Furazabol (Miotolan)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Furazabol (Miotolan)

Een stof die gelijkt op de stof stanozolol (winstrol).

Nu was mijn vraag, zijn er mensen die furazabol al eens hebben gebruikt?

Het blijkt wel vrij moeilijk te zijn om er aan te komen. (tja!)

Het wekte mijn interesse op omdat het de androgene werking niet heeft maar wel de anabole werking behouden heeft.

Van wat ik gauw even terugzoek, heeft het nog steeds een androgeen component hoor. Het zal allicht lager liggen dan dat van winstrol, maar dat is wat anders dan niet androgeen he.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik het goed begrijp heeft het niet echt voordeel tov winstrol.
      Zal mijn opzoekwerk beperken tot winstrol, wordt meestal in een cut kuur verweven, toch?

Comment

Furazabol is een heterocyclisch steroid uit Japan. [77] Het is een betrekkelijk mild anabool met flinke androgene bijwerkingen.

Bron : Ergogenics.

Furazabol (Miotolan) is een anabole steroïde die qua structuur erg veel lijkt op stanozolol. Het verschil is echter dat de 2,3-pyrazoolgroep aan het molecuul vervangen is door een 2,3-furazaangroep. Hierdoor verliest de stof de androgene werking, maar niet de anabole werking. De stof is gemethyleerd als een c17-alpha alkylaat waardoor het oraal ingenomen kan worden, maar ook licht hepatoxisch is.

Bron : wikipedia.

Tegenstrijdige berichten lees ik hier, welke is nu waar?

Comment

Originally posted by Lukas View Post
          Als ik het goed begrijp heeft het niet echt voordeel tov winstrol.
          Zal mijn opzoekwerk beperken tot winstrol, wordt meestal in een cut kuur verweven, toch?
          Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ik me afvraag in hoeverre het voordeel heeft t.o.v. bijvoorbeeld anavar of t-boll, en in hoeverre dat de (waarschijnlijk) hogere prijs en het (waarschijnlijk) hogere risico op fake waard is.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ik me afvraag in hoeverre het voordeel heeft t.o.v. bijvoorbeeld anavar of t-boll, en in hoeverre dat de (waarschijnlijk) hogere prijs en het (waarschijnlijk) hogere risico op fake waard is.
            True!

Maar dan nog is een winstrol kuurtje beter (gemakkelijker te verkrijgen).
            Of begrijp ik het verkeerd?

Moet mij nog inlezen over anavar en t-bol.

Comment

Er begint me iets te dagen, zeg nog niet wat.

Wat zou nou beter zijn als cutkuur, winstrol only of anavar only?

De nevenwerkingen daargelaten. Vooral de psychologische dan

Comment

Aangezien er geen interacties zijn met Abilify en Winstrol of Anavar zet ik mijn zoektocht niet verder.
                Toekomstmuziek, echter ik zie de vlaag al hangen...
                De psychologisch bijwerkingen moet ik nog overdenken, en ik ben trouwens nog aan het bulken.
                Maar het begint te kriebelen.

Comment

Dealers die winstrol hebben, hebben doorgaans ook anavar: komt allemaal van dezelfde producenten (UG dan). Van HG winstrol zijn er geen tabs.

sigpic

Comment

OK, dan ziet het er zo uit, vooropgesteld dat het doorgaat.

Week 1 tot en met 6 --> anavar 2 X 20 mg/dag
                    Week 7 tot en met 8 --> nolvadex 20 mg/dag

Lees soms dat nakuren met anavar only of winny only niet vereist is maar ik neem het zekere voor het onzekere.

Comment

Originally posted by Lukas View Post
                      OK, dan ziet het er zo uit, vooropgesteld dat het doorgaat.

Week 1 tot en met 6 --> anavar 2 X 20 mg/dag
                      Week 7 tot en met 8 --> nolvadex 20 mg/dag

Lees soms dat nakuren met anavar only of winny only niet vereist is maar ik neem het zekere voor het onzekere.
                      Dat wordt dan een cut kuur.

Comment

Hey bro,

Leuk dat je ook eraan gaat geloven! Ik betwijfel of je veel gaat hebben aan 20mg ed Anavar. Als je het puur neemt voor je spiermassa intact te houden tijdens een diepe cut misschien wel. Ik meen me te herinneren dat Genj het ook nam rond die hoeveelheid. Maar voor massa zal je er niets van merken denk ik.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                          Hey bro,

Leuk dat je ook eraan gaat geloven! Ik betwijfel of je veel gaat hebben aan 20mg ed Anavar. Als je het puur neemt voor je spiermassa intact te houden tijdens een diepe cut misschien wel. Ik meen me te herinneren dat Genj het ook nam rond die hoeveelheid. Maar voor massa zal je er niets van merken denk ik.

2x20mg ed......s'morgens en s'avonds, denk ik.
                          Succes Lukas!!

Het is natuurlijk nooit verstandig om te kuren, maar denk jij dat je eraan toe bent gezien je state off mind....no offense!!
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Hey bro,

Zou inderdaad 2 keer 20 mg nemen dan, is 40 mg per dag.
                            Originally posted by Ashley View Post
                            2x20mg ed......s'morgens en s'avonds, denk ik.
                            Succes Lukas!!

Het is natuurlijk nooit verstandig om te kuren, maar denk jij dat je eraan toe bent gezien je state off mind....no offense!!
                            Awel, dat is een goeie vraag, maar is iemand, er eigenlijk wel aan toe?
                            Niet dat ik mij wil verstoppen achter het fenomeen 'het is voor niemand goed dus kan ik er ook wel tegen' (of misschien niet).
                            Wat ik eigenlijk bedoel is, de lichamelijke sides daar kun je niet van te voren van weten of die effectief ook gaan uitbreken.
                            De psychologische rollercoaster (zoals General het uitdrukte ooit), daar kan ik ook niet van te voren van weten of ik die ga 'overleven'.
                            Maar ik ben niet labiel, misschien kom ik soms wel zo over, en dat kan ik begrijpen ook, wegens wat ik soms schrijf in mijn log, aan de andere kant weet ik alles toch, zij het na verloop van tijd soms, een plaats te geven.
                            Ik weet niet hoe ik hier psychologisch op zou reageren, het is mij een mysterie, maar ik heb al betrekkelijk ervaring met medicatie die inwerken op de geest, ook heb ik ervaring met vreemde geestelijke en emotionele gewaarwordingen ZONDER medicijnen. Ik denk dat nu ik vrij stabiel ben, al redelijk lang, een kuur mij niet meer last en bijeffecten zal/kan opleveren dan iemand die niet de psychische rompslomp heeft moeten doormaken dan ik.
                            Al bij al, het blijft toch een vraagteken annex risico om te doen wat ik van plan ben.
                            Daar ben ik dan ook nog niet echt uit. Mijn besluit staat ZO GOED ALS vast, het is echter nog niet 100 % omdat ik inderdaad nog een aantal hindernissen moet overwinnen.
                            Bvb de psychologische kant van heel de zaak.
                            iig bedankt voor de succeswensing, en bedankt voor je vraagstelling, ik moet dat aspect nog even op een rijtje kunnen zetten.

Comment

Duidelijke taal Lukas.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X