Clenbutorol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbutorol

jongens weet iemand hoe de clen maar echt in zijn werk gaat ,wat de functie van is ,en hoe weet je dat clan goed werkt op dat moment ,en hoeveel dat je er moet nemen per dag ,of je die moet opbouwen of afbouwen,ik heb het gevoel dat r veel mensen niet goed weten hoe de clen echt werkt,waar je op moet letten

Remark: The substance Clenbuterol hydrochloride is also available in various other forms of administration, including syrups, drops, liquids, dosing aerosols, injectable solutions, and granules. Since athletes usually prefer tablets, manufacturers and trade names- offering this oral version are listed.

Clenbuterol is a very interesting and remarkable compound. It is not a steroid hormone but a beta-2-symphatomimetic. Clenbuterol, above all, has a strong anti-catabolic effect, which means it decreases the rate at which protein is reduced in the muscle cell, consequently causing an enlargement of muscle cells. For this reason, numerous athletes use Clenbuterol after steroid treatment to balance the resulting catabolic phase and thus obtain maximum strength and muscle mass. A further aspect of Clenbuterol is its distinct fat-burning effect. Clenbuterol burns fat without dieting because it increases the body temperature slightly, forcing the body to burn fat for this process. Due to the higher body temperature Clenbuterol magnifies the effect of anabolic/androgenic steroids taken simultaneously, since the protein processing is increased.

Athletes usually take 5-7 tablets, 100-140 mcg per day For women 80-100 mcg/day are usually sufficient, It is important that the athlete begin by taking only one tablet on the first day and then increasing the dosage by one tablet each of the following days until the desired maximum dosage is reached. The compound is usually taken over a period of 8-10 weeks. Since Clenbuterol is not a hormone compound it has no side effects typical of anabolic steroids. For this reason it is also liked by women. Possible side effects of Clenbuterol include restlessness, palpitations, tremor (involuntary trembling of fingers), headache, increased perspiration, insomnia, possible muscle spasms, increased blood pressure, and nausea. Note that these side effects are of a temporary nature and usually subside after 8-10 days, despite continuation of the product.

hoop dat je hier wat aan hebt,omnadren

greetz

Comment

heb je ook in nederlands arie

Comment

speciaal voor jou,heb ik het even snel vertaald  

Clenbuterol

Clenbuterol is een beta-2-agonist, net als efedrine en salbutamol. Beta-2-agonisten verhogen de lichaamstemperatuur en stimuleren zo de verbranding van vet. Daarnaast verminderen ze de spierafbraak.

Werking en bijwerkingen

Clenbuterol werkt in op het autonome zenuwstelsel. Het autonome zenuwstelsel geeft prikkels door waar je je niet van bewust bent. Als je je lichamelijk inspant, laat het autonome zenuwstelsel je hart bijvoorbeeld sneller slaan. Later vertelt het autonome zenuwstelsel je hart wanneer dat niet meer nodig is.

De belangrijkste bijwerking van clenbuterol is dat het middel dat laatste signaal blokkeert. De zenuwprikkels die het hart de opdracht te geven sneller te gaan slaan komen nog wel door, maar dat de prikkels die het hart vertellen dat de inspanning voorbij is, niet of moeilijk. Daardoor kunnen gebruikers zich opgejaagd en geirriteerd voelen, angstig, paniekerig of boos. Ze voelen dat hun lichaam gestreesd reageert, en vertalen naar een gemoedstoestand.

Door het blokkeren van het autonome zenuwstelsel kunnen gebruikers ook de controle over hun spieren verliezen. Ze gaan trillen.

In het ergste geval kan daardoor een hartaanval ontstaan. Meestal zijn de bijwerkingen van korte duur. Ze verdwijnen zodra het lichaam aan clenbuterol gewend is.

Door de koppeling aan het autonome zenuwstelsel laten vetcellen sneller hun vet vrij. Tegelijkertijd komen er in spiercellen minder enzymen vrij die spierweefsel afbreken.

Schema en dosering

Het lichaam breekt clenbuterol zo langzaam af, dat de hoeveelheid stof in je lichaam oploopt als je dagelijks dezelfde hoeveelheid neemt. Als je wat meer tijd nodig hebt om aan clenbuterol te wennen, krijg je daardoor al snel problemen als je elke dag een x-hoeveelheid slikt. In dat geval is het verstandiger om een ‘2 dagen op/2 dagen af’-schema te volgen (2 dagen slikken, 2 dagen niet).

Als je merkt dat je geen last meer hebt van de bijwerkingen, kun je overstappen op een schema waarbij je langer achter elkaar gebruikt. Milde gebruikers hanteren vaak een schema van twee weken slikken - twee weken niet. Maar vier, vijf weken achter elkaar slikken komt ook voor.

Langdurig gebruik is geen goed idee. Je schildklier gaat minder hard werken als je clenbuterol gebruikt. Dat is een van de redenen dat je steeds je dosering moet opvoeren. Ga je te lang door met slikken, dan kun je de aanmaak van schildklierhormoon blijvend verminderen. Als je clenbuterol gebruikt om vet te verbranden is het effect na acht weken helemaal verdwenen, hoeveel je ook gebruikt. Als je bang bent voor terugslag is het echter niet verstandig om zo lang door te gaan: na acht weken is je metabolisme waarschijnlijk al ingezakt. Na vijf weken zou ik het voor gezien houden.

Begindoseringen liggen tussen de 0,06 en 0,12 milligram per dag. De dosering kan oplopen tot enkele milligrammen per dag. Beginners kunnen hun dosering het beste opvoeren in kleine stapjes en door te temperaturen. Daarmee moet je beginnen voordat je gaat slikken. Tijdens je kuur gaat je lichaamstemperatuur omhoog. Zodra je merkt dat die weer omlaag gaat, is het tijd om de dosering te verhogen.

Overigens schommelt je lichaamstemperatuur door de dag. Wanneer je jezelf temperatuurt, dat maakt niets zoveel uit. Als je jezelf maar op steeds hetzelfde tijdstip temperatuurt.

Clenbuterol als anabool

Onderzoekers hebben ontdekt dat proefdieren met clenbuterol spiermassa kunnen opbouwen. In die onderzoeken komt ook naar voren dat clenbuterol de conditie vermindert.

Proefdieren die megadoses clenbuterol kregen toegediend, werden wel groter, maar waren ook sneller uitgeput dan cleane proefdieren. De vermindering van de conditie wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de vernietiging van enzymen in het spierweefsel, waardoor de energievoorziening van de spiercellen niet meer functioneert.

De doseringen waarbij proefdieren spiermassa opbouwen zijn trouwens extreem. Omgerekend naar een bodybuilder van honderd kilo komen ze neer op tweehonderd milligram per dag.

hoop dat dit beter te lezen is voor je.

greetz

Comment

Clen en Cardio =zwetennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Vr GR HERR
          Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Wel bollen bij gebruiken anders vreet het geheid je spieren weg, spreek uit ervaring!!!

Comment

Zelf vind ik clen het beste werken als je er een lage dosis T-3 bij gooit (ik gebruikte er 12,5mcg bij). Het was een verschil van dag en nacht.

Veel spieren verlies ik niet met deze combo alleen je voelt je tijdens het trainen vrij verrot. Ik was snel moe en spieren deden af en toe wel pijn. Toen ik dit nam met AS had ik hier weinig last van.

Zelf gebruik ik er altijd nog 400mg Kalium & 3gr Taurine bij. Dit is tegen kramp, waar ik zonder deze 2 anders de hele dag last van heb

Als het een tijd geleden is dat ik het genomen heb begin ik altijd rustig (20mcg) en dan bouw ik rustig op naar de 80-100mcg. Dit doe ik dan meestal voor 2wkn. Daarna 2wkn geen clen (gebruik dan ook geen eca want daar voel ik dan geen 1e donder van).
              De volgende 2wkn gaat het dan meestal zo qua dosissen: 40-60-80-.... evt nog hoger als ik denk dat dat nodig is, anders hou ik het op die dosis.

Qua bijwerkingen heb ik altijd:
              -1e paar dgn flinke trillingen
              -een versnelde hartslag
              -een iets hogere bloeddruk
              -en zonder AS pijnlijke spieren/aanhechtingen

Comment

arie wat in dat verhaal zit ,dat is wat ik bedoelde,ik denk dat er veel jongens dat zulen lezen en denken shit dat heb ik nog nooit gedaan,je temperatur in je lichaam is heel belangrijk ,anders heb je niet veel aan aan clen,en jongens hebben jullie ook een temomeeter bij de hand als jullie clen gebruiken ,dat is heel belangrijk je temperatuur meten dat is heel belangrijk,te hoog doosis of te laag ,daar zit het meestal probleem in bij het gebruik van clen

Comment

Knap stukje arie

grtz
                  stil growing

Comment

Arie is gelukkig een man ,et een goede bibliotheek en bereidt deze te delen met anderen.
                    Buiten het evt. anabole effect van clen en alleen gelet op de temperatuur, moet je altijd goed opletten bij temperatuursverhoging in je lichaam.
                    Teveel verhoging kan namelijk ook werken op de Hypofise(kleine klier in de hersenen die zorgt voor een aantal hormoonaanmaken) deze kan andere waarden af gaan geven en temp.verhogingen kunnen zowieso een effect op je hersenen hebben.(bv duizeligheid e.d.)
                    Verder is het een heel goed stuk, ga zo door Arie.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Riki @ Mrt. 26 2004,07:28)]Wel bollen bij gebruiken anders vreet het geheid je spieren weg, spreek uit ervaring!!!
                      mee eens.

clen en t3 zijn dingen waar je heel voorzichtig mee moet zijn omdat je anders je zuurverdiende massa snel kwijt bent en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

persoonlijk ben ik niet zo'n fan van deze 2 dingen maar voor sommige mensen kan het erg goed werken.

ik ga wel een beetje blozen van alle complimenten hoor...

ik heb erg veel gelezen op internet en mag graag mn kennis die ik opgedaan heb,delen met jullie.

we zijn per slot van rekening een grote bbfamilie en we moeten elkaar verder helpen in ons streven naar een mooi lichaam.

greetz

Comment

Mijn trainingsmaat heeft clen genomen zonder de bollen bij en heeft niets van spiermassa moeten inleveren, hij heeft zijn eiwitinname wel verhoogd.

grtz
                        stil growing

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 27 2004,10:54)]Mijn trainingsmaat heeft clen genomen zonder de bollen bij en heeft niets van spiermassa moeten inleveren, hij heeft zijn eiwitinname wel verhoogd.

grtz
                          Heb ook net Clen achter de rug ,en heb ook de eiwitten wat omhoog gegooid .
                          Heb niets vernomen dat mijn spiermassa is afgenomen.
                          Ik nam 5 tabs van 0,05 perdag en heb de eiwitten op 3 gram per kilo lichaamsgewicht gedaan.
                          Tabee HERR
                          Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Ik heb ook een x clen gebruikt lage dosis spiropent was toen nog niet op de hoogte van de nadelen. Maar mn conditie ging er echt vreselijk van achteruit.

Ben er 2 maanden slecht van geweest.

Groet,

Hugo (wielrenner.)
                            Trainen....? Trainen das voor mensen zonder talent!!

Comment

die clen nemen jullie die elken dag?? ,er woord allen maar over antaal gesproken maar niet over de temperatuur in je lichaam ,hoeveel dat ie mag stijgen ,en wat is te hoog,de antaal is bij idereen anders ,er zijn mensen die nemen 2 tab en somige gebruiken 10 stuks,de antaal is niet altijd het zelfde,daar makken de meeste fouten mee,kijk niert naar de buurman wat hij neemt,hij heeft zijn lichaam jij heb jou lichaam,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X