DNP - kennen mensen dit?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by ijzer View Post
    Te weinig info. Waarom is het link? Tot nu toe zie ik alleen oververhitting als mogelijk probleem, doel je daar op? (niet dat dat niet genoeg kan zijn, kan je dood van neervallen)
    te weinig?

staat genoeg info over dnp

dangerous shit if not used with care...
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

je moet goed suplementeren.ook moet je je koolhydraten hoog houden want op koolhydraten werkt dit spul.
      veel groenten en fruit eten is ook belangrijk. maar het schijnt als je het op lage dosis houd weinig sides heb
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

voor een slimme en gevorderde gebruiker die alles (voeding, levenstijl) op orde heeft en met hoge ambities in deze sport en onder begeleiding van medici is DNP een wondermiddel...

Maar voor der rest (de meesten onder ons) is het gewoonweg russische roulette

niet doen dus..
        uut grunn!

Comment

Veel Gestelde Vragen: Dnp

hier staat er toch genoeg over...

denk niet dat ik ooit hier aan zal beginnen

Comment

Originally posted by blocktoblock View Post

je weet dat ik die link in de startpost heb staan?

overdosis lijkt het grootste gevaar. Echter volgens mij zit je met een veel groter probeem en dat is dat je tijdens die kuur gewoon niet toonbaar bent vanwege het meer dan overvloedig zweten

kan ook niet echt beoordelen of het nou wel of niet slecht is voor vrouwen. Wat dat betreft toch te weinig info, historische gegevens

Comment

Originally posted by ijzer View Post
              je weet dat ik die link in de startpost heb staan?

overdosis lijkt het grootste gevaar. Echter volgens mij zit je met een veel groter probeem en dat is dat je tijdens die kuur gewoon niet toonbaar bent vanwege het meer dan overvloedig zweten

kan ook niet echt beoordelen of het nou wel of niet slecht is voor vrouwen. Wat dat betreft toch te weinig info, historische gegevens
              het is heel erg slecht voor vrouwen
              bij vrouwen komt het in de baarmoeder en de eierstokken , hier kan het niet meer weg en is het niet goed om nog kinderen te krijgen.
              bij mannen kan het minder kwaad omdat je sperma er uit kan en weer opnieuw word geproduceerd
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

volgens mij is de theorie dat je de eitjes letterlijk verbrandt door het opvoeren van de temperatuur. Echter er zijn ook genoeg mensen die beweren dat je interne temp van DNP niet oploopt. Ik vraag me overigens af of dat wel kan..... (het 1 zonder het ander)

Comment

dnp is toch bekend dat het je core temp verhoogt?

Overigens ben ik van plan om voordat ik met nieuwe kuur begin weekje aan de dnp te gaan

Comment

Lethal fever. Damn.

Waarom zo extreem als het ook makkelijk kan maar iets langzamer?
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

niet iedereen kan makkelijk vet kwijt

Comment

niet iedereen kan makkelijk vet kwijt
                        niet iedereen wil er moeite voor doen bedoel je.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          niet iedereen wil er moeite voor doen bedoel je.
                          ja man klopt, want je inlezen over dnp en je goed voorbereiden is geen moeite doen he

Comment

Dit vind ik het beste kuurdagboek van DNP dat ik gelezen heb. Erg uitgebreid en nauwkeurig.

Kriel op DNP

Houd mijn hart vast, als DNP een mainstream fatburner gaat worden, dan gaan er echt doden vallen. Krijg je van die berichten van jongen 18 jaar overleden aan oververhitting in de sportschool. Ik heb geen zin om te raden welke DBB-er of iemand van bodynet dat zou kunnen zijn!

Los van dat het een extreem middel is, is het een middel waarvan je aanvankelijk weinig voelt en dan heb je van die mensen die niet 100% het protocol volgen maar denken dat een cap meer per dag wel al kan. En niet echt gaan sporten, beetje relaxed fietsen op een hometrainer is al oververmoeiend. Heb ooit een log gelezen van iemand die met DNP ging hardlopen. Dat soort dingen gaan doen zeker met dit weer is krankzinnig. Zou DNP sowieso niet in dit soort zomers weer pakken.

Comment

dnp is toch bekend dat het je core temp verhoogt?

Overigens ben ik van plan om voordat ik met nieuwe kuur begin weekje aan de dnp te gaan
                              zo snel van mening veranderd.

Comment

interessant log en alhoewel ik een dergelijk goedje niet snel zal gebruiken ben ik wel van mening dat er veel sprake is van stemmingmakerij (waar Krieltje heel slim op inspeelt met zijn opmerkingen 'misschien val ik wel dood neer) . Neem eens een snuifje coke, de halve minuut er na heb je 3100 keer zoveel kans op een hartaanval. Werk een paar gram weg en je kan ook afgevoerd worden. Neem eens GHB, neem 25ml in 1x en ik wens je veel plezier met in leven blijven. Of dichter bij huis, neem eens 2 gram clenbuterol, kijken hoe je je dan voelt :P

ALLE stoffen zijn in te grote hoeveelheden dodelijk zelfs water en DNP is daar geen uitzondering op. Dat maakt het verder natuurlijk niet direct een wondermiddel, zover ik kan lezen is er nog behoorlijk wat speculatie over sides en ook de effecten bij vrouwen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X