Jintropin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (bruce @ Mrt. 12 2004,15:20)]als je een goeie complete hgh kuur wilt doen met alles erop en eraan, zit je zo op de 5000 tot 8000 euro.
    voor 100 euro gh per week groei je natuurlijk voor geen ruk. je zal minimaal 30 euro per dag moeten investeren. !!!!!! (incl. as) en dan heb je idd redelijk goedkope gh.
    dit zijn inderdaad bedragen waarop je moet rekenen want als je wat zwaarder dan gemiddeld bent werkt 4iu per dag niet zo goed als bijvoorbeeld 10iu(daar zit ik nu op).

het is ook maar net hoeveel resultaat je wil gaan zien en dan moet je het gewoon goed doen en niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten want dan kom je bedrogen uit!

greetz

Comment

Is in europa eigenlijk ook al aan de depot versie te komen?

Wat in amerika is dit er al weer een tijdje. Je schijnt hiervoor minder te hoeven injecteren om het een frequentere afgifte veroorzaakt. Ook hoef je maar 1-2x per maand maar te injecteren.

Comment

Wat zijn nou de bijwerkingen? Op site's heb ik wel het een en ander gelezen, maar dit klonk niet echt alarmerend.

Is het veiliger dan het gebruik van a.s.?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik wist dat nog niet,melkman maar een belangrijk voordeel doe je dan teniet omdat als je plaatselijk in je buik injecteert je ook daar de vetverbranding stimuleert dus ik hou het liever bij het oude vertrouwde.

ik wil namelijk op alle fronten profiteren!

greetz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (KeepItReal @ Mrt. 12 2004,19:53)]Wat zijn nou de bijwerkingen? Op site's heb ik wel het een en ander gelezen, maar dit klonk niet echt alarmerend.

Is het veiliger dan het gebruik van a.s.?
            het is op zeker veiliger dan a.s want je hebt eigenlijk geen bijwerkingen behalve als je er veel teveel van zou nemen dat je botten zouden kunnen groeien,en je neus en nog wat andere dingen,maar dan moet je zoveel nemen,dat kan je toch niet bekostigen.

ik heb er nog niemand over gehoord dat die bijwerkingen optraden.

greetz

Comment

bruce jou post is helemaal goed ,beter kon je niet uit leggen echt niet ik weet niet van wie je de informatie heb, maar het klopt precies 45 euro per dag inc a.s moet je voor tellen ,kan iets minder kan iets meer ,jinitropine of genetropine,sth is heel bekend bij veel BB als dat iemand nog niet weet dan moet ie nog iets meer lezen op internet ,maar dat is gewoon een wondermiddel,dat woord next kuur voor mooooooooi lekker knalen zo als arie of niet arie

Comment

veel te duur voor mij , ik zoek sponsers

grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 12 2004,23:07)]veel te duur voor mij , ik zoek sponsers  

grtz
                  Ik ook, Dus als je er wat vind denk ff aan mij

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (real1972 @ Mrt. 14 2004,08:58)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 12 2004,23:07)]veel te duur voor mij , ik zoek sponsers  

grtz
                    Ik ook, Dus als je er wat vind denk ff aan mij  
                    [QUOTE] en aan mij
                    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 12 2004,21:31)]bruce jou post is helemaal goed ,beter kon je niet uit leggen echt niet ik weet niet van wie je de informatie heb, maar het klopt precies 45 euro per dag inc a.s moet je voor tellen ,kan iets minder kan iets meer ,jinitropine of genetropine,sth is heel bekend bij veel BB als dat iemand nog niet weet dan moet ie nog iets meer lezen op internet ,maar dat is gewoon een wondermiddel,dat woord next kuur voor mooooooooi lekker knalen zo als arie of niet arie
                      jij begrijpt mij helemaal,omnadren!

als je iets doet moet je het goed doen!

ik hou niet van half werk want ik heb vroeger al genoeg gekloot

greetz

Comment

Comment

slijmjurken.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja precies!

Beetje Ariekanarie z'n ass kissen. Dan ben je lang bezig, met zo'n ass

WHOEHAHAHAAAAA!!

Sorry kerel, heb momenteel iets teveel energie over...

Comment

ik merk het,hans!

per ongeluk een xtc geslikt ipv multivitamine ofzo??

greetz

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Hansdepans @ Mrt. 19 2004,16:39)]Ja precies!  

Beetje Ariekanarie z'n ass kissen. Dan ben je lang bezig, met zo'n ass

WHOEHAHAHAAAAA!!

Sorry kerel, heb momenteel iets teveel energie over...
                                Moet daarvoor arie niet zijn, iedereen zijn centen zijn welkom

grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X