prik prik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi allemaal ben weer begonnen met men 2de kuur voor dit jaar,
    maar telkens jaag ik me zo op als ik wil prikken , dat ik er duizelig van wordt is er echt geen remedie dat het prikken aangenamer kan maken dat die schrik wat afneemt,
    jullie zullen me wel een flauw mietje vinden ma ik heb het eenmaal niet zo op naalden,
    heel graag enkele tips van onze oude rotten int vak Aub, dank u

Comment

Gewoon naturel trainen watje

Comment

Je hebt een maand geleden met je kuur gestopt.. nu al volgende??

Comment

Ik ben wel geen ouwe rot maar wat mij altijd er gerust stelde was alles lekker op me gemakje doen en vooral niet proberen heel subtiel de naald door de huid te steken. Ik steek em altijd stevig door de huid heen want als ik één keer faal om door de huid heen te komen dan raakte ik zo in paniek dat het daarna helemaal niet meer lukte en het 1 bloedbad werd.

Dus lekker stevig door de huid prikken en daarna rustig naar binnen, meteen aspireren en lekker smooth vol jassen die handel, naaldje eruit trekken, gewoon stevig eruit trekken, niet overdrijven natuurlijk maar niet te langzaam en daarna watje erop. Ik merkte aan mezelf dat als ik eraan dacht dat de naald niet door de huid ging dat ik onzeker werd en ging klungelen. Zeker zijn van me zaak en erin stouwe dat ding voor mij dus.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je bent 18 en al 3de kuur ofzo?

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Ik ben wel geen ouwe rot maar wat mij altijd er gerust stelde was alles lekker op me gemakje doen en vooral niet proberen heel subtiel de naald door de huid te steken. Ik steek em altijd stevig door de huid heen want als ik één keer faal om door de huid heen te komen dan raakte ik zo in paniek dat het daarna helemaal niet meer lukte en het 1 bloedbad werd.

Dus lekker stevig door de huid prikken en daarna rustig naar binnen, meteen aspireren en lekker smooth vol jassen die handel, naaldje eruit trekken, gewoon stevig eruit trekken, niet overdrijven natuurlijk maar niet te langzaam en daarna watje erop. Ik merkte aan mezelf dat als ik eraan dacht dat de naald niet door de huid ging dat ik onzeker werd en ging klungelen. Zeker zijn van me zaak en erin stouwe dat ding voor mij dus.
              dank u dat is een antwoord dat ik verwacht, niet die commentaar dat andere schrijven.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                Je hebt een maand geleden met je kuur gestopt.. nu al volgende??

Is idd wat vroeg, je zou je beter eens wat verdiepen in as, en eens nadenken wat je eigenlijk aan het doen bent.
                Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

er zitten 7 weken tussen

Comment

Aan je avatar te zien heb je helemaal verkeert geprikt.

Comment

7 weken is toch wat te weinig, je lichaam is nog aan het herstellen en je pomt er al weer as in.
                      Niet echt aan te raden.
                      Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

Comment

Originally posted by new muscle View Post
                        er zitten 7 weken tussen
                        Het liefst zou ik hier neerzetten hoe verstandig ik jou vindt!
                        Maar ik doe het niet, want hoe ik nu over je denk, kan me wel eens een ban opleveren.... Maar dat jij het wel snapt is duidelijk!
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                          Aan je avatar te zien heb je helemaal verkeert geprikt.
                          Helaas....avatar change
                          1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Erik77 View Post
                            Olie mag je altijd met olie mengen. HCG en AS bijvoorbeeld niet, dat is water en olie. Dat geeft een suspensie met druppels. dat kan problemen geven. Verder kan je alles mengen. Ik meng het zelfs op vooraad in een vial.

Er zijn nog een aantal o.a. suspensies/waterbased die je niet moet mengen.
                            Weet ze zo gauw niet uit mijn hoofd maar winny iig niet en nog enkelen.

Maar ach, die ene prik per week?
                            komop zeg.
                            Ik zet regelmatig in mijn schouder en dat is een kleine plek, nooit last van.
                            Zet je wel diep genoeg? En hoe dik zijn je naalden? Masseren na de prik wil ook wel eens werken. In het ergste geval heb je een klodder olie ingecapseld zitten, die kan je voelen.
                            Maar je moet iig wel van spot wisselen iedere keer.
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Masseren na de prik wil ook wel eens werken. In het ergste geval heb je een klodder olie ingecapseld zitten, die kan je voelen.
                              Heb begrepen dat je dat dus niet moet doen. Is heel het effect van een depot verdwenen.
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Heb begrepen dat je dat dus niet moet doen. Is heel het effect van een depot verdwenen.
                                Yep zeker niet inmasseren

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X