Genitropin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Genitropin

ik heb dit net gehaald en ik kan er helemaal niks over vinden alleen genotropin maar niet ginitropin en zo staat het er op de frima die er opstaat bestaat ook niet .....

later

Is het een gele met witte doos? Van Progeni?

zijn de vials 10IU, geel dopje en doorzichtig met zwarte letters erop?

Dan ben je een van de eersten die ze in handen heeft, is nieuwe soort chinese hgh die zeer zeker goed van kwaliteit is. Deze zal meer op de markt komen omdat de jintropin tegenwoordig al aardig gefaket wordt.....

Comment

ik heb dingen altijd redelijk snel en vertrouw mijn source 100% maar kon er niks over vinden eigenlijk dus dacht ff hier vragen..
      en ja zijn die met de gele dop en zwarte letters maar geen doos kreeg ze los mee.
      Zijn 10iu per flesje en van progeni maar ik kon alleen progeny vinden op google.

later

Comment

niemand?

latersss

Comment

ik vind het niet zo slim om eerst spul te kopen en dan het hoe en wat te gaan onderzoeken .
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

nou ik heb het bij iemand vandaan die ik vertrouw en zeg ook niet dat het nep is ik wil alleen weten of iemand dit kent want kan het zo snel niet vinden op internet...

is maar een vraag he hoeft niet meteen me af te zeiken.

later

Comment

Je hebt de goede hoor, ik heb ze ook met verpakking en zonder maar dat komt door het transport hiernaartoe denk ik.
              Attached Files

Comment

Oh ja er zijn al twee uit want die zijn al op
                Attached Files

Comment

hey bedankt aan jou heb ik wat,maar is het zo nieuw dat het niet op internet te vinden is dan?

Ik begin er maandag mee ff kijken wat het doet..voor het geld hoef je het niet te laten hehehe.

later

Comment

staat wel wat over op anabolic review
                    "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Voor het geld hoef je het niet te laten? stuur mij dan maar een paar dozen als het zo goedkoop is volgens mij is dit och niet te betalen?!
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (john @ Mrt. 12 2004,16:31)]Is het een gele met witte doos? Van Progeni?

zijn de vials 10IU, geel dopje  en doorzichtig met zwarte letters erop?

Dan ben je een van de eersten die ze in handen heeft, is nieuwe soort chinese hgh die zeer zeker goed van kwaliteit is. Deze zal meer op de markt komen omdat de jintropin tegenwoordig al aardig gefaket wordt.....
                        zijn die fake jintropin enigszins te onderscheiden van die van de orginele??
                        groete

Comment

ligt er aan wat je er voor over hebt en wat je zelf verdient...ik wil niet patserig over komen maar ik kan het vrij makkelijk betalen.

later

Comment

Ik verdien niet echt slecht denk ik maar 8 tot 10 duizend euro voor een goede kuur met voldoende as vind ik zelf ee beetje teveel van het goede
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

bedragen ligt de helf lager hoor

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X