prik prik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik merk meestal als ik de dag erop wat stijf ben op die plaats in de spier dat ik hem goed heb gezet,
    als hij niet in de spier zit voel je die volgens mij niet, de dag erop

Comment

welke is de meeste gebruikte naalden, die van mijn zijn 25mm lang en 0.6 dik

Comment

25mm krijg je toch niet fatsoenlijn IM gezet ofwel? Lijkt me erg sterk.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

0.8mm bij 40mm volgens mij

Comment

Originally posted by new muscle View Post
            er zitten 7 weken tussen
            ga jij eerst maar eens kappen met die onzin en eerst fatsoenlijk leren trainen en eten. En in die tijd eerst een correcte theoretische info verzameld over AS. Wat je nu doet slaat nergens op en verneukt alleen je lichaam.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              ga jij eerst maar eens kappen met die onzin en eerst fatsoenlijk leren trainen en eten. En in die tijd eerst een correcte theoretische info verzameld over AS. Wat je nu doet slaat nergens op en verneukt alleen je lichaam.
              Deze jongen gaat niet wachten of verstandig worden. Check al zijn topics maar eens.
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

denk je

Comment

Originally posted by Venum View Post
                  Deze jongen gaat niet wachten of verstandig worden. Check al zijn topics maar eens.
                  al men topics berusten op vragen, ik weet trouwen s heel goed dat men voeding in orde is , en men training zeker ook.
                  ik ben van mening als je niets vraagd blijf je dom.
                  ik ben trouwen s ook geen laborant ofzo, je verwacht dat je alles moet weten eer je ergens mee begin, wist jij alles vanaf het begin venum???

Comment

i know. stelt vragen te laat, blijift domme dingen zeggen, doet verstandig zeggen dat hij het weet en dan nog keihard in de fout gaat. hij valt in het groepje waarvan ik hoop dat er flink wat mis gaat onder het mom van natuurlijke selectie.

Je hoeft geen laborant te zijn dombo. Genoeg sites op het internet met informatie over de AS. En ja... een serieuze gebruiker van AS weet heel veel over dat wat hij gaat gebruiken door voor onderzoek. Zelfs ik had nog enigsinds voorkennis ook al stak ik er niet veel tijd in. Jij doet gewoon blindelings wat en probeert het voor jezelf goed te lullen. Wat jij gebruikt zijn kortzichtige domme drogredeneringen alsof je geen moeite hoeft te steken in voor onderzoek omdat je "geen laborant" bent wat gewoon bullshit is.
                    Last edited by Falstyr; 27-08-2010, 17:05.

Comment

is het de bedoeling dat ik niets mag vragen , zonder dat ik van vuile vis word verweten?
                      waarom dient dit forum anders, toch om contacten te leggen en uw kollega bodybuilders hun mening te vragen niet? of heb ik het verkeerd

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        25mm krijg je toch niet fatsoenlijn IM gezet ofwel? Lijkt me erg sterk.
                        denk je
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          i know. stelt vragen te laat, blijift domme dingen zeggen, doet verstandig zeggen dat hij het weet en dan nog keihard in de fout gaat. hij valt in het groepje waarvan ik hoop dat er flink wat mis gaat onder het mom van natuurlijke selectie.

Je hoeft geen laborant te zijn dombo. Genoeg sites op het internet met informatie over de AS. En ja... een serieuze gebruiker van AS weet heel veel over dat wat hij gaat gebruiken door voor onderzoek. Zelfs ik had nog enigsinds voorkennis ook al stak ik er niet veel tijd in. Jij doet gewoon blindelings wat en probeert het voor jezelf goed te lullen. Wat jij gebruikt zijn kortzichtige domme drogredeneringen alsof je geen moeite hoeft te steken in voor onderzoek omdat je "geen laborant" bent wat gewoon bullshit is.
                          zeg dan een concreet waar ik de mist inga?

Comment

laborant of niet mij is altijd geleerd/ verteld zelf gelezen dat voor je kont toch wel minimaal 35mm moet nemen om diep genoeg te kunnen zetten. vandaar de keuze 0.8x40mm.

Comment

mischien als ge een fatass hebt wel ja

Comment

omdat de laatste prikken echt pijnlijk begonnen te worden en echt moeilijk waren te zetten , men billen waren ook steen hard geworden.
                                En de prikken deden echt pijn en dat was in begin niet.
                                25mm is perfect, vooral voor jou. Pannekoek. Je loopt je vet/huid vol te spuiten met olie.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X