ervaringen oxymethelone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

raar

ja maar dat is dan toch raar, want de ug labs hebben toch echt erin zitten wat erop staat waar zal het hem in zitten dan?

Comment

Ik werd er snel veel zwaarder van en zo sterk als een mongool....heb het later ook nog eens genomen en toen werd ik 's nachts wakker van pijn t.h.v. mr nieren, toen ben ik maar gestopt. Op 100mg pd

Comment

welke

welke had je toen zwaan? ug of hg?

Comment

Oxy werkt erg snel en erg goed, je wordt er de volgende dag al een stuk sterker van en je wordt al snel stuken zwaarder.

Het is 20x (dacht ik) giftiger voor lever en nieren dan diana. En is dus gewoon killing voor je lever net als Meth en meth.tren.

Als het niet werkte is het ws fake geweest.
          Oxy is relatief duur dus snelle winsten met fake. Doosjes diana verkopen als oxy is zelfs al 200% winst, dus verkoop eens paracetamol als oxy=kassa!! potjes en doosjes zijn makkelijk na te maken.

anyway, 2 strips van 10 tabs 50mg kan je al gains geven van 8kilo in 2 weken. We grote terugval daarna in kracht en gewicht.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Kerel bij ons op de gym kwam er gemiddeld 500 gram PER DAG van aan. Ging echt nergens over.

Maar serieus 20x zo giftig als d-boll? Zou wel aan mij liggen, maar dat wil je toch niet?

Comment

Originally posted by Kevf View Post
              Kerel bij ons op de gym kwam er gemiddeld 500 gram PER DAG van aan. Ging echt nergens over.
              dat werd een ballon zeker. haha
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Kevf View Post

Maar serieus 20x zo giftig als d-boll? Zou wel aan mij liggen, maar dat wil je toch niet?
                20 maal zo giftig is een broodje aap verhaal. In vitro studies geven dbol juist mg vs mg als het giftigste gangbare AS. In vivo studies zijn er gewoon niet, en zijn onmogelijk uit te voeren vanwege ethische redenen.
                the one and only tabata overlord

Comment

oxymethelone alhavi

iemand bekend met deze pillen 50mg oxy van alhavi

word op internet gezegd dat het erg goed is:

An increase in body weight of 10-15 pounds or more in only 14 days is not unusual.

Those who take OXYMETHOLONE ALHAVI for more than 5-6 weeks should be able to gain 20 - 25 pounds.

iemand dus ervaring met dit merk?

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                    iemand bekend met deze pillen 50mg oxy van alhavi

word op internet gezegd dat het erg goed is:

An increase in body weight of 10-15 pounds or more in only 14 days is not unusual.

Those who take OXYMETHOLONE ALHAVI for more than 5-6 weeks should be able to gain 20 - 25 pounds.

iemand dus ervaring met dit merk?
                    nope zegt me niets, ik heb GP.

Die gains maak je met elk merk, mits er in zit wat er op de verpakking staat.
                    oxy is oxy.
                    Een betere leverancier die nog lang wil leveren zorgt dat er goede high grade 50mg oxy in zit, en voor een goede prijs.

Comment

------

daar gaat dit topic dus juist over, want niet iedere oxy werkt hetzelfde helaas...

de alhavi is een redelijk nieuw merk wat hier in nederland gebruikt gaat worden daarom wou ik wat bevindingen erover, ben het nu zelf maar gaan testen dus ik zal het over een paar weken hier wel droppen.

FF off topic - hoeveel mensen hebben er nu last van hun eetpatroon door het warme weer?

Comment

kwa voeding met die warmte gaat het nog wel maar merk dat me lichaam het er wel moeilijker mee hebt(hart vooral)tijdens een kuur.

Comment

FF off topic - hoeveel mensen hebben er nu last van hun eetpatroon door het warme weer?

Ik heb er wel last van maar ik eet gewoon de dingen die in mijn schema staan.....wel met moeite.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

daar gaat dit topic dus juist over, want niet iedere oxy werkt hetzelfde helaas...

de alhavi is een redelijk nieuw merk wat hier in nederland gebruikt gaat worden daarom wou ik wat bevindingen erover, ben het nu zelf maar gaan testen dus ik zal het over een paar weken hier wel droppen.

ik...krijg het echt met moeite naar binnen.....ga er ook hard van zweten

Comment

eten en kuren

ik merk het zelf ook, ben in deze dagen al bijna 2,5 kilo kwijtgeraakt omdat ik niet zoveel naar binnen krijg als normaal hoe graag ik dat ook wil en dat terwijl ik aan het kuren ben....

gewoon doorknokken we komen er wel doorheen... was alleen erg benieuwd of ik de enige was met moeite op het moment....

tis neit ut te houwen bijna....

Comment

Heb er nog nooit last van gehad, was vroeger altijd al boos als m'n moeder weer met een bakkie sla aankwam in de zomer,.......gatver ik ben in de groei moet eten, heb altijd honger..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X