Terugval

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 19 2004,15:43)]SHA je noemt deca met winstrol een zwaar kuur ,weet jij mischien wat de functie is van deca of winstrol ,hoe sterk ze zijn ,wat ze in je lichaam doen ,hoe lang ze actief zijn in je lichaam,als je dat weet dan kun je zeggen wat sterk is wat niet ,ik weet niet of je all heb gebruikt of nog niet ,maar als dat nog niet zo is dan zou ik heel veel gaan lezen en heel veel vragen stelen dat helpt
    Yep. Deca en winstrol zou ik zowieso niet combineren maar zwaar is anders.

Veel mensen willen eerst weten wat een bepaalde steroide voor hun doet maar als ze 5 kg aankomen op dbol only, wat hebben ze dan geleerd? Als ze met enth. ook 5 kg aankomen, wat is dan het verschil?

Een prima eerste kuur is b.v. 250 mg test enth. en 200 mg deca. Of 250 mg test en 25 mg dbol 4 weken lang.

Als je niet meer wilt dan een paar kg moet je gewoon een paar maanden doortrainen en goed eten. Dan kun je ook 3 kg aankomen...

Steroiden zijn om te beuken vind ik. Een klein beetje kun je zelf ook wel. Zeker als je minder dan 5 jaar hebt getraind.

Comment

hansdpans dit is een gooie post ,ik ben met je mee eens ,je weet het tenminste een verschil tussen nemen en nemen

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (omnadren @ Mrt. 19 2004,15:43)]SHA je noemt deca met winstrol een zwaar kuur ,weet jij mischien wat de functie is van deca of winstrol ,hoe sterk ze zijn ,wat ze in je lichaam doen ,hoe lang ze actief zijn in je lichaam,als je dat weet dan kun je zeggen wat sterk is wat niet ,ik weet niet of je all heb gebruikt of nog niet ,maar als dat nog niet zo is dan zou ik heel veel gaan lezen en heel veel vragen stelen dat helpt
        Nee klopt ,ik heb nog niet eerder gebruikt.still a virgin haha!
        Ben ook nog steeds bezig info aan het inwinnen voordat ik die 1e kuur zal nemen,(is ook een van de redenen dat ik hier lid geworden ben) komt steeds meer bij kijken wat ik allemaal lees.Ik zei dat ik winstrol wou gebruiken omdat ik niet in een keer teveel aan wil komen.
        Ben er nu ook achter dat winstrol vooral bij cutten gebruikt wordt.
        Roken is ongezond! (((-)------(-)))
                                        \\ ('&#39 //
        \ /
                                            | |
                                         _// \\_

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X