerder vermeld dus je hebt niet op zitten letten,dirkster.

ik heb het laten testen en het is topspul!

greetz

Comment

Als dit inderdaad zo is dan is het echt wel mega spul.

Comment

Wat is eigenlijk de reden om HGH te gebruiken? Er zijn toch maar weinig bb die het gebruiken.

Veel gebruiken wel a.s. maar waarom geen HGH? De prijs is van beiden toch hoog  
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

voor twee maanden hgh heb je een dikke AS kuur van 12 weken
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 12 2004,09:40)]Wat is eigenlijk de reden om HGH te gebruiken? Er zijn toch maar weinig bb die het gebruiken.

Veel gebruiken wel a.s. maar waarom geen HGH? De prijs is van beiden toch hoog  
              weinig bb die het gebruiken?

elke top bb-er,nationaal of internationaal gebruikt het!

het is DE designerdope voor een bb omdat hgh nieuwe spiercellen maakt.
              a.s vullen die spiercellen alleen,dus kan nooit nieuwe spiercellen genereren terwijl hgh dat wel doet+het feit dat je tegelijkertijd superdroog ervan wordt.

hgh is duur maar in tegenstelling tot gewone anabolen is what you see is what you keep!

dus geen terugval na kuur want nieuwe spiercellen gaan nooit meer weg.

elke kilo die je wint hou je dus.

greetz

Comment

Maar lijkt me niet voor iedere idioot geschikt of wel?

Comment

geloof dat me zin verkeerd werd begrepen zal het volgende
                  keer wat duidelijker zeggen.
                  zal zeggen wie het niet kent is geen bb er ofzo iets
                  want het is harstikke bekent

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 12 2004,10:11)]Maar lijkt me niet voor iedere idioot geschikt of wel?
                    het is voor iedere idioot geschikt die zn lichaam naar een nieuw level wil zien groeien en die daar ook het bijbehorende geld voor over heeft.

ga maar eens wat research doen naar hgh en je zal zien dat het zoveel voordelen heeft dat je het de moeite van het gebruiken waard zal vinden als je het geld ervoor kunt missen.

greetz

Comment

Ik was inmiddels al op zoek gegaan naar HGH en inderdaad verbluffend!
                      Klinkt bijna als muziek in mijn oren als de ferrari onder de BB maar helaas vooral dat laatste komt ook erg duidelijk naar voren.
                      Een kuur kost zover ik akn zien al toch 500euro

Comment

nou zeg maar eerder 500 euro per 5 weken om een goed resultaat te halen moet je 20 weken 4 ui per dag nemen.

en dan nog de hormonen erbij kan wel is nog veel duurder worden als je dan ongeveer 60-80 euro per week bij aan hormonen nodig hebt

maar wel elke 2 maanden nieuwe kleren kopen

Comment

Ja d*mn elke 2 maand nieuwe kleding dat doet de deur dicht anders had ik het ook gedaan

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 12 2004,14:39)]Ik was inmiddels al op zoek gegaan naar HGH en inderdaad verbluffend!
                            Klinkt bijna als muziek in mijn oren als de ferrari onder de BB maar helaas vooral dat laatste komt ook erg duidelijk naar voren.
                            Een kuur kost zover ik akn zien al toch 500euro

voor 500 euro red je het mischien net een maand.....nog niet eens.............maar we mogen het niet over prijzen hebben op het board dus laten we ons daar aan houden.

real;gewoon een half jaar geen kleding kopen en daarna pas?

greetz

Comment

als je een goeie complete hgh kuur wilt doen met alles erop en eraan, zit je zo op de 5000 tot 8000 euro.
                              voor 100 euro gh per week groei je natuurlijk voor geen ruk. je zal minimaal 30 euro per dag moeten investeren. !!!!!! (incl. as) en dan heb je idd redelijk goedkope gh.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X