Oxymetholone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oxymetholone

Ik heb koreaanse oxymetholone weten te bemachtigen.
    Ze zijn vervaardigd door HAN SEO PHARM. Seoul Korea
    ZIjn er mensen bekend met deze firma???

Ik ga de oxy's stacken met Deca.

Dennis

hey kerel,kijk even bij de sectie 'foto's van anabolen' want daar staat een foto van die koreaanse oxymetholone en als jij dezelfde hebt,zit je goed.

greetz

Comment

Hoeveel kuren heb je al gedaan dat je nu naar oxy's grijpt, je gaat een serieus pak vocht ophouden wanneer je deze dan nog stackt met deca.

grtz
      stil growing

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,18:33)]Hoeveel kuren heb je al gedaan dat je nu naar oxy's grijpt, je gaat een serieus pak vocht ophouden wanneer je deze dan nog stackt met deca.

grtz
        Oxymetholone kan officieel niet aromatiseren, Het klopt dat er wel aromatiserense bijwerkingen voor de dag komen maar die zijn niet te behandelen met anti-oetrogenen dus is er iets veranderd aan de structuur van de anabool. Het vasthouden van vocht zal uiteraard wel gebeuren maar zal pas gigantische vormen aannemen als er gestackt wordt met AS die wel makkelijk aromatiseren zoals dianabol,testosteron enz.
        Ik stack de Oxy met Deca max 400 mg. En bij 400 mg deca zal de aromatisering nihil zijn..

Ik heb mijn kuur samengesteld met een prof. en die heeft mij aanbevolen eerst deze kuur te doen en dan later overtstappen
        op een cutting edge kuur omdat een cutting edge kuur de pezen en aanhechtingen wat uitdrogen waardoor er zeer gemakkelijk blessures onstaan.

Dennis

Comment

het ligt er natuurlijk ook en beetje aan hoeveel oxy je gaat nemen?

misschien dat je dat even wilt vermelden?

en wat betreft die prof.......ik ga er vanuit dat je wilt groeien?

dan begrijp ik echt niet waarom je geen testosteron erbij knalt want ik blijf erop hameren dat dat de basis van elke kuur moet zijn als je groter wilt worden.

je moet ook helemaal niet bang zijn om wat vocht vast te houden want dat train je na je kuur wel weer weg.

van deze kuur zal je gerust aankomen maar je zal ook weer een hoop verliezen als je stopt(als er een anabool is die aromatiseert is het oxy wel maar het ligt eraan hoeveel je neemt)

ik zou zelf toch voor de goeie ouwe dianabol gaan aangezien dit je eerste massakuur is want oxy heeft een heleboel side-effects en je kan er serieus depressief van worden.

maar je zei al dat je ze had gekocht dus dat wordt moeilijk.

dit is mijn nederige mening maar,je moet natuurlijk zelf weten wat je doet

hou ons op de hoogte van je vorderingen.

greetz

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Denno @ Mrt. 13 2004,19:15)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,18:33)]Hoeveel kuren heb je al gedaan dat je nu naar oxy's grijpt, je gaat een serieus pak vocht ophouden wanneer je deze dan nog stackt met deca.

grtz
            Oxymetholone kan officieel niet aromatiseren, Het klopt dat er wel aromatiserense bijwerkingen voor de dag komen maar die zijn niet te behandelen met anti-oetrogenen dus is er iets veranderd aan de structuur van de anabool. Het vasthouden van vocht zal uiteraard wel gebeuren maar zal pas gigantische vormen aannemen als er gestackt wordt met AS die wel makkelijk aromatiseren zoals dianabol,testosteron enz.
            Ik stack de Oxy met Deca max 400 mg. En bij 400 mg deca zal de aromatisering nihil zijn..

Ik heb mijn kuur samengesteld met een prof. en die heeft mij aanbevolen eerst deze kuur te doen en dan later overtstappen
            op een cutting edge kuur omdat een cutting edge kuur de pezen en aanhechtingen wat uitdrogen waardoor er zeer gemakkelijk blessures onstaan.

Dennis
            Is wel één van de sterkste anabolen die er is, laat ons zeggen dat je 10-15 kilo bijkomt kan je zeker zijn dat meer als de helft water is. Parabolan of sustanon zouden betere stackers zijn denk ik, converteert ook makkelijk naar oestrogeen met als gevolg gyneconisatie dus nolva bij de hand houden.

grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 13 2004,20:26)]het ligt er natuurlijk ook en beetje aan hoeveel oxy je gaat nemen?

misschien dat je dat even wilt vermelden?

en wat betreft die prof.......ik ga er vanuit dat je wilt groeien?

dan begrijp ik echt niet waarom je geen testosteron erbij knalt want ik blijf erop hameren dat dat de basis van elke kuur moet zijn als je groter wilt worden.

van deze kuur zal je gerust aankomen maar je zal ook weer een hoop verliezen als je stopt(als er een anabool is die aromatiseert is het oxy wel maar ligt eraan hoeveel je neemt)

ik zou zelf toch voor de goeie ouwe dianabol gaan aangezien dit je eerste massakuur is want oxy heeft een heleboel side-effects en je kan er serieus depressief van worden.

dit is mijn nederige mening maar,je moet natuurlijk zelf weten wat je doet

greetz
              Ariekanarie,

Bedankt voor je info, beter teveel informatie dan te weing.
              Ik ga bij met de Oxy niet hoger dan 100 mg. ik blijf voorzichtig en trouwens ik weeg al 100 kg.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,20:29)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Denno @ Mrt. 13 2004,19:15)]
                Originally posted by [b

grtz

Dennis
                Is wel één van de sterkste anabolen die er is, laat ons zeggen dat je 10-15 kilo bijkomt kan je zeker zijn dat meer als de helft water is. Parabolan of sustanon zouden betere stackers zijn denk ik, converteert ook makkelijk naar oestrogeen met als gevolg gyneconisatie dus nolva bij de hand houden.

grtz
                he gozer,

Dat is dan toch 5 tot 7 kg massawinst, toch??
                Ik ga zeker met clomifen nakuren.
                Ik heb gehoord dat er veel verschillen zijn tussen Oxymetolone. De vroegere oxy's die uit de handel zijn genomen hadden verschikkelijke bijwerkingen maar dat de latere versies toch wat milder zijn en dan is mij verteld dat dat voornamelijk geldt voor de oxy uit Korea. Ja mensen ik ben ook maar een fanatiek amateur.
                Heb jij ervaring met oxy???

Denno

Comment

ik betwijfel of je er 15 kilo van aan zal komen maar ik vroeg me af hoe lang je van plan was de oxy te doen en hoe lang de deca?

greetz

Comment

Nee ik heb geen ervaring met oxy's maar wil u gewoon op de hoogte brengen van de gevaren van oxy's , het is zeker geen mild anabool en met vele side effects.
                    Mijn commentaar is zeker niet slecht bedoeld maar er zijn andere anabolen waarop je veel beter zal gaan met veel minder side effects.

grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 13 2004,22:10)]ik betwijfel of je er 15 kilo van aan zal komen maar ik vroeg me af hoe lang je van plan was de oxy te doen en hoe lang de deca?

greetz
                      Oke Ariekanarie,

Week 1-2 200mg deca/w en 50mg oxy/d
                      Week 3-5 400mg deca/w en 100mg oxy/d
                      Week 6-8 200mg deca/w en 50mg oxy/d
                      daarna clomid of nolvadex ben daar nog niet helemaal over uit.

later

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,22:17)]Nee ik heb geen ervaring met oxy's maar wil u gewoon op de hoogte brengen van de gevaren van oxy's , het is zeker geen mild anabool en met vele side effects.
                        Mijn commentaar is zeker niet slecht bedoeld maar er zijn andere anabolen waarop je veel beter zal gaan met veel minder side effects.

grtz
                        Ik vat het goed op, ik vraag me dan toch altijd af waarom oxymetholone toch zoveel bij profs gebruikt wordt als er betere formules zijn???

Ciao

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Denno @ Mrt. 13 2004,22:33)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 13 2004,22:17)]Nee ik heb geen ervaring met oxy's maar wil u gewoon op de hoogte brengen van de gevaren van oxy's , het is zeker geen mild anabool en met vele side effects.

grtz
                          Ik vat het goed op, ik vraag me dan toch altijd af waarom oxymetholone toch zoveel bij profs gebruikt wordt als er betere formules zijn???

Ciao
                          dat heeft een hele simpele reden en dat is dat profs al ik weet niet hoeveel kuurtjes gedaan hebben en jij nog niet.

net wat snipke zegt;we bedoelen het goed zodat je het beste resultaat kan behalen zonder al teveel side-effects.

en je gaat deca ook maar 8 weken  doen terwijl deca pas na een week of 5 aanslaat dus vind dat vrij kort in tegenstelling tot oxy want die zou ik echt niet langer doen dan 4 weken,je kan er 6 van maken maar 8 weken oxy is echt te lang voor iemand die net pas begint met kuren.

opbouwen is ook niet echt nodig;ik zou gelijk beginnen met 100mg oxy en 400mg deca.
                          afbouwen kan geen kwaad ook al verschillen daar de meningen over.

wens je evengoed veel succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen.

greetz

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 13 2004,22:55)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Denno @ Mrt. 13 2004,22:33)]
                            Originally posted by [b

grtz

Ciao
                            dat heeft een hele simpele reden en dat is dat profs al ik weet niet hoeveel kuurtjes gedaan hebben en jij nog niet.

net wat snipke zegt;we bedoelen het goed zodat je het beste resultaat kan behalen zonder al teveel side-effects.

en je gaat deca ook maar 8 weken  doen terwijl deca pas na een week of 5 aanslaat dus vind dat vrij kort in tegenstelling tot oxy want die zou ik echt niet langer doen dan 4 weken,je kan er 6 van maken maar 8 weken oxy is echt te lang voor iemand die net pas begint met kuren.

opbouwen is ook niet echt nodig;ik zou gelijk beginnen met 100mg oxy en 400mg deca.
                            afbouwen kan geen kwaad ook al verschillen daar de meningen over.

wens je evengoed veel succes en hou ons op de hoogte van je vorderingen.

greetz
                            Ik weet dat jullie alles goed bedoelen en zo vat ik het ook zeker op.
                            Zeg Ariekanarie heb jij ervaring met oxy's?

Denno

Comment

ok dan,want we zitten hier natuurlijk niet om anderen af te zeiken want we moeten elkaar juist helpen.

ik heb zelf zeker oxy's genomen en ik werd er gek van!

werd bloedchagerijnig en tegen het depressieve aan,toen ik er ee stopte was dat gelukkig snel weer weg.

en laat ik je zeggen dat ik absoluut bijna nooit last heb van bijwerkingen(ik kan er erg goed tegen)maar oxymetholone vind ik geen lekkere dope,om het zo maar eens te zeggen.

en ik heb al stuk of 10 kuren achter de rug dus weet wel een beetje waar ik het over heb.

maar misschien heb jij er niet zo veel last van ,daar zal je snel genoeg achter komen.

als dat wel het geval is,weet je nu in ieder geval waar het door komt want van de deca zal je geen slechte dingen merken.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X